Mulla tulee mieleen ruoste, iso nippu niveliä, ja ilmajouset. Kyllä se kunnossa olevalla alustalla hyvät kyydit antaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by #BaierWaier# View PostMitäs tuommoisessa vanhemmassa e-sarjan mursussa kannattaa ottaa huomioon?
Takana taitaa olla ilmajouset joiden luotettavuus bemarin tasoa?
http://m.nettiauto.com/mercedes-benz...113&vifNav=Y#7e65 730d lci
ex.e60 535d e39 523i 540i 528iA
Comment
-
-
Eipä nuo W211:set ihmeemmin ruostu. Korkeintaan takakaarista alkaa puskemaan rupea. Jäänyt valtaväestölle "Väyrysestä" mieleen E-sarjan ruostuminen.
Kuten aiemmin mainittiinkin, -03:sessa oli vaihdelaatikon leviämisongelma, joka johtui jäähdyttäjästä. Tämä ilmeni suht pienillä kilometreillä, joten väitän kaikissa nettiauton vehkeissä olevan tuon jo kunnossa/vaihdettu.
Hyviä pelejä, ollut neljä ja ainoat viat ollut manuaalimallin vaihteistovivuston tippuminen (automaatti todella luotettava) ja EGR-venttiilin karstoittuminen, jonka putsaamalla/pesulla meno jatkuu. Jotain ABS-anturivikoja ja menee herkästi pienestäkin herjasta vikatilaan, eipä juuri muuta.
Kerran jouduin yhteen narinahelat vaihtamaan, perus kuluvia osia.
Tuo 320CDI on vielä erityisen luotettavalla tekniikalla ja liikkuukin mukavasti, joskaan ei muissakaan malleissa mitään mainittavaa ongelmaa. Vai kuinka monilla muilla autoilla ajetaan sitä 500-900tkm-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostTuo 320CDI on vielä erityisen luotettavalla tekniikalla ja liikkuukin mukavasti, joskaan ei muissakaan malleissa mitään mainittavaa ongelmaa. Vai kuinka monilla muilla autoilla ajetaan sitä 500-900tkmsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Olisko täällä ketään kelle olisi gm th700 askin sielun elämä kovin tuttua?
Throttle valven vaijeria säädelty useampi päivä huonoin tuloksin, enään löytyy vaan ykkönen ja kakkonen löytyy jollain tavalla kun ykkösen kierrättää melkolailla loppuun niin vaihtaa kakkoselle joka ottaa päälle vasta jossain 3000-4500rpm. Muita ei löydykkään. Ei edes pakkovaihteilla härnäten. Tänään vaihdoin öljyt huuhtelemalla, 16l juoksutin evästä lävitse ja ennen huuhtelua pyöri puhdistusaine vajaan 30min laatikossa, huuhtelun jälkeen joku atc plus turbiinik tehostusmömmö kaveriksi. Vähän parantu ehkä mutta vieläkin vittuilee. 2v auto seissyt, 3l lisäsin öljyä laatikkoon ja kaasuttimen kupeeseen ostettu holleyn omat jotkut palikat että saa tv-vaijerin oikeaan asentoon ja oikealla geometrialla pelaamaan. Ensimmäisen kerran kun tällä ajoin niin laatikko pelasi oikein, ja ongelmat alkoi heti kun ensimmäisen kerran ajoin lämpimäksi laatikon. Ensin luistatti 1 ja 2 vaihdetta, vaijerin säädöllä vaihteet napakoitui hyvin mutta hyppäsi 3 vaihteen yli suoraan neloselle. Lisää säätöä niin rupesi hyppäämään kakkosen ylitse suoraan kolmoselle.
Ja nyt taas välillä tuntunut että vaikkei mitään tekisikään niin laatikko pelaa helvetin oudosti.
Vanhat öljyt oli normaalin väriset eikä haissut kitkerälle/palaneelle. Uutta öljyä tasan oikea määrä askissa.
Nyt katse rupeaa pikkuhiljaa kääntymään tuonne venttiilikoneistoon, räjäytyskuvia katseltu ja foorumeita lueskeltu niin ei aivan älyttömältä hommalta tunnu.
Mutta tässä lähinnä mietin että selviääköhän venttiilikoneiston purkamisella vai onkohan askista jotain oikeasti rikki, kokemuksia vähän siis kyselen.
