Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • amisqo
    replied
    Piruvieköö, e34, e30? On näköjään niin hemmetin vaikeeta löytää lähes ruosteeton ja siisti yksilö manuaaliaskilla ja edes joillakin varusteilla. Kyl täs aalkaa olee herne nenäs koht jos ei löydy :(

    Leave a comment:


  • topsi
    replied
    Minkälainenhan tuollainen e9x 330d manuaali olis... Liekö tuommoisella ehtis töihin :think

    Onko tuommoinen noilla kilometreillä jo ihan loppuun ajettu? Aika nopeasti tuo hinta näyttää karkaavan jos haluais vähemmän ajettua... http://www.nettiauto.com/bmw/330/5335979

    Leave a comment:


  • |parsakaali|
    replied
    Originally posted by topsi View Post
    Ei huono, mutta jotenkin kaipaan hieman enemmän "pientä sporttisuutta" kuin isoa jylhää herrasmiesautoa. Ei haluais tunnustaa itselle että omakin ikä alkaa painaa
    Harmi kun on m-sport vaatimuslistallassa. Muuten löytyisi sinulle kulkine

    Leave a comment:


  • A^A
    replied
    Originally posted by sfifg View Post
    Jahas vai meinaa A^A palata E38:n rattiin! Sama ollu mielessä taas. Silloin aikoinaan meillä taisi olla kylän ainoat E38:t tai ei niitä kyllä missään näkyny ja silloin ei tuntunut saavan kaupaksi sitten millään. Nyt etitään samanlaista kissojen ja koirien kanssa
    Oi niitä aikoja kun ei ollut juuri muita menoja kun auto eikä iltaisin muuta tekemistä kun laittaa autoa tai ajella kylärinkiä Oikeastaan ainut auto jonka myynti on vähä jälkeenpäin kaduttanut.. Olisihan se nytkin myynissä jollain jobbarilla etelässä mutta on niin paljon ajettu ettei oikeen sytytä vaikka ihan kohtuu siistiltä näyttää.. noin 13k sain siitä silloon 4 vuotta sitten ja autolla oli kuitenkin jo ajettu se 270tkm eikä kunto mikään virheetön todellakaan että onhan noiden hinta laskenut jonkiverran

    Leave a comment:


  • topsi
    replied
    Originally posted by 174000 View Post
    Loppupään E38 730da, tilaa ja varusteita, sekä ZF loota.
    Ei huono, mutta jotenkin kaipaan hieman enemmän "pientä sporttisuutta" kuin isoa jylhää herrasmiesautoa. Ei haluais tunnustaa itselle että omakin ikä alkaa painaa

    Leave a comment:


  • 174000
    replied
    Originally posted by topsi View Post
    On se hankalaa tuo auton päivittäminen. Nykyisen E39 ajettavuudesta olen tykännyt tosi paljon, mutta ikä alkaa jo nykyisessä kulkineessa painaa.

    Vinkkejä autonvalintaan saa antaa.
    Loppupään E38 730da, tilaa ja varusteita, sekä ZF loota.

    Leave a comment:


  • topsi
    replied
    On se hankalaa tuo auton päivittäminen. Nykyisen E39 ajettavuudesta olen tykännyt tosi paljon, mutta ikä alkaa jo nykyisessä kulkineessa painaa.

    Järki ja pihi minä sanoo että n. 10k€ esim. E39 530d M-sport pitäs riittää ja on loistava järkiratkaisu, mutta aina välillä tulee että pitäskö se ostaa tuplasti kalliimpi E60/E61... Ja sitten taas lukee jostain laatikko-ongelmista niin ajatukset taas palautuu E39:n Ja sama oravanpyörä jatkuu ja nykyinen auto vain kerää kilometerjä lisää... Ei osaa päättää ei.

    Tähän asti olen ollut dieselin miehiä ("pieni" kulutus, iso vääntö ), mutta nyt taloon on hommattu diesel-perhekulkine lasten / perheen kuljetukseen. Pääasiassa omaan työmatka-ajoon siis olen autoa ajatellut käyttää. Toki silloin tällöin varmasti on lapsiakin kyydissä ja ehkä jotain tavaraakin. Sen takia pääasiassa farmareita tullut katseltua...

    Kilometrien puolesta (arvio max. 20k / vuosi) varmaan bensa-autokin voisi tulla kysymykseen. Mutta jotenkin sitä on ihastunut tuohon dieselin vääntöön.. On tämä hankalaa Ja automaatista en koe saavani mitään erityistä nautintoa, suurempaa kulutuksesta ja automaatti-kauhutarinoista puhumattakaan. Manuaali siis on etusijalla.

    JOS olisin löytänyt seuraavan auton, niin kaupat olisi varmaan jo tehty: Hyvin varusteltu facelift M-sport e39 530d (touring) manuaali sport-nahkasisustalla max. 200tkm niin kaupat olisi varmaan jo tehty Mutta eipä tahdo olla manuaaleja tarjolla.

