Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bemmeri View PostHinta karkaa liian korkeaksi "kakkosautolle". Vanhempi korimalli ei enää näytä niin hyvälle. Viime kesänä tuli noita hieman vanhempia astroja 1,4T koneella katseltua, mutta kakkosauto jäi sitten vaihtamatta kun ostin tuon 335i.
Takaveto, manuaaliaski, 110hv ja RENAULT TWINGO
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Posten tiedä mitä tää tulee maksamaan, mutta mielenkiintoiset speksit:
Takaveto, manuaaliaski, 110hv ja RENAULT TWINGO
http://www.iltalehti.fi/autot/2016060621687920_au.shtmlG30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostEka kerta elämässä kun alan harkitsemaan ranskalaista :think:
Eikös se takamoottorinen 2.5 V6 Clio olis vielä hurjempi laite... ei taida vaan markkinoilla paljon kiikkua... Nettiautossa näyttää olevan kyseisellä korisarjalla varustettu perus 2.0 Sport myynnissä...
EDIT: eiku se V6 Clio onkin 3.0 koneella !!Last edited by nappe74; 07-06-2016, 12:26.G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by nappe74 View PostEt kai sentään tosissas kuitenkaan... :think
Eikös se takamoottorinen 2.5 V6 Clio olis vielä hurjempi laite... ei taida vaan markkinoilla paljon kiikkua... Nettiautossa näyttää olevan kyseisellä korisarjalla varustettu perus 2.0 Sport myynnissä...
EDIT: eiku se V6 Clio onkin 3.0 koneella !!
Maksoi muuten vuosituhannen alussa luokkaa 420000mk tuommonen Clio V6. Samaan rahaan sai aika komeen Volvo S80 T6:n alle-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Kyllä se niin on, että taitaa jäädä nuo pikkuautot. Riolla kävin ajamassa, oli ajolleen ihan ok, ja kaikki muukin hintaluokkaisekseen ok. Mutta se rengasmelu, ei vaan pysty tuollaista. Taitaa kaikki vastaavat olla yhtä äänekkäitä.
Varmaan toimivia pelejä jossain etelä-euroopan sileäpintaisilla teillä, mutta ei täällä pohjolan karkeilla teillä.
Seuraavaksi täytyy katsastaa Focus 5-ovisena tai farkkuna. Tuo litrainen ecobuusti täytyy jostain etsiä ajoon. Pelottaa, että iskeekö kätensä paskaan jos ostaa käytettynä, n 50-65tkm ajettuna tuommoisen downsizing moottorilla olevan auton ja meinaa autoa jokusen vuoden pitää? Mitenkä nuo kestää jos mittariin tulee vaikka 150tkm joskus, onko moottori jo vaihtokunnossa, voisi kuvitella että turbo, anturi, suutin, yms. ongelmia tulee jos yhtään miettii tuota vaikka n54:sta jossa vakiona pienempi litrateho. Sinällään tuo litrainen kiinnostaa, kun ajoneuvovero on maltillinen ja varmasti myös vakuutusmaksut, kun menee iskutilavuuden mukaan, kulutus taitaa olla samoissa mitä noilla 1,4-1,6l uudehkoilla vapareilla (toisaalta paskanhailee perustella näillä hankintaa, jos hintaeroa tulee ostaissa muutamia tonneja). Ecoboostissa ois kuitenkin 125hp ja vääntöäkin kohtuullisesti, kaiketi ohjelmalla saisi johonkin 145hp ja vielä olisi toiveita että kestää (ei kuitenkaan ole mikään räppäilypeli, tms., vaan tehoa käyttäisi ohituksiin, yms. satunnaisesti)Last edited by bemmeri; 07-06-2016, 16:11.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostSeuraavaksi täytyy katsastaa Focus 5-ovisena tai farkkuna. Tuo litrainen ecobuusti täytyy jostain etsiä ajoon.
Mun mielestä nuo on käytettynä aika kalliita ja siksi ostettiin uusi kun siihen sai 5v takuun mitä ei vanhoissa ole. Lisäksi kaikki 30-50tkm ajetut mitä kävin katsomassa oli ihmeellisen nuhjuisia ja tuulilasit vaihtokunnossa ja vieläpä pre facelift malleja.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Posten tiedä mitä tää tulee maksamaan, mutta mielenkiintoiset speksit:
Takaveto, manuaaliaski, 110hv ja RENAULT TWINGO
http://www.iltalehti.fi/autot/2016060621687920_au.shtml
Normi twingoa kävin ajamassa ja se oli pettymys, paljon halvemman oloinen kuin pikku-Hyundait ja tosi puhditon. Luistonestoa ei saanut pois ja tuntuu, että istuisi jossain rattaissa kun se on semmonen koppero.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Homer View PostMutta itse kysyjä ei nähdääkseni sitä ollut vailla,vaikka sportteja täällä ollaankin sille tyrkyttämässä.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMeillä on tuollainen litranen farmari, tosi hyvä peli. Ennen ostoa tutkin eri kielisiä foorumeita eikä mistään löytynyt tarinaa konevioista. Konetta tehty jo muutama miljoona ja useassa mallissa käytetty. Välillä näkee myynnissä yli 200tkm ajettuja. Jakohihnan vaihto tulee 240tkm kohdalla. Ebaystä saa koneita alta 2ke eli jos jotain käy niin ei kovin kummoinen kustannut, uusi kone merkkariltaan ei ihmeitä maksa (todennäköisesti saman kuin VAG jakohihnan vaihto 90tkm välein )
Mun mielestä nuo on käytettynä aika kalliita ja siksi ostettiin uusi kun siihen sai 5v takuun mitä ei vanhoissa ole. Lisäksi kaikki 30-50tkm ajetut mitä kävin katsomassa oli ihmeellisen nuhjuisia ja tuulilasit vaihtokunnossa ja vieläpä pre facelift malleja.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostSeuraavaksi täytyy katsastaa Focus 5-ovisena tai farkkuna. Tuo litrainen ecobuusti täytyy jostain etsiä ajoon. Pelottaa, että iskeekö kätensä paskaan jos ostaa käytettynä, n 50-65tkm ajettuna tuommoisen downsizing moottorilla olevan auton ja meinaa autoa jokusen vuoden pitää? Mitenkä nuo kestää jos mittariin tulee vaikka 150tkm joskus, onko moottori jo vaihtokunnossa, voisi kuvitella että turbo, anturi, suutin, yms. ongelmia tulee jos yhtään miettii tuota vaikka n54:sta jossa vakiona pienempi litrateho. Sinällään tuo litrainen kiinnostaa, kun ajoneuvovero on maltillinen ja varmasti myös vakuutusmaksut, kun menee iskutilavuuden mukaan, kulutus taitaa olla samoissa mitä noilla 1,4-1,6l uudehkoilla vapareilla (toisaalta paskanhailee perustella näillä hankintaa, jos hintaeroa tulee ostaissa muutamia tonneja). Ecoboostissa ois kuitenkin 125hp ja vääntöäkin kohtuullisesti, kaiketi ohjelmalla saisi johonkin 145hp ja vielä olisi toiveita että kestää (ei kuitenkaan ole mikään räppäilypeli, tms., vaan tehoa käyttäisi ohituksiin, yms. satunnaisesti)F30 330e -17 Alpinweiss 3
E70 X5 3.0sd -08 Schwarz 2
Comment
-
-
Originally posted by Homer View PostMutta itse kysyjä ei nähdääkseni sitä ollut vailla,vaikka sportteja täällä ollaankin sille tyrkyttämässä.
Comment
-
Comment