Comment
-
-
6. Vuoden haaveilun jälkeen päätin nyt ostaa 2nd gen Dodge Ramin cumminsilla. Olisi viikonloppuna muutaman koeajo, mutta tahtoisin kartoittaa vertailupohjaa, löytyiskö lähistöltä Rami miehiä jonka vehkeitä pääsis koittaan? Yv tai nollaneljänolla8460084 / Koskela.
Mopar on parsaE36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment
-
-
Originally posted by ///JATKE View Post6. Vuoden haaveilun jälkeen päätin nyt ostaa 2nd gen Dodge Ramin cumminsilla. Olisi viikonloppuna muutaman koeajo, mutta tahtoisin kartoittaa vertailupohjaa, löytyiskö lähistöltä Rami miehiä jonka vehkeitä pääsis koittaan? Yv tai nollaneljänolla8460084 / Koskela.
Mopar on parsaG30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
Comment
-
-
Originally posted by nappe74 View PostAnteeksi OT mutta kahvit lensi tabletille...-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by ///JATKE View Post6. Vuoden haaveilun jälkeen päätin nyt ostaa 2nd gen Dodge Ramin cumminsilla. Olisi viikonloppuna muutaman koeajo, mutta tahtoisin kartoittaa vertailupohjaa, löytyiskö lähistöltä Rami miehiä jonka vehkeitä pääsis koittaan? Yv tai nollaneljänolla8460084 / Koskela.
Mopar on parsa
Kyllähän se 1500nm saa, mutta ei ne ajo-ominaisuudet mitkään mahtavat ole varsinkin jos on korotettu ja rengasta isonnettu, sitte vielä myynnissä olevissa on monessakin simpukka loppu ja ohjausvarret vielä perus linnunluuta. Heti kannattaa laittaa hd varret ja simpukan tukilaakeri sekä simpukka jos ei kiristämällä mene. Mielellään laittaa manuaalivaihteisen jos löytyy, mutta ei silläkään pitkälle pötki viritettäessä.
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostKaveri olisi ostamassa joko 2004-2006 VW jettaa tai Golfia (5-koppaa) 1.6 bensakoneella ja manuaalina, ei TSI. Onko noissa mitään erikoisia vikoja tai mitään mitä tulisi katsoa kaupanteon yhteydessä? Varmaan ihan perusluotettavia käyttiksiä?
Kerran oli 390 tkm ajettu mk5 golf. Noilla kilsoillakin täysin "uudenveroinen" vehje. Kone oli tosin diesel, mutta auto yleensä kestää hyvin ajoa. 1.6 non-fsi muistaakseni mutuna varmempi kone.- vw
Menneet:
e34 520, vw, vw, e36 318, vw, vw, e38 740,
vw, vw, e39 540, vw, vw, 1966 Ford Fairlane, vw.
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostKaveri olisi ostamassa joko 2004-2006 VW jettaa tai Golfia (5-koppaa) 1.6 bensakoneella ja manuaalina, ei TSI. Onko noissa mitään erikoisia vikoja tai mitään mitä tulisi katsoa kaupanteon yhteydessä? Varmaan ihan perusluotettavia käyttiksiä?
Originally posted by JanskiAWD View PostItselle ainakin sattui ihan ok yksilö kohdalle, -05 1.6FSI Golf.
Meni viime talvena vaihtoon.
100tkm (80-180tkm) sillä tuli suhailtua ilman mitään isompia vikoja.
Pari puolaa vaihdoin mutta sekin pieni murhe ja helppo itse tehdä.
Alusta asti ketjun kiristin piti välillä startatessa hetken pärinää mutta ei pahentunut ja taitaa olla aika yleistä noissa.
Suorasuihkutus löytyy eli imupuoli karstoittuu helposti, omaa en tutkinut kun ei mitään oireita ollut.
Bensaa vie vähän (maantie reilusti alle 6l lukemia) ja kulkua siedettävästi ainakin noin pieneen koppaan.
Tuntui tosin ruostuvan helposti kaarista ja takaluukusta. Vakiopaikka taitaa olla myös alhaalla oviaukon etukulma/kynnys mikälie komposti mihin kaikki paska kertyy jos ei koskaan putsaa..e92 "330"xiA M-sport
Mini Cooper R50
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostKaveri olisi ostamassa joko 2004-2006 VW jettaa tai Golfia (5-koppaa) 1.6 bensakoneella ja manuaalina, ei TSI. Onko noissa mitään erikoisia vikoja tai mitään mitä tulisi katsoa kaupanteon yhteydessä? Varmaan ihan perusluotettavia käyttiksiä?Vain vieraita merkkejä ja mopoja tällä hetkellä
Comment
-
Comment