    3-sarjaakin aina vilkuilee mutta sitten sitä jotenkin eksyy taas kattomaan 5-sarjaa, jotenkin se 3-sarjalaisen "pienuus" / orvommat varusteet saa palaamaan katselemaan isompia. :think Ja aina sitten välillä haksahtaa miettimään E6X 535d:tä tehojen takia kunnes tulee se (kallis osa tähän)-remontti mieleen.

    330d periaatteessa kiinnostais kans, mutta E46 ei... E9x sarjassa hinta taas alkaa karkaamaan jos haluaa varusteita. On se hankalaa - liekö ajan vielä vuodenkin päästä nykyisellä katiskalla, jossa muuten on tärkeimmät varusteet jo valmiina.

    Vinkkejä autonvalintaan saa antaa.
    Last edited by topsi; 20-02-2013, 20:26.

    Leave a comment:


  • rjm
    replied
    E46 facelift 330da touring M-sport II. Saa tarjota

    Leave a comment:


  • sfifg
    replied
    Jahas vai meinaa A^A palata E38:n rattiin! Sama ollu mielessä taas. Silloin aikoinaan meillä taisi olla kylän ainoat E38:t tai ei niitä kyllä missään näkyny ja silloin ei tuntunut saavan kaupaksi sitten millään. Nyt etitään samanlaista kissojen ja koirien kanssa

    Leave a comment:


  • A^A
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Plurr.. Muitain kyselijöitä on ollut niinkuin sanoin. Et ollu ensimmäinen.. Keskusteltu ensimmäisen ehdokkaan kanssa ja hän on valitettavasti etusijalla.
    KylläKyllä Nenän edestä varmaan tuokin menee sitten. Tuntuu menevän kiitettävän äkkiä kaupaksi hyvät e38:t, sullakin ostajia aivan jonoksi asti vaikkei ole edes nettiautossa

    Kai sitä pitää ostaa joku satasen pommi siksi aikaa että hyvä seiska löytyy

    Leave a comment:


  • M_Power
    replied
    Kova on yritys taas BMW käyttöauton pariin.

    Tänään koitettu tehdä kauppoja Saksasta. Tuo oli tietenkin ehditty juuri myydä
    (F11, dA Sport-vaihteilla, M-Sport, HUD, aktiiviohjaus, pro-navi, ilmastoidut comfort-penkit, xenonit, tutkat, innovaatiopaketti yms).

    Ehkä se E61 M-Sport lähes kaikilla varusteilla olisi vielä järkevämpi hinnaltaan. Saa tarjota, diesel max n. 150 tkm ajettuja.
    Last edited by M_Power; 17-02-2013, 18:14.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by A^A View Post
    Mistä löytäis siistin, mielellään 728 automaatilla ja ok varusteilla, V8 vois käydä myös jos siisti löytyis.. Vito toki vielä myymättä mutta tällähetkellä ei ole mitään mikä kiinostais paitsi haju69:n 730 mutta ei se perkele myy sitä
    Plurr.. Muitain kyselijöitä on ollut niinkuin sanoin. Et ollu ensimmäinen.. Keskusteltu ensimmäisen ehdokkaan kanssa ja hän on valitettavasti etusijalla.

    Leave a comment:


  • A^A
    replied
    Mistä löytäis siistin, mielellään 728 automaatilla ja ok varusteilla, V8 vois käydä myös jos siisti löytyis.. Vito toki vielä myymättä mutta tällähetkellä ei ole mitään mikä kiinostais paitsi haju69:n 730 mutta ei se perkele myy sitä

    Leave a comment:


  • Cell
    replied
    Vaadi saada tehdä kylmäkäynnistys, auton pitää käydä kaikilla ja sillä pitää pystyä ajamaan heti ilman pätkimistä. Valvetronicin kuluma alkaa kylmäkäyntiongelmilla, pätkimistä ja jenkkikasin tyhjäkäynti. Se hurjalta kuulostava rasahdus tulee sitten siitä kun valvetronic alkaa säätämään, jos satut silloin juuri konehuoneessa kuuntelemaan

    Vesivuotoa on vaikea todeta, jos ei nyt solkenaan alleen laske, katsoa kannattaa tietysti ettei lammikoita jää. Vika ei mun mielestä niin paha kuin millaiset mittasuhteet se on täällä saanut. Valvetronic vikoja korjataan enemmän.

    Sähköviat kannattaa katsoa, niitä voi olla vittumainen korjata ja tuo on ensimmäinen E6x-sukupolven auto joten lastentauteja niissä oli. Hemmetin hyvä peli ja mukava ajaa

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Jackie View Post
    Hmmmm.... kuinka yleinen ongelma? Syyt ja seuraukset?

    Onko jotain muuta huomioitavaa?
    Kuuntele tyhjäkäynnillä että vanokset ei raplata,
    visiin vähäinen "kolahtelu" kuuluu asiaan (tyyliin ilmastoinnin läpät)?

    Leave a comment:

Working...
X