Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 osto edessa, tietoja kaivataan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ockelbo4500
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2007
    • 924
    • Sotkamo--Oulu

    #16
    No melkein pakkohan se on sitten uskoa. Tehokas on!
    BMW E84 X1 18dXdrive -14

    Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
    Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
    Ex, E46 320 d Touring -01
    Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

    Comment

    • Dani
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2007
      • 3847
      • Espoo

      #17
      Siis oletan että tämä on vakio, itse en ole tälle tekniikalle tehnyt mitään mikä vaikuttais tehoon/vääntöön. Tuontipelihän tämä on, mutta en usko että kukaan tähän esim. mitään lastua olis laittanut.
      sigpic
      Shöyroom: BMW E46 330i Touring M-Sport II '02 - Stahlgrau Metallic #400

      Comment

      • Antti O
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6937
        • N/A

        #18
        Omastani dynotettiin 211hv/310nm vakiona.

        Comment

        • |makke
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2006
          • 847
          • Vaasa

          #19
          Miten noiden automaattilaatikoiden kesto sitten? Lumella varmaan voi ainaki leikkiä? Lähteekö muka automaatti asfaltilla heittään perää jos kenkäsee kaasun pohjaan?
          Tarkotus kyllä olla rikkomatta ja ajaa fiksusti :think

          Saako noissa kaikissa automaateissa vaihdettua kepistä manuaalisestikkin vaihteita? Vai pitääkö olla joku erikoinen? SMG, tjsp?
          Last edited by |makke; 21-02-2008, 00:50.

          Comment

          • |makke
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2006
            • 847
            • Vaasa

            #20
            Niin ja minkäshintaiset vakuutukset 325/328/330 on?
            Toki tämäkin selviää soittamalla mutta jos joku kertoo niin hyvä

            Comment

            • Ha2
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 1786
              • Oulu

              #21
              Mulla laski vakuutusmaksut siirtyessä E36 318is -> E46 330Ci. Vakuutusehdot samat, täyskaskoa yms. Lisäksi IF:llä on se BMW-turva, jossa sai vähän lisäetuuksia ilmaiseksi. Nuita E36:sia menee vissiin sen verran kattokerhoon ja pitkin ojia, että vakuutukset on aika korkealla.
              E61 525d LCI

              Comment

              • Limit
                Bimmer Rookie
                • Aug 2004
                • 144
                • Tsuomi

                #22
                E46 330ci- Msport facelift käytössä

                Lyhyesti. Olen tyytyväinen. Kulutus seka-ajo 8.2-9.2, kun moottoritietä 60% ajeluista.
                Autolla oikeasti nauttii autonominaissuksista ja huomaa olevan aina pieni poikanen
                Työmatkat on aina haastetta ja huvia. JA auto on oltava ehdottomasti manuaalina. Kokemusta on 8kpl automaatteja, mutta se ajamisen hauskuus kärsii, mukavuus ja tylsyys on kyllä automaatilla parempi.
                Limits in life

                Comment

                • tac
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2006
                  • 154

                  #23
                  Originally posted by Limit View Post
                  Lyhyesti. Olen tyytyväinen. Kulutus seka-ajo 8.2-9.2, kun moottoritietä 60% ajeluista.
                  Autolla oikeasti nauttii autonominaissuksista ja huomaa olevan aina pieni poikanen
                  Työmatkat on aina haastetta ja huvia. JA auto on oltava ehdottomasti manuaalina. Kokemusta on 8kpl automaatteja, mutta se ajamisen hauskuus kärsii, mukavuus ja tylsyys on kyllä automaatilla parempi.
                  Olen samaa mieltä. Vaikka 330Ci on ollut minulla jo 1,5 vuotta, niin silti mieli kirkastuu joka kerta kun lähtee liikenteeseen. Muistan hyvin kun alla oli vaarin Nissan, ja joka ikinen ajoreissu alkoi ja päättyi vitutukseen.
                  Rahaa on niin paljon ettei paskalle taivu

                  Comment

                  • Raaseri
                    Bimmer Rookie
                    • May 2007
                    • 118
                    • Helsinki

                    #24
                    Originally posted by tac View Post
                    Olen samaa mieltä. Vaikka 330Ci on ollut minulla jo 1,5 vuotta, niin silti mieli kirkastuu joka kerta kun lähtee liikenteeseen. Muistan hyvin kun alla oli vaarin Nissan, ja joka ikinen ajoreissu alkoi ja päättyi vitutukseen.
                    Hahaha. Juuri näin. Onhan se kiva kun kävelee autoa kohti niin oikein odottaa sitä että saa täräyttää sen tulille. Eikä ole tunnetta että työntää virta-avainta virtalukon sijaan kynnen alle!
                    En oo ollu siellä päinkään!

