Originally posted by Jolli
View Post
BMW ja lapset
Collapse
X
-
Voisin omalta osaltani kommentoida tätä asiaa siten, että vanhemmalla M62 mosalla pääsin viime syksynä 8,8 litralla sadalla, johon kuului n. 80% maantieajoa ja 20% kaupunkiajoa. Toki tuohon vaaditaan suht kevyt kaasujalka, mutta aivan normaalisti ajelin hidastamatta muita.Originally posted by Heksula View PostIhan mielenkiinnosta paljon sulla on mennyt soppaa keskimäärin ja minkälaisella ajolla?
Comment
-
Tuntus menevän aika vähällä aineella. Taitaa 728 viedä aika lähelle samat. Mieli tekis hommata seiska käyttöautoksi mutta tuo 8 kone vähän jänskättää.Originally posted by Ramzez View PostVoisin omalta osaltani kommentoida tätä asiaa siten, että vanhemmalla M62 mosalla pääsin viime syksynä 8,8 litralla sadalla, johon kuului n. 80% maantieajoa ja 20% kaupunkiajoa. Toki tuohon vaaditaan suht kevyt kaasujalka, mutta aivan normaalisti ajelin hidastamatta muita.
Ja anteksi OTVW sharan 1,8T
e30 318i 4d -89 projekti
e30 320i 4d -89 ikuisuusprojekti
Comment
-
Kasikoneisen bensankulutukseen voin heti sanoa sen että minulla on tällähetkellä 540ia farkku joka kuluttaa sekalaisessa ajossa noin 13l/100km jotta alle 10 kulutukset voi unohtaa samantien jos et aja pelkkää matka-ajoa rajoitusten mukaan, en oikein jaksa uskoa että seiska kuluttaa 5l/100km vähemmän mitä vitonen
Mitä w140 koriseen tulee niin se on suljettu pois jo siksi että on yksinkertaisesti niin ruma panssarivaunu ja w220 taas köyhälle liian kallis
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
Itsellä 6km työmatka jota tulee suhailtua, tällöin kulutus n.15l/100km. Matka-ajossa mennään sitten 8,9l/100km lukemin.Originally posted by Heksula View PostIhan mielenkiinnosta paljon sulla on mennyt soppaa keskimäärin ja minkälaisella ajolla? Tuo sun auto olis kilsojen puolesta todella mielenkiintoinen, mutta pitäis saada toi 325i hukattua jonnekkin.
Nettiautoon auto ilmestyy tänään mikäli ehdin sen naputtelemaan.
Kyseinien auto ei tule olemaan halvin, mutta tässäpä on kaikki tyyppiviat korjattu (bensatankki, katit, imm:t jne), jokainen sähkönippeli toimii ja autosta on kohtalainen nippu kuitteja, sekä historia tiedossa
Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
olisko 3.4-litranen bensakone, automaatti-ilmastointi, automaattiaski ja viispaikkaisuus hyvä yhdistelmä?Originally posted by Bmw Master View PostJos sitä saisi kunnon moottorilla ja varusteillla, niin ostaisinkin Hiacen. Hilux 5-paikkaisena olisi jees, mutta hintalapussa 60k€...
okei, ehkei just toi yksilö, mutta meinaan vaan että onhan niitä.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Juma! Verot tuskin kummoiset noin vanhaan?Originally posted by BeamR View Postolisko 3.4-litranen bensakone, automaatti-ilmastointi, automaattiaski ja viispaikkaisuus hyvä yhdistelmä?
okei, ehkei just toi yksilö, mutta meinaan vaan että onhan niitä.
Comment
-
Taitavat antaa rahaa jos vain tuota EI ota tieliikenteeseenOriginally posted by Bmw Master View PostJuma! Verot tuskin kummoiset noin vanhaan?
ei vaan, joitakin tonneja, veikkaan ma... :think
ja tosta jo valmiiks rekattu: http://www.nettiauto.com/toyota/granvia/4256831F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Kyllä seiskalla vähällä pääsee, jos viitsii ajaa sen mukaan. Itse kun ajelen tuota vt12:sta, jossa on lähes aina kova liikenne, etenkin paljon raskasta liikennettä, niin ei siinä pääse paljon ohittelemaankaan, jolloin täytyy tyytyä ajamaan sitä 80 km/h ja eihän tuo seiska moisessa vauhdissa paljon syö. Vielä lisäksi kun pitää reilun välin edellä ajavaan, niin ei tarvitse jarrutellakaan ja polttoainetta säästyy. Kyllä J. Clarkson on siinä oikeassa, että eniten polttoaineenkulutukseen vaikuttaa oma ajotapa, kuin mikä auto sinulla on.Originally posted by Jube View PostKasikoneisen bensankulutukseen voin heti sanoa sen että minulla on tällähetkellä 540ia farkku joka kuluttaa sekalaisessa ajossa noin 13l/100km jotta alle 10 kulutukset voi unohtaa samantien jos et aja pelkkää matka-ajoa rajoitusten mukaan, en oikein jaksa uskoa että seiska kuluttaa 5l/100km vähemmän mitä vitonen
Comment
-
toi hiluxi 5-paikkaisena on vaan melko arvokas lava-autoksi ku rekisteröitävä henkilöautoksi joten D-vero melko järkyttävä verrattuna pakuun, ei siinä saman suuntaisen veron maksajaksi päätyy diesel auton kanssa aina. tähän kun vielä laskee mukaan tuon tulevan dieselin hinnan korotuksen niin moro. käyttökustannukset alkaa nousee aika järkyttäväksi. ellei sit tosiaan aja jotain 100tkm/vuosi... bensakoneella vois vielä harkitakkin...Originally posted by Bmw Master View PostJos sitä saisi kunnon moottorilla ja varusteillla, niin ostaisinkin Hiacen. Hilux 5-paikkaisena olisi jees, mutta hintalapussa 60k€...sigpic
"Ilo ilman E30 on teeskentelyä"
"I'dont drive fast, I just fly low"
"Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät pahentaisi."
❒Single ✔Taken ❒Forever alone
Comment
-
Ei muuta kun Suburbania alle vaan, nii jo mahtuu
Itse oon miettiny seuraavaksi ehkä jopa Chevy vania tms.. ihan samoista syistä ku Jube. Bemulta ja meseltä kun ei oikeen "tila-ihmeitä" löydy (R mese ois kyllä hulppee, mutta Lotto?)... ainakaan mihinkään ihmiseen hintaan. Ei oikeen Touran tms Voyager nappaa.
Muutenki ois ihan kiva käytännön syistä sellanen auto, mihin olisi helpota nakata whatever kyytiin.. ilman et joutuu enemmän miettii miten kaikki tavarat asettelee. Eipä tää E39 touring mikään tilaihme ole.
Toki jubelle ei taida vanit ja subet upota...
Last edited by PP440; 19-12-2011, 12:49.
Comment
-
4,0 efi maksaa usassa 20ke, täällä diesel vähemmillä varusteilla 60ke. Hinta ihan järjetön.Originally posted by Hautalintu View Posttoi hiluxi 5-paikkaisena on vaan melko arvokas lava-autoksi ku rekisteröitävä henkilöautoksi joten D-vero melko järkyttävä verrattuna pakuun, ei siinä saman suuntaisen veron maksajaksi päätyy diesel auton kanssa aina. tähän kun vielä laskee mukaan tuon tulevan dieselin hinnan korotuksen niin moro. käyttökustannukset alkaa nousee aika järkyttäväksi. ellei sit tosiaan aja jotain 100tkm/vuosi... bensakoneella vois vielä harkitakkin...
Comment
-
Miksei mutta käyttö ja ylläpito kustannukset taitavat karata lapasesta oli sitten bensa tai dieselOriginally posted by PP440 View PostToki jubelle ei taida vanit ja subet upota...
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
vani kevytkuorma-autona ja kulutus joku 10-13L/100km. dieselinä. verojen määrää en varmaksi sano mutta käsittääkseni ei mitenkään kovin pahaOriginally posted by Jube View PostMiksei mutta käyttö ja ylläpito kustannukset taitavat karata lapasesta oli sitten bensa tai diesel
Last edited by Hautalintu; 19-12-2011, 22:38.sigpic
"Ilo ilman E30 on teeskentelyä"
"I'dont drive fast, I just fly low"
"Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät pahentaisi."
❒Single ✔Taken ❒Forever alone
Comment
-
Comment