Kyllä minun mielestäni voi laitella ALPINA-osia BMW:hen, ilman että on tekemässä replicaa. Harmillisen, ja jopa yllättävän vähän noita etulippoja näkeekään. Ehkä M-Tech on vaan valtaosalle se juttu...
Pakko kyllä mainita, että itse olen syytänyt noita osia sisälle ja ulos ihan normaaliin 325i Touringiin.
Onkos tästä projektitopiccia/showroomia?
Love them Alpinas, ehkä sitten joskus..
Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva http://velkakello.fi/
Ei ole. Ajattelin josko joskus rustailisi projektitopicin. Ei tuo koskaan taida olla valmis, niin ei kai sitä showroomin puolelle voi laittaa.
Aina hissukseen jotain pientä, kuvassa maalipintakin liian hyvännäköinen -livenä huomaa ettei myllyttely enää auta vaan vaatisi uuden värin.
Tuo saa osakseen kuminpolttoa, sorateitä, töyssyisellä tiellä kovaa ajamista ym, en miellä sitä niin siistiksi että tarvisi juurikaan sääliä tässä vaiheessa.
Varsinaiseen topicin aiheeseen, ei näyttäisi E39 B10 V8 hinnat olevan kovin kummoisia, siinä on aika paljon autoa kohtuurahalla:think
Z3 3,0 Coupe -98 E30 325E 4D -85
Originally posted by TNT
Kyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Onkos kellään tietoo mistä vois saada infoo Alpina B6/1 moottorista.?
Eli siis m30b28 moottorin pohjautuvasta 2.8i:stä.
Niukasti on tietoa "näkyvillä" netissä.
Suurin piirtein tiedän mitä osia vakioon m30b28 on vaihdettu tähän moottoriin,mutta mukava oisi tietää esim. minkälainen nokka sinne on laitettu alpinan toimesta,jne..
Itselläni alkoi syylärin muovipäädystä nousemaan höyry, eli se pitää uusia. Onko tietoa onko tuossa ihan normaali BMW:n (330i?) syyläri, vai pitääkö lähteä metsästämään ulkomailta...? Autona siis B3 -01 3.3 Touring.
Itselläni alkoi syylärin muovipäädystä nousemaan höyry, eli se pitää uusia. Onko tietoa onko tuossa ihan normaali BMW:n (330i?) syyläri, vai pitääkö lähteä metsästämään ulkomailta...? Autona siis B3 -01 3.3 Touring.
Jos autosi on manuaali, niin: 17 10 1 709 554
Jos taasen SWITCH-TRONIC: 17 10 7 545 090
Hieman OT mutta: Onko tuo sinun B3 ollut pk-seudulla..? Luulen että olen kyseistä autoa duunipaikalla joskus koeajanut... :think
Espoosta oli ilmeisesti edellinen omistaja, oli minuun yhteyksissä foorumin kautta ja kirjoitti pitkän listan mitä kaikkea autoon on tehty. Eli paljon mahdollista.
Hakiko joku täältä, hyvinkäällä myynnissä oleen B10:n? soitin sinne päivällä niin olivat juuri tekemässä kauppaa:think
Olisin muuten varmaan hakenut pois..:think
Espoosta oli ilmeisesti edellinen omistaja, oli minuun yhteyksissä foorumin kautta ja kirjoitti pitkän listan mitä kaikkea autoon on tehty. Eli paljon mahdollista.
Jees, tuli aikoinaan juurikin Espoosta meille Hertsikaan vaihdossa. Hieno auto, harmitti silloin kun "meni nenän edestä" tuo auto. Mutta se siitä, kiusannut jo hetken aikaa kun niin tutun oloinen rekkari...
Myllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Comment