Kuinkahan järkevä nyt tommonen e34 m5 mahtaa olla?
Vrt esimerkiksi e39 540.
S38 nyt aina on se motorsportti.....
Mut niinku koneen remppahinnat m60 vs s38, tiedän kumpikaan ei ole halpoja...
Tuntuu vaan jotenkin niin väärältä maksaa enemmän 540sestä kun m5sta saa halvemmalla.
Molemmat omistaneena ehdottomasti S38.
Eipä kummankaan huolto/korjaus mitään älyttömän kallista ole.
Bensankulutus melko samoissa ja vakuutus taitaa mennä E34 hyväksi.
Kuinkahan järkevä nyt tommonen e34 m5 mahtaa olla?
Järkeväähän isolohkoisen vanhan bemarin osto ei koskaan ole, mutta tunteellahan niitä vissiin ostellaankin... Vanhatkin autot ovat yksilöitä, toinen kestää enemmän kilsoja kuin toinen.
Itsellä kans auton haku päällä. Onko joku tehnyt empiiristä tutkimusta mitä saksasta kannattais niinku kaupallisessa mielessä nykyään hakea? Onko joku malli josta vielä kunnolla nettoaa ja saa vielä suomessa kaupaksikin?
Oma E61 on ihan ok auto mutta kuuluu E-sarjan mersun kanssa niihin joissa suomen hinta määritellään malliin greyhenin halvin saman ikänen tai saksanhinta + verot.
1. kuukausi hyvän e39:n ostattelua takana, taitaa olla vielä monta kuukautta edessä
Kaakon suunnalla olisi hyvä vihreä 525, mutta omistajan hintapolitiikka on vähintään ihmeellinen. On myynyt autoa kuulemma useita kuukausia (pyynnit alkoi 14000, nyt reilu 10te), uusi pitäisi saada tilalle, mutta jos bmw ei mene pyyntihinnalla "saa maata pihassa maailman tappiin". Maatkoon sitten siellä
Blauweiss on käynyt myös mielessä, mutta auto saisi maksaa suomeen tuotuna enintään 6000 ja siihen rahaan ei tahdo sieltäkään hyvää saada, rahtien ja hakupalkan jälkeen.
Miksi se pitää olla alle 200k? Aika vaikea löytää sellainen auto missä olisi alle 15t km ajettu vuodessa tässä vaiheessa. Huoltohistoria ja kunto on PALJON tärkeämmät kriteerit yli 10v vanhassa autossa...
Kilometrejä enemmän merkkaa myös ikä. 100tkm ajettuun 15-vuotiaaseen autoon saa aivan takuulla uusia osaa kottikärrykaupalla, siinä missä 200tkm ajettu 5-vuotias on kunnoltaa helposti lähes uutta vastaava.
Leave a comment: