Mulla on ollut kaikissa avoissa jonkunlainen tuulisuoja, useimmiten ihan alkuperäinen, mutta ikinä en ole sellaista jaksanut paikalleen viritellä. Avossa kuuluukin vähän tuulen pyöriä. En ole kyllä niitä, jotka heti kevään ensimmäisten auringonsäteiden paistellessa 13 asteen lämmössä painaa napista katon alas ja kääntää kaulukset ylös. Lähinnä hiukan huvittuneena katselen niitä tuolla liikenteessä, kun oma avo on vielä talvisäilössä. Varmaan samat pöljät painaa katon ylös ja ilmastoinnin päälle, kun omasta mielestä on juurikin ne parhaat avokelit.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
avoauto?
Collapse
X
-
Se jympytys ilman tuulisuojaa aiheutti vaimolle sydämen rytmihäiriön. Tosin nopeus oli 140+ turkuun mennessä.
Ostin sitten tuon suojan, se kyllä toimii hyvin.
Avo on vaimon, ajaa sillä kesäisin työmatkat. Sääntönä hänellä on +21c, sitten katto alas.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by Bullitt View PostMulla on ollut kaikissa avoissa jonkunlainen tuulisuoja, useimmiten ihan alkuperäinen, mutta ikinä en ole sellaista jaksanut paikalleen viritellä. Avossa kuuluukin vähän tuulen pyöriä. En ole kyllä niitä, jotka heti kevään ensimmäisten auringonsäteiden paistellessa 13 asteen lämmössä painaa napista katon alas ja kääntää kaulukset ylös. Lähinnä hiukan huvittuneena katselen niitä tuolla liikenteessä, kun oma avo on vielä talvisäilössä. Varmaan samat pöljät painaa katon ylös ja ilmastoinnin päälle, kun omasta mielestä on juurikin ne parhaat avokelit.
Mä olen semmoinen pöljä, että katto on auki jo +10 asteen lämmössä. Mutta ei se mee kiinni, vaikka olis +30 lämmintä.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostTurhaa pöljittelyä kaupalliselta taholta. Ei tuu tämmöisten kommenttien jälkeen mieleen että olisin sinnepäin yhteydessä.
Mä olen semmoinen pöljä, että katto on auki jo +10 asteen lämmössä. Mutta ei se mee kiinni, vaikka olis +30 lämmintä.
Itsekin ajelen avoillani katto auki jos siltä sattuu itsestä tuntumaan. En piittaa kenenkään ideologisista rajoista milloin "saa" ajaa katto auki ettei olisi dorka ja pöljä. Tosin nuo omat avot on yleensä seisonnassa syyskuu-huhtikuu ainakin, joten aivan kylmimmissä keleissä ei tulis ajettua muutenkaan.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Niin... Jos ottais kuvan sellaisesta pöljästä, joka tuolla ajelee avoautolla hattu päässä ja hanskat kädessä ja lisäisi siihen kuvaan jonkun hassun "Only finnish things" jutun, eli tekisi siitä meemin, niin sille vaan facessa naureskeltaisiin, että tollasta tämä meno täällä juurikin on. Mutta kun kirjoittaa samasta asiasta, niin jokuhan siitä pahoittaa mielensä, jos vähänkään osuu lähelle.
Comment
-
-
Joo ja jotenkin tällaiset uhkailut "rahojen viemisestä muualle", koska yrittäjä tms. ilmaisee mielipiteensä on kanssa vähän plääh. Miten se yrittäjän ammattitaitoon liittyy? Toinen vähän asiaa liippaava juttu on "yrityksen virallista kantaa" -kyttäävät tyypit. Yritys ei käsittääkseni ole mikään metafyysinen olento, joka kykenee kantoja muodostamaan, vaan yrityksessä työskentelevät voivat muodostaa kantoja mistä ja miten haluavat.BMW m340i x-drive -22
Audi q5 sportback 55tfsie -21
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 GT3 -08
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View Postyrityksessä työskentelevät voivat muodostaa kantoja mistä ja miten haluavat.
Nykyisen somelynkkausaikakauden aikana se ei käy. Vielä enemmän yrittäjän täytyy ajatella yritysidentiteettiään.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostVäärin.
Nykyisen somelynkkausaikakauden aikana se ei käy. Vielä enemmän yrittäjän täytyy ajatella yritysidentiteettiään.BMW m340i x-drive -22
Audi q5 sportback 55tfsie -21
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 GT3 -08
Comment
-
-
Mulla on aurinkoisilla keleillä aina hattu tai lätsä tms. päässä. En halua polttaa kaljuani enää koskaan. Sitä en tiedä mistä noi hanskat nyt tähän keskusteluun tuli. Ei mulla kädet avoautossa palelleet edes viime lokakuussa, vaikka muuten tahtoo sormet ja kädet palella helposti. Onhan autoissa lämmitys.
Hyvä käytös on yleensä oletus. Sitten jos käytös on huono, niin sitä rupee mietimään mitä muuta on pielessä. Asioita on yleensä helpompi hoitaa ihmisten kanssa, jotka osaavat käyttäytyä.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by Silmaauki View PostHyvä käytös on yleensä oletus. Sitten jos käytös on huono, niin sitä rupee mietimään mitä muuta on pielessä. Asioita on yleensä helpompi hoitaa ihmisten kanssa, jotka osaavat käyttäytyä.
On se minunkin mielestä huvittavan näköistä jos liian kylmällä kelillä pitää ajella katto alhaalla.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostEihän nimimerkki Bullit kertonut mielipidettään pelkästään sinulle osoitettuna, vaan totesi yleisesti. Ja minun nähdäkseni käyttäjä kirjoittaa täällä ihan yksityishenkilön statuksella? Mun mielestä on aika rohkeaa lähteä tuolla tavoin moittimaan ja vihjailemaan toisen yrittäjyyden/elinkeinon kustannuksella
On se minunkin mielestä huvittavan näköistä jos liian kylmällä kelillä pitää ajella katto alhaalla.
Enkä ole toisten elinkeinoa tai yrittäjyyttää täällä ampumassa alas. Annoin vaan oman henkilökohtaisen palautteeni kyseiselle henkilölle, mutta se ei näemmä kaikkien mielestä ole soveliasta.
Pyydän anteeksi aihauttamaani mielipahaa.
Mut mennääs asiaan. Mikä on liian kylmä keli avoautoiluun? Mulle se on silloin jos pitäisi olla pipo (tai karvalakki) ja ne hanskat kädessä. Esim. tänään olisi takuulla semmoinen keli.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostMut mennääs asiaan. Mikä on liian kylmä keli avoautoiluun? Mulle se on silloin jos pitäisi olla pipo (tai karvalakki) ja ne hanskat kädessä. Esim. tänään olisi takuulla semmoinen keli.
Tyyliin näin: https://www.instagram.com/p/BDETg6YHv-p/Last edited by msalojaa; 11-03-2019, 15:52.
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by Silmaauki View PostJuu en minäkään osoittanut sitä sinun lainaamaa viestiä kenellekään henkilökohtaisesti vaan totesin tuon ihan yleisesti. Silti jaksoit tarttua siihen. :think
Comment
-
^Mr. Speed, unohdetaas nyt toi episodi. Se jatkaminen olisi ihan turhaa leukojen louskutusta molemmin puolin.
Peace brother.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Comment
-
Comment