Kummat kilvet mun nyt täytyisi ottaa, kun huomenna olen menossa uusia kilpiä hakemaan? Autona toimii E30 -87. Yksi hyvä syy hankkia EU-kilvet taitaa olla nuo "Bimmer Tuning Club of Finland" -kilpien taustat Sellainen olisi taakse tulossa ja edessähän on tilaa siirtää EU-kilpi keskelle. Ja nuorentavat mielestäni myös autoa. Eihän nämä mitään museoautoja sentään vielä ole.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EU-kilpien dissaus
Collapse
X
-
Originally posted by Hemi View PostEli edelleenkin haluaisin tietää, miksi vanhassa autossa sitä pitää oikein rumalla eu-kilvellä mainostaa että ajaa tuonti/tai kolariautolla?
Jos taas on tavattoman kiukkuinen EUlle yms. ja valitsee ilmoitella mielipidettään kilpien avulla, niin se on sitten oma juttunsa, johon saa lääkkeitä.F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Originally posted by Kadunvaltaaja View PostSuomi-kilpien myötä huutaa lähimmäisille vaikkapa E39:n tapauksessa, että minullapa on pre-facelift tönkkösuolattu varusteeton suomi-pommi. Tätä viestintää voi koittaa harhauttaa eu-kilvillä. Mitä siitä sitten hyötyy ja kuinka moni huomaa - hiljaista lienee, ainakin Peruskuluttajan kannalta tarkasteltuna.
Jos taas on tavattoman kiukkuinen EUlle yms. ja valitsee ilmoitella mielipidettään kilpien avulla, niin se on sitten oma juttunsa, johon saa lääkkeitä.
Vai halutaanko sen vain kertovan jotain varustetasosta?
Eli jokin -91 e36 on jotenkin "katu-uskottavampi" EU-kilvillä, kuin lyhyillä "museokilvillä"???
Entä ne sadat/tuhannet kolaroidut/kakkoskilpiset "museoikäiset" Suomiautot jotka kulkee EU-kilvillä? Mitä tällä tällöin viestitetään....vai pitäisikö näihin ottaa ns."Suomikilpi"? EU-kilpi siis myös "nuorentaa" autoa? Aika absurdia logiikkaa kuitenkin jos tosiaan EU-kilpi lisää sukuelimeen jopa kaksi senttiä suhteessa museokilpiseen naapuriin.....
Oma logiikka jotenkin käy vain tuon -01 ennen ja jälkeen, eli kysymys on vain iästä, mutta toki näilläkin joku muutaman irtopisteen ilmeisesti itselleen "tuunaa"?
"...Hiukanreeteetäkunmullaoneukilvetmuseoautossahe i...."Last edited by Hemi; 21-12-2008, 00:09.
Comment
-
-
Originally posted by Kadunvaltaaja View PostSuomi-kilpien myötä huutaa lähimmäisille vaikkapa E39:n tapauksessa, että minullapa on pre-facelift tönkkösuolattu varusteeton suomi-pommi. Tätä viestintää voi koittaa harhauttaa eu-kilvillä. Mitä siitä sitten hyötyy ja kuinka moni huomaa - hiljaista lienee, ainakin Peruskuluttajan kannalta tarkasteltuna.
Jos taas on tavattoman kiukkuinen EUlle yms. ja valitsee ilmoitella mielipidettään kilpien avulla, niin se on sitten oma juttunsa, johon saa lääkkeitä.
Tähän liittyen muuten. Mielestäni menettelee EU-kilpien laitto esim. jälkeenpäin faceliftattuun E39:iin.
Sitä jäin itekkin miettimään, että milllä tavalla ne kilvet kertovat sen varustetason? (...oli huono, tiedetään...)-22 Lexus ES300h
-07 Subaru Outback
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostIttellä eu-kilpi ja ei vois vähempää kiinnostaa onhan toi lyhyempi rekkari ehk vähän kliinimpi, ehkä...Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Itse pidän noista EU-kilvistä, lähes jokaiseen vehkeeseen olen semmoset hakenut jos ei ostettaessa ole sattunut olemaan, ainoa poikkeus on tuo nykyinen E39, siinä ei ole eikä omasta mielestä ole tarviskaan, en tiedä miksi:think
Enkä itse myöskään näe epäsymmetrisenä tuota eurokilpeä ja jos jotain haittaa että se pilkku/viiva ei ole keskellä ni...
