Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Piruvieköö, e34, e30? On näköjään niin hemmetin vaikeeta löytää lähes ruosteeton ja siisti yksilö manuaaliaskilla ja edes joillakin varusteilla. Kyl täs aalkaa olee herne nenäs koht jos ei löydy :(
-
Minkälainenhan tuollainen e9x 330d manuaali olis... Liekö tuommoisella ehtis töihin :think
Onko tuommoinen noilla kilometreillä jo ihan loppuun ajettu? Aika nopeasti tuo hinta näyttää karkaavan jos haluais vähemmän ajettua... http://www.nettiauto.com/bmw/330/5335979
Leave a comment:
-
Harmi kun on m-sport vaatimuslistallassa. Muuten löytyisi sinulle kulkineOriginally posted by topsi View PostEi huono, mutta jotenkin kaipaan hieman enemmän "pientä sporttisuutta" kuin isoa jylhää herrasmiesautoa. Ei haluais tunnustaa itselle että omakin ikä alkaa painaa
Leave a comment:
-
Oi niitä aikoja kun ei ollut juuri muita menoja kun auto eikä iltaisin muuta tekemistä kun laittaa autoa tai ajella kylärinkiäOriginally posted by sfifg View PostJahas vai meinaa A^A palata E38:n rattiin! Sama ollu mielessä taas. Silloin aikoinaan meillä taisi olla kylän ainoat E38:t tai ei niitä kyllä missään näkyny
ja silloin ei tuntunut saavan kaupaksi sitten millään. Nyt etitään samanlaista kissojen ja koirien kanssa 
Oikeastaan ainut auto jonka myynti on vähä jälkeenpäin kaduttanut.. Olisihan se nytkin myynissä jollain jobbarilla etelässä mutta on niin paljon ajettu ettei oikeen sytytä vaikka ihan kohtuu siistiltä näyttää.. noin 13k sain siitä silloon 4 vuotta sitten ja autolla oli kuitenkin jo ajettu se 270tkm eikä kunto mikään virheetön todellakaan että onhan noiden hinta laskenut jonkiverran
Leave a comment:
-
Loppupään E38 730da, tilaa ja varusteita, sekä ZF loota.Originally posted by topsi View PostOn se hankalaa tuo auton päivittäminen. Nykyisen E39 ajettavuudesta olen tykännyt tosi paljon, mutta ikä alkaa jo nykyisessä kulkineessa painaa.
Vinkkejä autonvalintaan saa antaa.
Leave a comment:
-
On se hankalaa tuo auton päivittäminen. Nykyisen E39 ajettavuudesta olen tykännyt tosi paljon, mutta ikä alkaa jo nykyisessä kulkineessa painaa.
Järki ja pihi minä sanoo että n. 10k€ esim. E39 530d M-sport pitäs riittää ja on loistava järkiratkaisu, mutta aina välillä tulee että pitäskö se ostaa tuplasti kalliimpi E60/E61... Ja sitten taas lukee jostain laatikko-ongelmista niin ajatukset taas palautuu E39:n
Ja sama oravanpyörä jatkuu ja nykyinen auto vain kerää kilometerjä lisää... Ei osaa päättää ei.
Tähän asti olen ollut dieselin miehiä ("pieni" kulutus, iso vääntö
), mutta nyt taloon on hommattu diesel-perhekulkine lasten / perheen kuljetukseen. Pääasiassa omaan työmatka-ajoon siis olen autoa ajatellut käyttää. Toki silloin tällöin varmasti on lapsiakin kyydissä ja ehkä jotain tavaraakin. Sen takia pääasiassa farmareita tullut katseltua...
Kilometrien puolesta (arvio max. 20k / vuosi) varmaan bensa-autokin voisi tulla kysymykseen. Mutta jotenkin sitä on ihastunut tuohon dieselin vääntöön.. On tämä hankalaa
Ja automaatista en koe saavani mitään erityistä nautintoa, suurempaa kulutuksesta ja automaatti-kauhutarinoista puhumattakaan. Manuaali siis on etusijalla.
JOS olisin löytänyt seuraavan auton, niin kaupat olisi varmaan jo tehty: Hyvin varusteltu facelift M-sport e39 530d (touring) manuaali sport-nahkasisustalla max. 200tkm niin kaupat olisi varmaan jo tehty
Mutta eipä tahdo olla manuaaleja tarjolla.
3-sarjaakin aina vilkuilee mutta sitten sitä jotenkin eksyy taas kattomaan 5-sarjaa, jotenkin se 3-sarjalaisen "pienuus" / orvommat varusteet saa palaamaan katselemaan isompia. :think Ja aina sitten välillä haksahtaa miettimään E6X 535d:tä tehojen takia
kunnes tulee se (kallis osa tähän)-remontti mieleen. 