                    Comment

                    • |makke
                      Bimmer Fanatic
                      • Jan 2006
                      • 847
                      • Vaasa

                      #25
                      Täältä näkee, että kyllä se 330i taitaa viedä aika reippaasti 328:ia.

                      Näyttää yllättävän isolta erolta, tiedä sitten tuon paikkaansa pitävyydestä.

                      Comment

                      • tabasco
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2007
                        • 851
                        • fin

                        #26
                        Originally posted by |makke View Post
                        Täältä näkee, että kyllä se 330i taitaa viedä aika reippaasti 328:ia.

                        Näyttää yllättävän isolta erolta, tiedä sitten tuon paikkaansa pitävyydestä.
                        Eikös video näytä juuri päinvastaista? Hopeinen 328Ci tuossa on keulilla koko ajan.

                        Comment

                        • |makke
                          Bimmer Fanatic
                          • Jan 2006
                          • 847
                          • Vaasa

                          #27
                          Kato saatana En kovin hyvin ollut mukana. Kelasin ton amisalun, ja päättelin et nopeempi on 330i.

                          Mites tuossa nyt noin mennään? Ei nyt luulis 330i:n jäävän kun ei specseissäkään jää.
                          Oisko tota 328i:tä sitte viritetty tai sitte toi oli joku 330i:n morkkausvideo, eikä se painanu ees kaasua pohjaan
                          Last edited by |makke; 23-02-2008, 22:54.

                          Comment

                          • |makke
                            Bimmer Fanatic
                            • Jan 2006
                            • 847
                            • Vaasa

                            #28
                            Täällä yks video kans. Aika ilosesti lähtee kyllä 0-100.

                            Mutta osaako joku sanoa jotain järkevää selitystä tuohon edelliseen videoon, että miksi 328 vie 330:sta ku narua?

                            Comment

                            • Paabo
                              BTCF Member
                              • Jul 2007
                              • 4324
                              • Lapinlahti City

                              #29
                              Itsellä on nyt kokemusta E46 328 Touringista vajaan 3000km ajalta.Kulutus on ollut 7.1-11 litran välillä.Pidän moottorista koska se on tosi nöyrä.Jos jotain negatiivistä haluan sanoa, niin ohjaustehostinmen akseli pamahti maanantaina startatessa poikki ja uuden tehostimen hinta on 500e.Nuita kuulema E46 sattunut silloin tällöin. Sellaisenkin asian oon huomannut, että enää ei tule sellaista autoa, missä ei olisi nahkasisustaa:think Itsellä ei ole sportti nahkoja, enkä sellaisia halunnutkaan kun ei tule radalla käytyä farkulla ja itse saan paremman ajoasennon nuihin tavan penkkeihin.

                              Kannattaa ehdottomasti verrata 330 ja 328 erot jos siihen on mahdollisuusKerro tännekkin sitten, miten mielestäsi ne erosivat toisistaan jos vaikka seuraavaksi sellainen 330...
                              E39 M5

                              Comment

                              • Limit
                                Bimmer Rookie
                                • Aug 2004
                                • 144
                                • Tsuomi

                                #30
                                vertailu 328, 330ci ja 330ci cabrioletteja

                                Mutta osaako joku sanoa jotain järkevää selitystä tuohon edelliseen videoon, että miksi 328 vie 330:sta ku narua?
                                - syy lienee se, että 330 on cabriolet. Jos kummatkin on vakioita, on cabrioilet aivan liian pehmeä ja painava rakenteellisten ominaiisuuksien kannalta coupeen verrattuna.
                                - Olen verrannut 330ci ja 330ci cabrioletteja, ja totesin nopeasti, että minun autoni on oltava coupe. Coupe on vain ajamista varten tehty! Cabriolet on taasen rantabulevardille tehty. Erot huomaa, kun hiukan on päässyt ajelemaan.
                                Limits in life

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