Originally posted by MajorDrake
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by MajorDrake View Post2005 mallin B7 S4:een 3400€ jos muistan oikein kuitin summan...Originally posted by AnttiJuhani View PostJa tuo ei todellakaan ole merkkiliikkeen tekemänä olisi tuplatex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View Post2005 mallin B7 S4:een 3400€ jos muistan oikein kuitin summan...
Toki jos aletaan ihmettelemään jotain insinöörien riemuvoittoja ni voidaan ottaa puheeksi bemmin x30d:n perästä löytyvän automaattilaatikon ja haukkua sitä urakalla saati sitte s38, s62 ja m5 v10 moottorien kiertokanki remonteista.. Toki jokaisella merkillä on varjopuolensa.
Juhaska: Se tuplaturbon viritys ja nelivetoisuus on vaan jotain mistä ei enään voi luopua, ja sama linja seuraa nyt sitten käyttiksissäkin. A8 d3 lang mallina on vain jotain niin lystiä koko rahan edestäS4 B5
Urs4 4.2
A8 D3 4.2 Lang
ex. M5 e39 -99
ex. 330 xDA e46 -03
ex. 523 e39 -96
Comment
-
-
Originally posted by Tojopa View PostKellään kokemusta noista "jenkeistä", eli Chevroletin Epicasta ja Captivasta dieselinä?
Mulla ei ollut muita ongelmia kuin etupenkkien alla olevat liittimet(penkkien sähköt+tunnistinmatot) alkoi olla valmista kauraa. Alkoi siis polttaa airbagin merkkivaloa. Korjaantui kun uusin liittimet ja hieman johtoja liittimistä penkkiin päin. Muuten toimiva peli. Tekniikka siis pääosin kestävää, kori saattaa kukkia sekä joitain sähkövikoja.
Comment
-
-
Ostin kaveriltani -99 v70t5:sen. Ajettu 238tkm.
Moottorin ja vaihdelaatikon valot palaa koetaulussa, liekkö vakavaa, moottori ja laatikko mielestäni pelaa oikein.
Auto on tarkoitus huoltaa hyvin, onko jakohihnan vaihto leluineen kallis homma?.
Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota?
Yritän rekisteröityä VRCF:n sivuille, mutta vahvistus sähköpostia ei ala kuulumaan.
Volvo on 100% originaali vanteita myöten. Onhan se sellainen vapisija ja tärisijä... mootori on kiva.
Auto on tarkoitettu emännän käyttöön, mutta pieneksi harrastusvehkeeksikkin siitä on minulle.
Pientä laittoa on ulkokuoressa mm. halki oleva ajovalo jne. ruostetta en ole nähnyt missään vielä. Kaveri omisti auton 5v. ja 70tkm. jona aikana autolle on tehty vain pakolliset huollot, mutta korjaamisen tarvetta autossa ei ole ollut yhtään, mikä on aika ihme?Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
-
Viimeks kun oli vääräuskoinen vag auto, jonka äiteelle myin, niin ei hyvä heilunut. Oli maalarille viemässä konepellin tähden niin jakokuminauha katkesi kesken matkan
Tarina on tosi eikä omistaja ole autollaan juuri sen jälkeen ajanut. Hihna on uusi ja konepellin maali ainiin, sitten meni akku ja laturi. Nämä kaikki 200km hänen ajoillaan
Tuli semmoinen 1.4i garage queen
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostViimeks kun oli vääräuskoinen vag auto, jonka äiteelle myin, niin ei hyvä heilunut. Oli maalarille viemässä konepellin tähden niin jakokuminauha katkesi kesken matkan
Tarina on tosi eikä omistaja ole autollaan juuri sen jälkeen ajanut. Hihna on uusi ja konepellin maali ainiin, sitten meni akku ja laturi. Nämä kaikki 200km hänen ajoillaan
Tuli semmoinen 1.4i garage queen
Vag aika surullista tavaraa nykyään. Vaihtoautokauppaa työkseen tekevä henkilö mainitsi että eniten reklaamaatioita ja ongelmia juuri ko. Konsernin vehkeissä.
Oma jakajapumppu-nuhapumppu-ikiliikkujani on ylittänyt jo 500k rajapyykin ja hattua ei ole nostettu. Ei onnistu vag pumppusuutinmoottorilla eikä common raililla. Vanhoilla meriiteillä mennään vag vehkeissä jos kestäviksi mainitaan. Lähinnä siis dieselit kyseessä.
Lisäksi diesel koneiden vakio ohjelma täysin käsittämätön. Vetäviä kierroksia naurettavan vähän ja vääntöä ainoastaan yhdellä kohtaa. Ohjelmalla tuhat vetävää lisää, muutama kymmentä heppaa ja pienempi kulutus.
