Originally posted by Hemi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 osto edessa, tietoja kaivataan
Collapse
X
-
Originally posted by |makke View PostSaako E46 asennettua muiden korimallien penkkejä?
Sedani kyseessä.
Vai pitääkö tässä nyt etsiä vain E46 sisustaa?
E: Laskee vissiin jälleenmyyntiarvo jos tunkee jotain muita penkkejä?Last edited by |makke; 01-04-2008, 09:00.
Comment
-
-
Originally posted by |makke View PostTuohon kaipaisin vastausta. Voinko siis ettiä myös esim E39 nahkasisustaa? Tai esim edes etupenkkejä? Ja jos voi niin pitääkö kiskot hommata jostain? Mistä? Vai meneekö suoraan paikalleen?
Originally posted by |makke View PostE: Laskee vissiin jälleenmyyntiarvo jos tunkee jotain muita penkkejä?Last edited by Murska; 01-04-2008, 09:42.e61 530i touring M-sport LCI -08
Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
Ex:e46 330i -01 Sedan
Ex:e36 328i Coupe sport edition -97
Comment
-
-
Originally posted by |makke View PostNää, hyvin on mennyt katsastuksesta läpi.
Kattoo nyt jos ei mulla ens helmikuussa mene, niin yrittääkö saada papereille vai ottaako pois
Ei oikee huvittaise61 530i touring M-sport LCI -08
Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
Ex:e46 330i -01 Sedan
Ex:e36 328i Coupe sport edition -97
Comment
-
-
Originally posted by |makke View PostTuohon kaipaisin vastausta. Voinko siis ettiä myös esim E39 nahkasisustaa? Tai esim edes etupenkkejä? Ja jos voi niin pitääkö kiskot hommata jostain? Mistä? Vai meneekö suoraan paikalleen?
E: Laskee vissiin jälleenmyyntiarvo jos tunkee jotain muita penkkejä?
Eli näihin airbagillisiin nykyautoihin ei niin vain vaihdella enään mitään "rallipenkkejä", vaan koska penkit ovat osa airbagjärjestelmää, pitää penkit kuulua ko.mallisarjaan.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostSiis e46 penkeissä on oma apukuskin airbag:in istuintunnistin sekä penkkeihin kiinnitettynä vöiden lukkopäissä sähköiset kiristinpaukut. Näiden kiristinpaukkujen sovittelua muihin kuin orggispenkkeihin ei nykyisin hyväksytä ilman penkin valmistajan toimittamia speksejä sopivuuksista. Tällaisia speksipapereita on aika harvalla valmistajalla ehkä Recaroa lukuunottamatta.
Eli näihin airbagillisiin nykyautoihin ei niin vain vaihdella enään mitään "rallipenkkejä", vaan koska penkit ovat osa airbagjärjestelmää, pitää penkit kuulua ko.mallisarjaan.
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostSaahan ne vanhat penkit verhoiltua uudestaan nahalla, jos nahkaiset sinne pitää saada?
Mitäs tollanen verhoilu maksaa? Jotain järkeviä liikkeitä missä kyseinen homma tehdään hyvin? Itse Vaasassa asun.
Comment
-
-
Originally posted by |makke View PostHmm no tuota en edes ajatellut. Nykyisissä on lämmittimet, mitkä on kyl melko kivat talvella.
Mitäs tollanen verhoilu maksaa? Jotain järkeviä liikkeitä missä kyseinen homma tehdään hyvin? Itse Vaasassa asun.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostSaahan ne vanhat penkit verhoiltua uudestaan nahalla, jos nahkaiset sinne pitää saada?
Jos nahkasporttia olet vaille, niin minulta niitä aika ajoin löytyy ja matkahuolto kuljettaa....
Comment
-
-
Ohjeita E46:n ostamiseen
Olen uusi foorumilla enkä ole varma, onko tämä oikea alue kysyä ohjeita auton ostamiseen.
Joka tapauksessa olen ostamassa E46 316i tai mieluummin 318i sedania tai compactia. Kaipaisinkin ohjeita, mitä pitää tarkistaa autoa valitessa ja mitä asioita pitäisi ottaa huomioon kun E46:a on ostamassa.
Muutamia kysymyksiä: Onko E46 vikaherkkä tai onko autossa herkästi ruostuvia alueita? Missä auto kannattaa huoltaa (Uudellamaalla) ja mistä kannattaa ostaa varaosia? Mitä teknisiä eroja sedanissa ja compactissa on?
Tarkoitus olisi löytää auto, joka on vähintään vuosimallia 2001 ja kilometrejä alle 100000. Sedanin ollessa kyseessä auton tulee siis olla facelift.
Kiitos vastauksista.
Comment
-
Comment