Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BeamR
    replied
    Originally posted by Veeksi View Post
    Vaikean rastin nähtävästi otin itselleni, kun päätin laittaa tuon e46 330i sedanin tilalle e61 550i(a) farkun (hyvä 545i(a):kin kelpaisi). Tarjonta on Suomessa melkolailla 0.
    Kysäise www.autoimport.fi

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Veeksi View Post
    Kaipa sen 550ia:n joku sieltä Saksata suostuisikin hakemaan, kun löisi vaan väkisin dollaria tiskiin, mutta sitten on tuo entisen myymisen sietämätön vaikeus. Mutta hintaluokka on tuossa entisessä sellainen, ettei suoralla kaupalla saa myytyä ellei pistä puoleen hintaan ja siinä onkin jo sitten miettiminen onko viimeisen päälle ehjä ja priimaks laitetun auton myynti pilkkahintaan mielekäs vaihtoehto, kun voihan sitä farkkuautoa vaikka niillä rahoilla vuokrata sen kerran kun tilaa tarvii niin paljon.

    Jep. Kuten jo sanottiin niin Juhis asialle. Et varmasti jää ilman autoa

    Toki sitten ei kelpaa vanha vaihdossa ja rahoitustakaan ei järjestetä..

    Ja eiköhän tuolle E46 ostaja löydy vielä ennen kesää

    Edit. Ja miksipä ei Alpina B5/B5S?

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by Veeksi View Post
    mutta sitten on tuo entisen myymisen sietämätön vaikeus. Mutta hintaluokka on tuossa entisessä sellainen, ettei suoralla kaupalla saa myytyä ellei pistä puoleen hintaan ja siinä onkin jo sitten miettiminen onko viimeisen päälle ehjä ja priimaks laitetun auton myynti pilkkahintaan mielekäs vaihtoehto, kun voihan sitä farkkuautoa vaikka niillä rahoilla vuokrata sen kerran kun tilaa tarvii niin paljon.
    Hei, luuletko että autoliikkeen hyvitys on yhtään sen parempi kuin suoraan myynti "puolella hinnalla"?

    Pistät Juhiksen asialle ja myyt suoraan pois tuon e46. Jos on niin hyvä kuin kerrot, niin menee varmasti kaupaksi kohtuulliseen hintaan.

    Leave a comment:


  • Veeksi
    replied
    Vaikean rastin nähtävästi otin itselleni, kun päätin laittaa tuon e46 330i sedanin tilalle e61 550i(a) farkun (hyvä 545i(a):kin kelpaisi). Tarjonta on Suomessa melkolailla 0.

    Sitten sain vinkin, että muuan keski-suomalainen autofirma hakee Saksasta autoja ja jopa ottaa entisen vaihdossa. Vieläpä erikoistunut BMW:n, Audiin ja MB:n (noh, luonnollisesti). Ko. firmalle voisi soittaa arkisin klo 9-17, mutta työn takia eteenkään pidemmät puhelut tuohon aikaan ei yksinkertaisesti onnistu. Kirjoittelin pitkät sähköpostit mitä olen hakemassa ja myös ehdotin että voidaan sopia puhelinpalaveri vähän illemmaksi mikäli puhelinyhteys on vaadittu. Meni viikko eikä kuulunut mitään. Kyselin uudestaan, että eikö posti ole tullut perillä tai onko unohtunut. No sitten tuli heti vastaus, että sähköposti oli tullut ja oli muistissakin, mutta viestin kirjoitus oli jäänyt kesken. Mutta vastaus oli kuitenkin niinkin pitkä ja tarkoin perusteltu, että se kuului näin:"Hakemasi auto on niin harvinainen, että emme voi hakea sellaista jos et sitten otakaan sitä.". Voi vit... on ollu hektinen viikko vissiin.

    No ajattelin, että eihän se nyt tuohon voi kaatua ja kerroin, että voidaan kyllä kirjoittaa paperit alle, että minun on se pakko ottaa jos auto päätetään tuoda Suomeen. Ja lupasin antaa käteisellä rahaa niin paljon, että ko. firma saa matkat yms. kustannukset katettua vaikka paikan päältä ei sitten edes löytyisi sopivaa (eli jos valmiiksi katsottu todettaisiinkin sudeksi paikanpäällä). Että kunhan vaan nyt kertoisivat mitä se lysti tulee maksamaan ja paljonko saan hyvitystä omastani. Eipä ole taaskaan kuulunut mitään. Mitähän helvettiä sitä nykyään pitää tehdä, että sais oikeasti autokaupasta palvelua!? Silloin kuin autokaupoissa käy paikan päällä, niin jätkät istuu koneilla kuin tatit, mutta sit ku niille laittaa sähköpostia, niin eipä tule vastauksia. Mihin hittoon ne käyttää työaikansa? Tyttöjä/poikiako sieltä koneelta vain katsotaan ja odotetaan, että joku Seppo-Iivari tulee laittamaan pyydetyn rahan tiskiin myytävänä olevasta harmaasta Corollasta, ettei vaan autokauppiaan tarvitse tuntea rasittuvansa työstä eikä toisaalta tarvitse olla asiakkaalleen autosta kateellinen?

    Kaipa sen 550ia:n joku sieltä Saksata suostuisikin hakemaan, kun löisi vaan väkisin dollaria tiskiin, mutta sitten on tuo entisen myymisen sietämätön vaikeus. Mutta hintaluokka on tuossa entisessä sellainen, ettei suoralla kaupalla saa myytyä ellei pistä puoleen hintaan ja siinä onkin jo sitten miettiminen onko viimeisen päälle ehjä ja priimaks laitetun auton myynti pilkkahintaan mielekäs vaihtoehto, kun voihan sitä farkkuautoa vaikka niillä rahoilla vuokrata sen kerran kun tilaa tarvii niin paljon.

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Ei noissa suurimmassa osassa edes ollut mitään korisarjaa kun e91 katselin. Minua tuo ei sinänsä haittaa. Vähän entisiltä leasing autoilta nuo vaikuttavat.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    Onkos kellään kokemuksia noista gti car centerin autoista? Aika paljon bemareita ainakin valikoimissa.
    Kalliin puoleisia ne ainakin on...
    Ja yleensä eivät ole aitoja M-sportteja,
    pukkaavat perusmalleihin korisarjat ja vaihtavat jouset yms. tuunausta...

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Onkos kellään kokemuksia noista gti car centerin autoista? Aika paljon bemareita ainakin valikoimissa.

    Leave a comment:


  • Kanerv4
    replied
    Kun noita e39 ei liikaa ole nettiautossa tarjolla, niin maanantaina itselle tyrkyllä EHKÄ yksi musta facelift m-sport, farkku, ja navit yms miinuksena että mittarissa taisi olla 318tkm mutta huoltokirjallinen. Hintaahan noi kilsat tiputtaa joka on positiivista.

    Leave a comment:


  • Juipe
    replied
    Originally posted by Ha2 View Post
    Kuinka tärkeä tuo automaatti on?
    Ei välttämätön jos auto muuten mieluinen. Eka E39 oli automaatilla ja silloin ärsytti se kuminauhamainen fiilis joka sillä ajaessa oli. Nyt taas kaipaisi tomaattia.

    Originally posted by _nixu_ View Post
    http://www.blocket.se/stockholm/BMW_....htm?ca=11&w=2

    Onhan se kurssi mitä on. Mutta hakukustannukset ovat edulliset ja tuolla voi oikeasti tinkiä hinnoista. Tuostakin tarjoaa vaikka 35ksek niin voipi jäädä :think
    Just tota katoin, ja varustelista on pitkä kuin nälkävuosi... Individual vielä. Kuvat vaan on surkeita! 35000kr = noin 4000eur Verot tuohonkin 2700.

    Edit: yo. auto oli myyty.
    Last edited by Juipe; 20-01-2013, 12:58.

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Juipe View Post
    Kruunun kurssi on niin heikko jos vertaa takavuosiin että Ruotsi on vähän huono paikka hakea nyt auto.