Makuasioita kaikki.
Enkä kyllä näe sitä silleenkään että nyt on suomi- tai tuontipeli alla kun jommat kummat kilvet on, eikä siihen autoon saa parempaa kuntoa tai varustelutasoa sitä kilpeä vaihtamalla.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Jopas on ollu mielenkiintoista keskustelua kilvistä, empä ole itse tullut edes ajatelleeksi että olisi jotain väliä kummat kilvet on autossa. Hemiltä on tullut kyllä paljon asiaa, ihan kuin omasta suustani
Noo, itsellä on tämä kuuluisa "Suomi-auto" elikkä E39 ja kilvetkin on ihan suomimallia luonnollisesti ilman mitään EU-tunnuksia. Ainakin tohon valkoseen E39:iin sopii mun mielestä hyvin nuo vanhemmat kilvet ja yleensäkkin E39 malliin, mutta tarkemmin kun ajattelee niin uudempaan E60:een sopii taas nuo EU-kilvet paremmin. Kyllä jostain vanhasta 70-80 luvun autosta vähän paistaa ikävästi noi EU-kilvet kun tarkemmin ajattelee.
Mutta loppujen lopuks aika sama...
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostOnko tosiaan niin että eu-kilvet kertovat "museoauton" varustetason?
Vai halutaanko sen vain kertovan jotain varustetasosta?
Eli jokin -91 e36 on jotenkin "katu-uskottavampi" EU-kilvillä, kuin lyhyillä "museokilvillä"???
Entä ne sadat/tuhannet kolaroidut/kakkoskilpiset "museoikäiset" Suomiautot jotka kulkee EU-kilvillä? Mitä tällä tällöin viestitetään....vai pitäisikö näihin ottaa ns."Suomikilpi"? EU-kilpi siis myös "nuorentaa" autoa? Aika absurdia logiikkaa kuitenkin jos tosiaan EU-kilpi lisää sukuelimeen jopa kaksi senttiä suhteessa museokilpiseen naapuriin.....
Oma logiikka jotenkin käy vain tuon -01 ennen ja jälkeen, eli kysymys on vain iästä, mutta toki näilläkin joku muutaman irtopisteen ilmeisesti itselleen "tuunaa"?
"...Hiukanreeteetäkunmullaoneukilvetmuseoautossahe i...."Last edited by Anselmo H; 21-12-2008, 02:11.F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Miten joku jaksaa tämmösellä joku jaksaa päätään vaivata
Ne rekisterikilvet on autossa vaan jotta poliisisetä osaa tunnistaa ajoneuvon tietyksi yksilöksi.
Mulle on yks vitun maku onko autossa jota menen ostamaan tai jonka omistan, kuinka monennet kilvet ja onko ne mitä mallia vaan.
Samoin mulle on yksi lysti onko joku auto tuontivehje vai ei, kolariauto tai ei.. Kunto ratkaisee arvon2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by J-Poika View Postno niitä kilpiä saa myös lyhyempinä em. tapauksiinVesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostMiten joku jaksaa tämmösellä joku jaksaa päätään vaivata
Ne rekisterikilvet on autossa vaan jotta poliisisetä osaa tunnistaa ajoneuvon tietyksi yksilöksi.
Mulle on yks vitun maku onko autossa jota menen ostamaan tai jonka omistan, kuinka monennet kilvet ja onko ne mitä mallia vaan.
Samoin mulle on yksi lysti onko joku auto tuontivehje vai ei, kolariauto tai ei.. Kunto ratkaisee arvon
Hmm, pitäisiköhän siirtää tuo mallimerkintäkin takaluukun keskelle, kun se on nyt ärsyttävästi luukun oikeassa reunassa?
Comment
-
-
Originally posted by jani73 View PostJuuri näin. Ne on vain rekisterikilpiä.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostTottakai ne on vain kilpiä, mutta kai sillekkin jokin peruste pitää olla jos/kun laitetaan "museoautoon" pitkä EU-kilpi? Eli onko jonkun mielestä tämä jotenkin "hienompi" vai halutaanko tällä kertoa jotain mitä lyhyellä "museokilvellä" ei voida kertoa(onko kyse katu-uskottavuudesta....vai päinvastoin?)?
Tuo modernimpaa lookia autoon. Eikai kukaan museoautoon näitä halua laittaa, mutta esim. E34 tai E36 ei ihan museoauto ole vielä..DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment