Myynti-ilmotuksessasi lukee "JA HINTA ON TARJOA JA EN KESKUSTELLE 5 numeroisilla hinnoilla"
Tarkoittaako tuo sitä että tarjouksessa tulee olla 6 numeroa?
Varmaan tarkoittaa että tarjous ei saa sisältää numeroa 5, kuten kertoo ilmossa.
Eli heittää vaikka 640€.
Ei tuos ole kahden sanaa tai punanaama hymiötä, ei sitä kannata myydä muuta kuin noille kahdelle mainitulle tapaukselle kovalla rahalla, muuten se on arvoton.
Vähän kuin taidemaalaus, pitää se oikea ukko löytää jolla on tarve sille taululle, muille se on vain pala kangasta.
Ei tuos ole kahden sanaa tai punanaama hymiötä, ei sitä kannata myydä muuta kuin noille kahdelle mainitulle tapaukselle kovalla rahalla, muuten se on arvoton.
Vähän kuin taidemaalaus, pitää se oikea ukko löytää jolla on tarve sille taululle, muille se on vain pala kangasta.
Punanaama oli siihen että minä olen yksi sellainen kommentissasi mainittu hölmö joka vähän yrittää tehä vähän sinne päin
Kommenttisi toki ovat perusteltuja. Sekä koneesta että taiteesta.
Nii aivan, potentiaalinen ostaja. Kun ei siinä ole mitään väärää jos jotain suoraa kopiota tai vaikka lookkeria väsää, pitää niitä ajoautoja olla myös.
No mitä öljyä laitoit? Pitäis öljyt vaihtaa omaankin.
Tuosta 10-60 tuli mieleen. Aikoinaan B8:ssa oli koneessa tarra castrol 10w-60, tämä siis vuodelta 1995. Tällä vuosikymmenellä Alpinalta sanottiin että laita 0w30 slx long teck tms. (vai oliko 5w, en muista enää kun useampi vuosi aikaa).
0w-40 meni nyt, brittien juttuja kun luki niin oli laidasta laitaan mielipidettä. Saksalaisilla tuntui olevan toi yleisin valinta ja kun edelliset oli kuitenkin tota 0w-30 niin en vielä vaihda paljoa tuosta. Ilmeisesti ihan Alpinankin suositus siirtyä 10w-60 jos alkaa öljyä syömään. Nyt pääsee vasta enempi ajamaan ja seuraamaan tota öljynkulutusta.
Mulla on B10 3.3 touring, E4/5 moottorilla siis. Alkuun käytin Castrolin 0W-30 öljyä mutta söi sitä niin paljon että viimein siirryin saman valmistajan 10W-60 öljyihin, jonka ansiosta öljynkulutus väheni muttei toki loppunut kokonaan.
Yritetäänpäs tätäkin kautta kun ostopalsta ei tuota tulosta. Elikkä hakusessa olis E39 B10 vanteet, original ALPINA, 18 tuumaset. Hyvä kunto tietenkin plussaa, mutta tarjota voi kaikennäköisiä. Lisäksi jos jollain on hyviä tai huonoja kokemuksia teippausten asennuttamisesta niin kiinnostaa myös. Pysyykö hyvin kiinni ja miten pesujen ja vahausten suhteen käyttäytyvät. Laitoin kyselyn muutamaan teippifirmaan, ainoa joka vastasi oli Joniteippi, onko siitä jollain kokemuksia?
Auto on siis '97 E39 B10 V8 4,6 sedan #202, kuvia en tämän hetkisillä vanteilla ja ilman teippejä pysty laittamaan...
Tähän asiaan on vajaan kahden vuoden kokemus. Laitatin B10:iin hopeat ALPINA-teippaukset eräässä laadukkaaksi mainitussa firmassa 2016 syksyllä. Auto on normaalissa ympärivuotisessa perhekäytössä ja hieman ovat teipit parista-kolmesta kohtaa antaneet jo periksi. Sanomattakin lie selvää että ainakaan painepesuria ei kannata teipeille näyttää, eikä lumiharjaa talvisin.
Tähän asiaan on vajaan kahden vuoden kokemus. Laitatin B10:iin hopeat ALPINA-teippaukset eräässä laadukkaaksi mainitussa firmassa 2016 syksyllä. Auto on normaalissa ympärivuotisessa perhekäytössä ja hieman ovat teipit parista-kolmesta kohtaa antaneet jo periksi. Sanomattakin lie selvää että ainakaan painepesuria ei kannata teipeille näyttää, eikä lumiharjaa talvisin.
Oletko vahannut autoa? Voiko noiden päälle vahata ihan normaalisti? :think
Mulla on tossa E30 deco-setti odottelemassa asennusta hamassa tulevaisuudessa ja mietin miten tarroja säästellä mahd. pitkään käytössä.
Onkohan tuota teippiä saatavissa "metritavarana"? Ettei tarviis koko sarjaa ostaa?
Tarve ois kullan sävyisille raidoille, siis ilman alpina-tekstiä tai muuta. Varmaan joku reilu metrin pätkä riittänee. Kontissa on teippi vaihdon tarpeessa.
Mulla on B10 3.3 touring, E4/5 moottorilla siis. Alkuun käytin Castrolin 0W-30 öljyä mutta söi sitä niin paljon että viimein siirryin saman valmistajan 10W-60 öljyihin, jonka ansiosta öljynkulutus väheni muttei toki loppunut kokonaan.
Paljon ajettu tuossa vaiheessa kun vaihdoit jäykempiin? Ja paljonko söi öljyä tuota ennen?
Onkohan tuota teippiä saatavissa "metritavarana"? Ettei tarviis koko sarjaa ostaa?
Tarve ois kullan sävyisille raidoille, siis ilman alpina-tekstiä tai muuta. Varmaan joku reilu metrin pätkä riittänee. Kontissa on teippi vaihdon tarpeessa.
Kaivelin tossa joku aika sitten netistä uusia ja vanhoja ALPINA "parts and accessories" hinnastoja, löytyneissä ei ollut dekoissa kuin kokonaisia ja etuspoileri settejä.
Tekisikö noin helpot tekstittömät teipit paikallinen teippifirma halvalla, vai onko edes vaihtoehtona? Jos on ja ei tule helpolla suomesta niin tällä tyypiltä voisi ehkä saada hankittua: KLIK
Mutta kiinnostaisi itseänkikin tieto tulevaisuutta varten jos konttisarjaa tai irtoteippiä sattuu saamaan. [email protected]?
Onkohan tuota teippiä saatavissa "metritavarana"? Ettei tarviis koko sarjaa ostaa?
Tarve ois kullan sävyisille raidoille, siis ilman alpina-tekstiä tai muuta. Varmaan joku reilu metrin pätkä riittänee. Kontissa on teippi vaihdon tarpeessa.
theALPINAregister.com Downloads page. The most comprehensive set of BMW ALPINA downloads on the net. Whether its a Sales Brochure, Parts Catalog or just an accessories catalog you'll find it here.
Noita teippejä saa ihan Alpinaltakin tilattua "osina", ettei tarvi aina koko sarjaa tilata.
Itselläni on hankintalistalla vasemman etulokasuojan raidat ja etuspoilerin molemmat raidat.
Comment