Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • |foder|
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    Miksi se pitää olla alle 200k? Aika vaikea löytää sellainen auto missä olisi alle 15t km ajettu vuodessa tässä vaiheessa. Huoltohistoria ja kunto on PALJON tärkeämmät kriteerit yli 10v vanhassa autossa...
    Toki jos löytyy aukoton huoltokirja ja koneelle on tehty 300tkm ajettuna tarvittavia huoltoja (todistettavasti) niin sekin kyllä käy. Useimmiten tuo 250tkm-300tkm ajetut vaan on ajettu ja jätetty se huoltaminen muille, ainakin suomessa.
    Saksasta saattaa löytyä vähän ajettu (JOS mittarilukemat pitää paikkansa, useimmiten ei) mutta sitten onkin pätkämalli tai joku muu kriteeri lyö lukkoa.

    Onkohan mun kriteereillä koskaan valmistettu yhtään e38:ia?

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Joma View Post
    Mitäs herrat suosittelee, käyttöauto pitäis saada.

    Kova aski v8 nahkasisusta, siinäpä kriteerit.

    E39 540 kiinnostaa mut kaikki vähääkään kiinnostavat karkaavat yli sen 7 k budjetin...

    Saksa ei oikeen taivu niin en ymmärrä noista mobilen ilmoista.

    Siellä kohtuu hintaan kuitenkin kun verot tommoseen alta kolme?

    Ja jos saksasta hakee niin veropäätöstä odotellessa tulee lisää massia kasaan...

    Kenen puoleen kannattaisi kääntyä saksasta ostaessa?
    E34 M5 jos budjetti on tuo.

    Toki ei ole V8 mutta kerran kierrosten noustua yli 6500rpm et sitä väsyneen kasin lotkotusta kaipaa..

    Toki E39 M5 erikseen, mutta menee yli sun antaman budjetin..

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Ehkä vähän korkeammassa hintaluokassa asiat on näin.
    Mulla ainakin auton kriteerit liian korkealla lompakkoon verrattuna ja tuntuu ettei mikään kelpaa. Laittais lisää rahaa niin saisi niitä kriteereitä yksi kerrallaan raksittua... :think

    Esim. hakusessa facelift e38 740iAL, beigellä nahoilla ja ulkoväri joku muu kuin musta. Vielä kun saisi kilsat mahdollisimman paljon alle 200k. Tämä yhtälö mahdoton...
    Miksi se pitää olla alle 200k? Aika vaikea löytää sellainen auto missä olisi alle 15t km ajettu vuodessa tässä vaiheessa. Huoltohistoria ja kunto on PALJON tärkeämmät kriteerit yli 10v vanhassa autossa...

    Leave a comment:


  • Joma
    replied
    Mitäs herrat suosittelee, käyttöauto pitäis saada.

    Kova aski v8 nahkasisusta, siinäpä kriteerit.

    E39 540 kiinnostaa mut kaikki vähääkään kiinnostavat karkaavat yli sen 7 k budjetin...

    Saksa ei oikeen taivu niin en ymmärrä noista mobilen ilmoista.

    Siellä kohtuu hintaan kuitenkin kun verot tommoseen alta kolme?

    Ja jos saksasta hakee niin veropäätöstä odotellessa tulee lisää massia kasaan...

    Kenen puoleen kannattaisi kääntyä saksasta ostaessa?

    Leave a comment:


  • Esko
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Tossa hintaluokassa sen "pari tonnia" kyllä jostain repii. Mieti kuinka kamalaa on laittaa 15 000e kiinni autoon joka on sinnepäin verrattuna 18 000e joka on mieleinen?
    Originally posted by rizzo View Post
    Eikö ole sama vaikka pankista ottaa se pari tonnia ja makseleen sitten pois muutamassa kuukaudessa?:think Ei tartte sitä karvaa ostaa.
    Veli on vielä opiskelemassa tän vuoden, niin tulot on aika minimaaliset. Tietty yks vaihtoehto olis odotella kesän yli, että saa kesätöistä taas lisää paalua. Vähän kyselty kanssa naapurileiristä V-koppasta GTI Golffia ja A3:sta 2l TFSI quattro tekniikalla, mut ei kiinnosta sakemanneja vastailla sähköposteihin.

    Originally posted by suppari View Post
    Miksei satasarjaa?
    Kyl niitäkin on vähän vilkuiltu mut sellanenkin pitäs melkein olla 130i, että jaksais innostaa. Niiden kanssa sama homma, pari tonttua auki budjetista

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Originally posted by Pande View Post
    Helppoa kun lyö otsalle sen lompakon ja rupee sitten katsomaan mitä sillä saa. Kun markkina-alueeksi ottaa Suomen lisäksi Saksan, niin aivan varmasti löytyy hyvää pirssiä!
    Ehkä vähän korkeammassa hintaluokassa asiat on näin.
    Mulla ainakin auton kriteerit liian korkealla lompakkoon verrattuna ja tuntuu ettei mikään kelpaa. Laittais lisää rahaa niin saisi niitä kriteereitä yksi kerrallaan raksittua... :think

    Esim. hakusessa facelift e38 740iAL, beigellä nahoilla ja ulkoväri joku muu kuin musta. Vielä kun saisi kilsat mahdollisimman paljon alle 200k. Tämä yhtälö mahdoton...

    Leave a comment:


  • [Raver]
    replied
    Originally posted by -Markus- View Post
    Mun mielestä tuo nyt ole helmee nähnytkään! Varmasti niitä helmiä löytyy, e30, e34, mut ne maksaa sit vähän enemmän kun tuon 2000 eur. Ja saattaahan niitä joutuu Saksasta tai jostain hakee.