330d periaatteessa kiinnostais kans, mutta E46 ei... E9x sarjassa hinta taas alkaa karkaamaan jos haluaa varusteita. On se hankalaa - liekö ajan vielä vuodenkin päästä nykyisellä katiskalla, jossa muuten on tärkeimmät varusteet jo valmiina.
Vinkkejä autonvalintaan saa antaa.Last edited by topsi; 20-02-2013, 20:26.
Leave a comment:
-
Jahas vai meinaa A^A palata E38:n rattiin! Sama ollu mielessä taas. Silloin aikoinaan meillä taisi olla kylän ainoat E38:t tai ei niitä kyllä missään näkyny
ja silloin ei tuntunut saavan kaupaksi sitten millään. Nyt etitään samanlaista kissojen ja koirien kanssa
Leave a comment:
-
KylläKylläOriginally posted by Haju69 View PostPlurr..
Muitain kyselijöitä on ollut niinkuin sanoin. Et ollu ensimmäinen..
Keskusteltu ensimmäisen ehdokkaan kanssa ja hän on valitettavasti etusijalla.
Nenän edestä varmaan tuokin menee sitten. Tuntuu menevän kiitettävän äkkiä kaupaksi hyvät e38:t, sullakin ostajia aivan jonoksi asti vaikkei ole edes nettiautossa 
Kai sitä pitää ostaa joku satasen pommi siksi aikaa että hyvä seiska löytyy
Leave a comment:
-
Kova on yritys taas BMW käyttöauton pariin.
Tänään koitettu tehdä kauppoja Saksasta. Tuo oli tietenkin ehditty juuri myydä
(F11, dA Sport-vaihteilla, M-Sport, HUD, aktiiviohjaus, pro-navi, ilmastoidut comfort-penkit, xenonit, tutkat, innovaatiopaketti yms).
Ehkä se E61 M-Sport lähes kaikilla varusteilla olisi vielä järkevämpi hinnaltaan. Saa tarjota, diesel max n. 150 tkm ajettuja.Last edited by M_Power; 17-02-2013, 18:14.
Leave a comment:
-
Plurr..Originally posted by A^A View PostMistä löytäis siistin, mielellään 728 automaatilla ja ok varusteilla, V8 vois käydä myös jos siisti löytyis.. Vito toki vielä myymättä mutta tällähetkellä ei ole mitään mikä kiinostais paitsi haju69:n 730 mutta ei se perkele myy sitä
Muitain kyselijöitä on ollut niinkuin sanoin. Et ollu ensimmäinen..
Keskusteltu ensimmäisen ehdokkaan kanssa ja hän on valitettavasti etusijalla.
Leave a comment:
-
Mistä löytäis siistin, mielellään 728 automaatilla ja ok varusteilla, V8 vois käydä myös jos siisti löytyis.. Vito toki vielä myymättä mutta tällähetkellä ei ole mitään mikä kiinostais paitsi haju69:n 730 mutta ei se perkele myy sitä
Leave a comment:
-
Vaadi saada tehdä kylmäkäynnistys, auton pitää käydä kaikilla ja sillä pitää pystyä ajamaan heti ilman pätkimistä. Valvetronicin kuluma alkaa kylmäkäyntiongelmilla, pätkimistä ja jenkkikasin tyhjäkäynti. Se hurjalta kuulostava rasahdus tulee sitten siitä kun valvetronic alkaa säätämään, jos satut silloin juuri konehuoneessa kuuntelemaan
Vesivuotoa on vaikea todeta, jos ei nyt solkenaan alleen laske, katsoa kannattaa tietysti ettei lammikoita jää. Vika ei mun mielestä niin paha kuin millaiset mittasuhteet se on täällä saanut. Valvetronic vikoja korjataan enemmän.
Sähköviat kannattaa katsoa, niitä voi olla vittumainen korjata ja tuo on ensimmäinen E6x-sukupolven auto joten lastentauteja niissä oli. Hemmetin hyvä peli ja mukava ajaa
Leave a comment:
-
Kuuntele tyhjäkäynnillä että vanokset ei raplata,Originally posted by Jackie View PostHmmmm.... kuinka yleinen ongelma? Syyt ja seuraukset?
Onko jotain muuta huomioitavaa?
visiin vähäinen "kolahtelu" kuuluu asiaan (tyyliin ilmastoinnin läpät)?
Leave a comment:
Leave a comment: