Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Antsah
    replied
    Originally posted by Juipe View Post
    Hieno peli, mutta yli budjetista.
    Mikäs on budjetti?

Leave a comment:

• Juipe
    replied
    Originally posted by PP440 View Post
    Löytyy 530i farkkuna...
    Hieno peli, mutta yli budjetista.

Leave a comment:

• PP440
    replied
    Heikosti tulee uusia e39 faceliftejä chattiautoon Nyt on se perinteinen tilanne; rahaa on, ei vaihtoautoa, mutta sopiva kohde puuttuu

Ulkomaat tietty mutta ei oikein napostele, lohkolämppäri, talvirenkaat jne pitää kumminkin hankkia, ja rakas naapurimaa pois laskuista kruunun kurssin takia.
    Löytyy 530i farkkuna...

Leave a comment:

• Peltsii
    replied
    Heikosti tulee uusia e39 faceliftejä chattiautoon Nyt on se perinteinen tilanne; rahaa on, ei vaihtoautoa, mutta sopiva kohde puuttuu

Ulkomaat tietty mutta ei oikein napostele, lohkolämppäri, talvirenkaat jne pitää kumminkin hankkia, ja rakas naapurimaa pois laskuista kruunun kurssin takia.

Kehtaanpa jopa nyt hieman mainostaa, mutta tässä olisi hyvä yksilö tarjolla

http://www.nettiauto.com/bmw/530/5356705

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Paremman diilin taitaa saada kun myy aina itse omansa
    No eiköhän tuo ole itsestään selvää?

Leave a comment:

• Juipe
    replied

Leave a comment:

• _nixu_
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Pitäähän siinä hinnoittelussa joku tolokku olla :think
    Paremman diilin taitaa saada kun myy aina itse omansa ja laittaa Juhiksen asialle :think

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Miten minä muistelen että joku täällä ihmetteli asiakkaan autoa, eikä sitä kelpuuttanut hintansa puolesta
    Pitäähän siinä hinnoittelussa joku tolokku olla :think

Leave a comment:

• _nixu_
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Kyllä Keski-Suomesta löytyy sellaisiakin firmoja jotka ottaa auton vaihdossa ja tuo vaikka millaisen pelin tilalle. Ja järjestää tarvittaessa rahoituksenkin...
    Miten minä muistelen että joku täällä ihmetteli asiakkaan autoa, eikä sitä kelpuuttanut hintansa puolesta

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Originally posted by Veeksi View Post
    Ja muuten vielä tuohon 550ia:n hankkimisen vaikeuteen, niin on siinäki mielessä vaikea, ettei tarjontaa ole paljoa Saksassakaan. Ja oletettu hakufirma tuskin ihan ympäri Saksaa haluaa pyöriä ja samalle alueelle tuskin 2 vaihtoehtoa sattuu
    Tuo on ihan normireissu jos joutuu ajelemaan Saksan päästä päähän,
    aika monesti matka on alkanut Bremenistä ja on käyty etelästä tai muualta auto hakemassa...

Kyllä Keski-Suomesta löytyy sellaisiakin firmoja jotka ottaa auton vaihdossa ja tuo vaikka millaisen pelin tilalle. Ja järjestää tarvittaessa rahoituksenkin...

Leave a comment:

• Jube
    replied
    Ei minusta Bemarin ostaminen tai myyminen ole erityisen vaikeaa koskaan ollut :think
    Olen aina asennoitunut niin, että myynnillä ei ole kiire ja ostolla vielä vähemmän eli laitetaan tarjolle ja myydään sitten kun löytyy sellainen ostaja jonka tarpeita myytävä auto palvelee sekä ostetaan seuraava sitten kun sopiva sattuu kohdalle
    Toisaalta en ole kyllä koskaan kaupannutkaan autoa sillä periaatteella että pakko päästä eroon ennenkuin hajoaa vaan ennemminkin niin että ei tarvi jälkipyykkiä pyykätä, eikä ole kyllä tarvinnutkaan Bemareiden kohdalla koskaan...

Mieluummin ajelee pari kuukautta vaikka satasen Carinalla ja tutkii tilannetta kuin ostaa suinpäin 10-20t€ miinan
    Last edited by Jube; 26-01-2013, 14:29.

Leave a comment:

• Juhaska
    replied
    Voin olla outo lintu, mutta ottaisin itse ehkä mielummin tuollaisen ALPINA:n, kuin M5 bemarin. :think
    Siitä huolimatta, että en saisi niitä v10 padan ääniä kuunnella...

Leave a comment:

• Veeksi
    replied
    No toi halvin ei olis kyllä pöllömpi (vois sopia jollai opilla budjettiinki vaikka halvempaa toivois) ku teipit repis, vanteet vaihtais ja totuttelis herrasmiessisustukseen. ...miellyttävän kuuloinen tekniikka.

Leave a comment:

• _nixu_
    replied
    Originally posted by Veeksi View Post
    Enpä oo Alpinoita osannu ajatella. Yleensä Alpinoissa ei oo oikein mun maun mukaiset korisarjat/vanteet ja sisutakin on melkein aina jollai perusjalopuulla...

Kyllä minä tuollaisella kehtaisin ajella. Toki onhan tuo ehkä enemmän jotain 550i ja M5 välimaastosta :think

Leave a comment:

• Veeksi
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Hei, luuletko että autoliikkeen hyvitys on yhtään sen parempi kuin suoraan myynti "puolella hinnalla"?

Pistät Juhiksen asialle ja myyt suoraan pois tuon e46. Jos on niin hyvä kuin kerrot, niin menee varmasti kaupaksi kohtuulliseen hintaan.
    No itseasiassa osassa autoliikkeistä on ollut yllättävän hyvä hyvitys, kun syksyllä kyselin M5:sia (e60) ja olin vieläpä antamassa bemarin lisäks '07 Opel GT:tä vaihdossa (2 yhteen). Kumma kyllä ooppeli meni syksyllä käteisellä, vaikka olikin avoauto eikä sekään ollut halpa millään mittarilla (tosin sekin oli priima). Ooppeliin ei tullut edes mitään vaihtokauppa ehdotuksia, mutta tuohon e46:een on tullut ihan reilusti vaihtokauppoja muttei yhtäkää käteistarjousta.

Ja muuten vielä tuohon 550ia:n hankkimisen vaikeuteen, niin on siinäki mielessä vaikea, ettei tarjontaa ole paljoa Saksassakaan. Ja oletettu hakufirma tuskin ihan ympäri Saksaa haluaa pyöriä ja samalle alueelle tuskin 2 vaihtoehtoa sattuu. Ja co-päästöt on sitä luokkaa, että kun Saksassa hinta nousee 10000, niin täällä hinta onkin noussut 20000. ...joten halvimman ja kalleimman vaihtoehdon hintaero on ihan luokaton verojen jälkeen. Pitää siis tarkkaan miettiä jo valinta etukäteen... sieltä edullisemmasta päästä... mikä ei oo ihan riskitöntä.

Jep. Kuten jo sanottiin niin Juhis asialle. Et varmasti jää ilman autoa

Toki sitten ei kelpaa vanha vaihdossa ja rahoitustakaan ei järjestetä..

Ja eiköhän tuolle E46 ostaja löydy vielä ennen kesää

Edit. Ja miksipä ei Alpina B5/B5S?
    Ok, pitääpä perehtyä tuohon Juhikseen siltä varalta, että ennemmin tai myöhemmin ostaja löytyy tuolle omalle. Raha-asiat on jo kunnossa, joten rahoituksia tms. ei tarvitse miettiä.

Enpä oo Alpinoita osannu ajatella. Yleensä Alpinoissa ei oo oikein mun maun mukaiset korisarjat/vanteet ja sisutakin on melkein aina jollai perusjalopuulla...
    Last edited by Veeksi; 26-01-2013, 12:42.

Leave a comment:

Working...
X