No melkein pakkohan se on sitten uskoa. Tehokas on!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 osto edessa, tietoja kaivataan
Collapse
X
-
Miten noiden automaattilaatikoiden kesto sitten? Lumella varmaan voi ainaki leikkiä? Lähteekö muka automaatti asfaltilla heittään perää jos kenkäsee kaasun pohjaan?
Tarkotus kyllä olla rikkomatta ja ajaa fiksusti :think
Saako noissa kaikissa automaateissa vaihdettua kepistä manuaalisestikkin vaihteita? Vai pitääkö olla joku erikoinen? SMG, tjsp?Last edited by |makke; 21-02-2008, 00:50.
Comment
-
-
E46 330ci- Msport facelift käytössä
Lyhyesti. Olen tyytyväinen. Kulutus seka-ajo 8.2-9.2, kun moottoritietä 60% ajeluista.
Autolla oikeasti nauttii autonominaissuksista ja huomaa olevan aina pieni poikanen
Työmatkat on aina haastetta ja huvia. JA auto on oltava ehdottomasti manuaalina. Kokemusta on 8kpl automaatteja, mutta se ajamisen hauskuus kärsii, mukavuus ja tylsyys on kyllä automaatilla parempi.Limits in life
Comment
-
-
Originally posted by Limit View PostLyhyesti. Olen tyytyväinen. Kulutus seka-ajo 8.2-9.2, kun moottoritietä 60% ajeluista.
Autolla oikeasti nauttii autonominaissuksista ja huomaa olevan aina pieni poikanen
Työmatkat on aina haastetta ja huvia. JA auto on oltava ehdottomasti manuaalina. Kokemusta on 8kpl automaatteja, mutta se ajamisen hauskuus kärsii, mukavuus ja tylsyys on kyllä automaatilla parempi.Rahaa on niin paljon ettei paskalle taivu
Comment
-
-
Originally posted by tac View PostOlen samaa mieltä. Vaikka 330Ci on ollut minulla jo 1,5 vuotta, niin silti mieli kirkastuu joka kerta kun lähtee liikenteeseen. Muistan hyvin kun alla oli vaarin Nissan, ja joka ikinen ajoreissu alkoi ja päättyi vitutukseen.En oo ollu siellä päinkään!
Comment
-
-
Kato saatana En kovin hyvin ollut mukana. Kelasin ton amisalun, ja päättelin et nopeempi on 330i.
Mites tuossa nyt noin mennään? Ei nyt luulis 330i:n jäävän kun ei specseissäkään jää.
Oisko tota 328i:tä sitte viritetty tai sitte toi oli joku 330i:n morkkausvideo, eikä se painanu ees kaasua pohjaanLast edited by |makke; 23-02-2008, 22:54.
Comment
-
-
Itsellä on nyt kokemusta E46 328 Touringista vajaan 3000km ajalta.Kulutus on ollut 7.1-11 litran välillä.Pidän moottorista koska se on tosi nöyrä.Jos jotain negatiivistä haluan sanoa, niin ohjaustehostinmen akseli pamahti maanantaina startatessa poikki ja uuden tehostimen hinta on 500e.Nuita kuulema E46 sattunut silloin tällöin. Sellaisenkin asian oon huomannut, että enää ei tule sellaista autoa, missä ei olisi nahkasisustaa:think Itsellä ei ole sportti nahkoja, enkä sellaisia halunnutkaan kun ei tule radalla käytyä farkulla ja itse saan paremman ajoasennon nuihin tavan penkkeihin.
Kannattaa ehdottomasti verrata 330 ja 328 erot jos siihen on mahdollisuusKerro tännekkin sitten, miten mielestäsi ne erosivat toisistaan jos vaikka seuraavaksi sellainen 330...E39 M5
Comment
-
-
vertailu 328, 330ci ja 330ci cabrioletteja
Mutta osaako joku sanoa jotain järkevää selitystä tuohon edelliseen videoon, että miksi 328 vie 330:sta ku narua?
- syy lienee se, että 330 on cabriolet. Jos kummatkin on vakioita, on cabrioilet aivan liian pehmeä ja painava rakenteellisten ominaiisuuksien kannalta coupeen verrattuna.
- Olen verrannut 330ci ja 330ci cabrioletteja, ja totesin nopeasti, että minun autoni on oltava coupe. Coupe on vain ajamista varten tehty! Cabriolet on taasen rantabulevardille tehty. Erot huomaa, kun hiukan on päässyt ajelemaan.Limits in life
Comment
-
Comment