Siitä huolimatta saatan käyttöautossa pysyä merkissä mutta en osta liian uutta:think
Bemareita muuten lisää mutta bmw on aina harrastepeli ja sellanen löytyy jo.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Sekä demareita että vageja omistaneena täytyy sanoa että kyllä molemmista leireistä löytyy yhtä lailla ne mustat lampaat. Käytettyjä kun joutuu harrastaan, niin voi sentään forumeilta vähän haarukoida mitkä mallit ovat enempi ja mitkä vähempi susia. Vagin 1.9 pd:t ja 2.0 cr:t ovat kyllä ihan kestäviä rautoja.
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa80 View PostOstin kaveriltani -99 v70t5:sen. Ajettu 238tkm.
Moottorin ja vaihdelaatikon valot palaa koetaulussa, liekkö vakavaa, moottori ja laatikko mielestäni pelaa oikein.
Auto on tarkoitus huoltaa hyvin, onko jakohihnan vaihto leluineen kallis homma?.
Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota?
Yritän rekisteröityä VRCF:n sivuille, mutta vahvistus sähköpostia ei ala kuulumaan.
Volvo on 100% originaali vanteita myöten. Onhan se sellainen vapisija ja tärisijä... mootori on kiva.
Auto on tarkoitettu emännän käyttöön, mutta pieneksi harrastusvehkeeksikkin siitä on minulle.
Pientä laittoa on ulkokuoressa mm. halki oleva ajovalo jne. ruostetta en ole nähnyt missään vielä. Kaveri omisti auton 5v. ja 70tkm. jona aikana autolle on tehty vain pakolliset huollot, mutta korjaamisen tarvetta autossa ei ole ollut yhtään, mikä on aika ihme?
Kestäviä moottorit noissa mut automaateissa ollut kalliitakin vikoja. Automaatteihin suosittellaan huuhtelevia öljynvaihtoja, se voi jopa poistaa vikavalon + vikojen nollaus.
Koiranluita ja alustan osia noissa menee et ne kannattaa tarkastaa.BMW 330d e90 2006
Comment
-
-
Originally posted by Habanerox View PostEntisessä S60:ssä jakohihna+vesipumppu maksoi n.400€ pikkupajalla, Bilialla varmaan tuplat.
Kestäviä moottorit noissa mut automaateissa ollut kalliitakin vikoja. Automaatteihin suosittellaan huuhtelevia öljynvaihtoja, se voi jopa poistaa vikavalon + vikojen nollaus.
Koiranluita ja alustan osia noissa menee et ne kannattaa tarkastaa.Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa80 View PostOstin kaveriltani -99 v70t5:sen. Ajettu 238tkm.
Moottorin ja vaihdelaatikon valot palaa koetaulussa, liekkö vakavaa, moottori ja laatikko mielestäni pelaa oikein.
Auto on tarkoitus huoltaa hyvin, onko jakohihnan vaihto leluineen kallis homma?.
Mihin kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota?
Yritän rekisteröityä VRCF:n sivuille, mutta vahvistus sähköpostia ei ala kuulumaan.
Volvo on 100% originaali vanteita myöten. Onhan se sellainen vapisija ja tärisijä... mootori on kiva.
Auto on tarkoitettu emännän käyttöön, mutta pieneksi harrastusvehkeeksikkin siitä on minulle.
Pientä laittoa on ulkokuoressa mm. halki oleva ajovalo jne. ruostetta en ole nähnyt missään vielä. Kaveri omisti auton 5v. ja 70tkm. jona aikana autolle on tehty vain pakolliset huollot, mutta korjaamisen tarvetta autossa ei ole ollut yhtään, mikä on aika ihme?Originally posted by Habanerox View PostEntisessä S60:ssä jakohihna+vesipumppu maksoi n.400€ pikkupajalla, Bilialla varmaan tuplat.
Kestäviä moottorit noissa mut automaateissa ollut kalliitakin vikoja. Automaatteihin suosittellaan huuhtelevia öljynvaihtoja, se voi jopa poistaa vikavalon + vikojen nollaus.
Koiranluita ja alustan osia noissa menee et ne kannattaa tarkastaa.Last edited by Homer; 28-07-2016, 22:19.
Comment
-
-
Onko täällä bemaripuolella kokemusta vm 2011-> Audi A6:sesta 3.0 tdi automaattina, tehoversio 204 hv tai 245 hv? Kutoskone ja quattro kiinnostaa kovasti. Lastulla luvataan tuohon lussumpaankin 286 hv. Luulisi olevan ihan riittävä, jos kerta tuo 245 hv versio menee 0-100 km/h reiluun kuuteen sekuntiin. Vaihteisto näissä taitaa olla mallia kaksoiskytkin, onko siitä tullut huolia?
Tällä hetkellä sigun F30 ajossa. Haluaisin tavalla tai toisella pysytellä alle 30 ke vehkeissä, siihen ei BMW:lta tahdo löytyä lääkettä varsinkaan jos kilsoja pitäisi olla reilummin alle 150 tkm. Siksi Audiin siirtyminen on päätynyt vahvaan harkintaan.Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
Comment