    Kyllä niihin kolmekymppeihin saa rahaa pistää jos haluaa ostaa ja palamaan saapi vielä enemmänkin vaikkei mikään helmi olekkaan

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by Esko View Post
    Hankala löytää veljelle mieluista bemaria 15-17k€ hintahaarukassa. Mikään E39 tai E46 ei kiinnosta "vanhana" ja E90/91 tai E60/61 vaihtoehdot on vielä siellä hinnat alkaen luokassa, että saatat saada mopokoneisen karvahattuversion, jolla ajettu jo likimain 200tkm. Koko ajan törmää siihen, että kumpa olisi pari tonnia laittaa enempi rahaa kiinni, nii saisi jo vaikka mitä
    Miksei satasarjaa?

    Leave a comment:


  • Pande
    replied
    Kyllä oli taas sietämättömän vaikeaa ostaa bemari

    Hetken mielijohteesta myin pakun joka meni 3päivässä. Tässä vaiheess ei juurikaan ollut mielessä että mimmosta pirssiä seuraavaksi.

    Ke sain rahat kouraan. To klo 15 löin rahat ostajan kouraan ja alla oli jo uus bemmi. Menihän siinä noin 24h

    Näin on käynyt lähes joka kerta.. Helppoa kun lyö otsalle sen lompakon ja rupee sitten katsomaan mitä sillä saa. Kun markkina-alueeksi ottaa Suomen lisäksi Saksan, niin aivan varmasti löytyy hyvää pirssiä!

    Joko ottaa sit sen "vanhan" mallin kaikilla herkuilla, tai tyytyy uudempaan karvalkkiin. Päätöksiä toki pitää tehdä mutta ei sitä tartte vuotta hieroa

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by Esko View Post
    Hankala löytää veljelle mieluista bemaria 15-17k€ hintahaarukassa. Mikään E39 tai E46 ei kiinnosta "vanhana" ja E90/91 tai E60/61 vaihtoehdot on vielä siellä hinnat alkaen luokassa, että saatat saada mopokoneisen karvahattuversion, jolla ajettu jo likimain 200tkm. Koko ajan törmää siihen, että kumpa olisi pari tonnia laittaa enempi rahaa kiinni, nii saisi jo vaikka mitä
    Eikö ole sama vaikka pankista ottaa se pari tonnia ja makseleen sitten pois muutamassa kuukaudessa?:think Ei tartte sitä karvaa ostaa.

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by Esko View Post
    Hankala löytää veljelle mieluista bemaria 15-17k€ hintahaarukassa. Mikään E39 tai E46 ei kiinnosta "vanhana" ja E90/91 tai E60/61 vaihtoehdot on vielä siellä hinnat alkaen luokassa, että saatat saada mopokoneisen karvahattuversion, jolla ajettu jo likimain 200tkm. Koko ajan törmää siihen, että kumpa olisi pari tonnia laittaa enempi rahaa kiinni, nii saisi jo vaikka mitä
    Tossa hintaluokassa sen "pari tonnia" kyllä jostain repii. Mieti kuinka kamalaa on laittaa 15 000e kiinni autoon joka on sinnepäin verrattuna 18 000e joka on mieleinen?

    Leave a comment:


  • -Markus-
    replied
    Originally posted by amisqo View Post
    papan vanha helmi, peeerhana Tänään käväsin tossa icecoldin vanhaa 525 tutkimassa lähemmin kun kaveri sen osteli ja piruvieköö alko kellot raksuttamaan
    Mun mielestä tuo nyt ole helmee nähnytkään! Varmasti niitä helmiä löytyy, e30, e34, mut ne maksaa sit vähän enemmän kun tuon 2000 eur. Ja saattaahan niitä joutuu Saksasta tai jostain hakee.
    Last edited by -Markus-; 22-02-2013, 08:58.

    Leave a comment:


  • Esko
    replied
    Hankala löytää veljelle mieluista bemaria 15-17k€ hintahaarukassa. Mikään E39 tai E46 ei kiinnosta "vanhana" ja E90/91 tai E60/61 vaihtoehdot on vielä siellä hinnat alkaen luokassa, että saatat saada mopokoneisen karvahattuversion, jolla ajettu jo likimain 200tkm. Koko ajan törmää siihen, että kumpa olisi pari tonnia laittaa enempi rahaa kiinni, nii saisi jo vaikka mitä

    Leave a comment:


  • amisqo
    replied
    Originally posted by Throttle View Post
    Rahaa tiskiin niin löytyy vielä jotain.

    Esim http://www.nettiauto.com/bmw/320/5329687 ?
    Jos mopomoottori ärsyttää niin voi aina stroukata
    papan vanha helmi, peeerhana Tänään käväsin tossa icecoldin vanhaa 525 tutkimassa lähemmin kun kaveri sen osteli ja piruvieköö alko kellot raksuttamaan

    Leave a comment:


  • Throttle
    replied
    Originally posted by amisqo View Post
    Piruvieköö, e34, e30? On näköjään niin hemmetin vaikeeta löytää lähes ruosteeton ja siisti yksilö manuaaliaskilla ja edes joillakin varusteilla. Kyl täs aalkaa olee herne nenäs koht jos ei löydy :(
    Rahaa tiskiin niin löytyy vielä jotain.

    Esim http://www.nettiauto.com/bmw/320/5329687 ?
    Jos mopomoottori ärsyttää niin voi aina stroukata

    Leave a comment:

Working...
X