Luotettavuudestaan auto ei kovin hyvää kuvaa ole antanut, itse kävin juuri yhtä tuollaista kaapeleilla auttamassa Koominen asettelu, yleensä kuvissa näkyvä järjestys on päinvastainen. Ko. auton kanssa on muutakin ongelmaa ollut, vanos hajonnut etc. No, ei apuvirta auttanut muuten kun että takakontin sai auki, hinausautolla toi tosta lähti. Muuten näppärän näköinen kapistus.
Luotettavuudestaan auto ei kovin hyvää kuvaa ole antanut, itse kävin juuri yhtä tuollaista kaapeleilla auttamassa Koominen asettelu, yleensä kuvissa näkyvä järjestys on päinvastainen. Ko. auton kanssa on muutakin ongelmaa ollut, vanos hajonnut etc. No, ei apuvirta auttanut muuten kun että takakontin sai auki, hinausautolla toi tosta lähti. Muuten näppärän näköinen kapistus.
Taitaa samarakin olla luotettavampi talviauto, kun pyörillä liikkuva tietokone, ihme että saapi etes noin uuteen virtaa antaa ettei sieltä säry mitään.
Taitaa samarakin olla luotettavampi talviauto, kun pyörillä liikkuva tietokone, ihme että saapi etes noin uuteen virtaa antaa ettei sieltä säry mitään.
Eihän sitä vielä tiedä vaikka oliskin jotain kärvähtänytkin lisävirran annossa.Hinurillahan se siitä lähtikin.
Taitaa samarakin olla luotettavampi talviauto, kun pyörillä liikkuva tietokone, ihme että saapi etes noin uuteen virtaa antaa ettei sieltä säry mitään.
Ihme kyllä, ohjekirjassa on jopa ohjeet kyseiseen operaatioon ja neuvotaan näin tekemään jos patteri tyhjenee. Siinä on vaan tarkka selostus miten se pitää tehdä. Mut anyway, homma alko siitä että joku "sähköinen ohjauslukko" meni häiriötilaan ja ohjekirja sanoi ettei autoa voi enään käynnistää. Piti saada kuitenkin takakontti auki ja ikkunat kiinni, niin siksi tota apuvirtaa tarvittiin. Jännä homma että ne sähköt oli sieltä jonnekin hävinnyt.
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Odottakaas vaan, kymmenen vuoden päästä auton käyttöjärjestelmä on Microsoftin toimittama ja se päättää räpäyttää blue screen of death:in (eli kaatuu ...) kesken motaripätkän reilussa vauhdissa.
Apuvirtaa annettiin juuri ohjeiden mukaan joten se ei varmasti hajottanut tuolta mitään. Rele siellä naksui ja pari varoitusvaloa vilkkui mutta käyntiin ei edes yrittänyt lähteä. Ohjekirjasta löytyi maininta että ko. tila vaatii korjaamon huomiota eikä autoa näin ollen saa käyntiin vaikka mitä tekisi. Hinausautosta koitettiin antaa vielä apuvirtaa mutta tulos oli sama. Toivotaan että viat ovat tässä yksittäisessä kappaleessa ja muut toimisivan hyvin.
Jaa-a. E90postissa joku kertoi 335d:nsä sähköisen ohjaustehostimen hajonneen kesken ajon. Auto paskaksi johonkin tolppaan keskusta-alueella. BMW:n insinöörit tutkivat tapauksen ja heppu sai veloituksessa uuden auton hajonneen tilalle.
Käyttöautona mopon koneella varustettu Audi. Seuraavaksi taas BMW?
:think itsellä oli muutaman kerran ongelmaa sen ohjauslukon kanssa E90:n aikaan, silloin tosin kun otin akun irti hetkeksi pääsi ongelmasta, ei siinä hieno peli vaikka vähä murhetta onkin
Comment