    Onhan se kurssi mitä on. Mutta hakukustannukset ovat edulliset ja tuolla voi oikeasti tinkiä hinnoista. Tuostakin tarjoaa vaikka 35ksek niin voipi jäädä :think

    Leave a comment:


  • Ha2
    replied
    Originally posted by Juipe View Post
    520-525 bensa e39 facelift, automaatilla ja beigellä nahkasisustalla, ei mistään! Värikin melkein mikä vaan paitsi harmaa tai valkoinen. Budjetti about 8000. Kilsoja alle 250tkm.
    Kuinka tärkeä tuo automaatti on?

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Näinpä. Ajan kanssa valikoi sen mahdollisen parhaan huonoista vaihtoehdoista.
    Laiteltavaahan aina käytetyssä autossa mutta jos pyrkisi minoimaan sen remontin tarpeen. Ei tässä halvinta etsitä mutta ei sitä kalleintakaan osteta. Joku oikeasti fiksu kompromissi tämän kaiken väliltä. Hankalaa... :think

    Kuitenkin hakukriteerit pysyy ja hinta sitten sen mukaan myös.
    Konetta ei ole päätetty mutta auton väri ei saisi olla musta eikä violetti. Sisusta beige nahka. Ehdottomasti uudemmalla ilmastoinnilla, ei niitä säätörullia (eli tämä tarkoittanee autom. ilmastointia?). Tietenkin automaatti. Ja jotain oli vielä, ei voi nyt muutaman oluen jälkeen ajatella selvästi...

    Leave a comment:


  • jaki
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Nimenomaan.
    Ooooo, köyhä mä ooooon!!!

    Aina haluaisi vaikka ja mitä. Kuten foorumilta lukenut että se lompakko otsalle ja loppu haaveilu.
    Aina ei edes ole kyse rahasta, siis onko sitä, vaan myös pihiydestä. Nyt, kun yrittää optimoida = ostaa halvinta = korjausjono = ostossa säästetty raha menee korjauksiin = ostaa kalliimman = onkin samanlainen puuhaprutku = sama raha korjauksiin = bad deal. Aika homma.

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Originally posted by McBeast View Post
    http://www.nettiauto.com/bmw/740/5334148

    Osta toi mun vanha pois. Tinkaat johonkin 2000€ tietämille ja varaat ainakin 4000€ korjausrahaa, niin saat viat suunnilleen ees kuntoon.
    Ei projekteja. Nyt ihan rehellisesti vaan käyttistä mietin.

    Originally posted by jaki View Post
    Vähän hymyillyttää sekä tämä ostamisen- että myymisen vaikeus topikit.
    Rehellisesti itselläkin joskus ollut auton myyminen varsin vaikeaa, ja aina on ollut vika ainoastaan hinnassa Kun hinta kohdillaan, niin kaupaksi on mennyt. Ja, kun oli rahoissaan, äkkiä oli uusi, haluttu auto pihassa.
    Nyt, kun on ostopuolella, haa, ihan sama laulu. Kun yritän mahdotonta = halutut varusteet ja kilsat haluttuun hintaan (lue, mihin on varaa), hoplaa, eihän se onnistu. Kun nosti Mobilen hintarajaa parilla tonnilla, valikoimaa on niin että lampaat söisi Enää pitää keksiä mistä ne pari tonnia pieraisisi.
    Nimenomaan.
    Ooooo, köyhä mä ooooon!!!

    Aina haluaisi vaikka ja mitä. Kuten foorumilta lukenut että se lompakko otsalle ja loppu haaveilu.

    Leave a comment:


  • jaki
    replied
    Vähän hymyillyttää sekä tämä ostamisen- että myymisen vaikeus topikit.
    Rehellisesti itselläkin joskus ollut auton myyminen varsin vaikeaa, ja aina on ollut vika ainoastaan hinnassa Kun hinta kohdillaan, niin kaupaksi on mennyt. Ja, kun oli rahoissaan, äkkiä oli uusi, haluttu auto pihassa.
    Nyt, kun on ostopuolella, haa, ihan sama laulu. Kun yritän mahdotonta = halutut varusteet ja kilsat haluttuun hintaan (lue, mihin on varaa), hoplaa, eihän se onnistu. Kun nosti Mobilen hintarajaa parilla tonnilla, valikoimaa on niin että lampaat söisi Enää pitää keksiä mistä ne pari tonnia pieraisisi.

    Leave a comment:

Working...
X