TÄH!? Oletko tosissasi? RC:t on kaksiosainen vanne, nuo ovat tarkoitettu johonkin RS:n malliin?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
TÄH!? Oletko tosissasi? RC:t on kaksiosainen vanne, nuo ovat tarkoitettu johonkin RS:n malliin?
Jep ei passaa vaikka pulttimäärä, vanteen halkaisija ja merkki onkin sama. Rs:n ja esim. rf5000:n kehät ei passaa RC:hen koska pulttikehän halkaisija on kolmiosaisissa n. 3cm pienempi.
EDIT ja tuolta craftista ei kannata tilailla mitään kts. yleistä keskustelua osiosta löytyvä topic.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Jep ei passaa vaikka pulttimäärä, vanteen halkaisija ja merkki onkin sama. Rs:n ja esim. rf5000:n kehät ei passaa RC:hen koska pulttikehän halkaisija on kolmiosaisissa n. 3cm pienempi.
EDIT ja tuolta craftista ei kannata tilailla mitään kts. yleistä keskustelua osiosta löytyvä topic.
Jahas eli ehkä rälläkkä hommiks menee.. Vai onko jotain muuta keinoa saada lisää lippaa? :think
Oikeestaan keskiön koneistushommiksi menee ja custom lippojen tilausta vetämään. Lukase toi mun.topicci läpi ajatuksella. Se operaatio kun ei oo ihan bolt on.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Työn alla land rover freelander jossa bmw:n 2.0 litrainen m47 CR mylly.
Vikakoodia pukkaa railin paine tunnistimesta (lantikan vikakoodi 4496)
ja auto "kolisee" tietyillä kierrosalueella. painetunnistimen johdon kun irrottaa niin kolinat loppuu ja käynti tasaantuu
Työn alla land rover freelander jossa bmw:n 2.0 litrainen m47 CR mylly.
Vikakoodia pukkaa railin paine tunnistimesta (lantikan vikakoodi 4496)
ja auto "kolisee" tietyillä kierrosalueella. painetunnistimen johdon kun irrottaa niin kolinat loppuu ja käynti tasaantuu
Ootko mitannu mekaanisesti paineita? (raili + siirto)
Onko käytössä esim. Diesel Set 1 tai 3?
Käyttäytyykö railipainetunnistin loogisesti (skoopilla katottuna) todelliseen railipaineeseen nähden? (nousee lineaarisesti n. 4,5v)
Mitens paineensäätöventtiilin toiminta?
nousee lineaarisesti 4,5volttiin, tyhjäkäynnillä 1,3 volttia
painetunnistimen jännite vs testerin näyttämä railin painetieto vastaavat toisiaan, kun tulee jännitteeseen piikki nollaan myös testerin näytöllä tulee piikki
Mitens paineensäätöventtiilin toiminta?
ei olla mitattu, miten helpoten todeta toimivaksi?
Edit: Suuttimet käytetty huollossa ja pariin olivat uusineet joitakin venttiilejä tms. kolinat ja savutus olivat hetken poissa mutta tulivat takaisin
mitattu myös ohivuodot, puristukset, suuttimien ohivuodot.
Mikä aiheuttaa joissakin etenkin vanhemmissa turbo diesel moottoreissa tommosen "pshiu" -äänen kun olet kiihdyttänyt ja sitten vaikka vaihdat vaihdetta tai päästät kaasun? http://www.youtube.com/watch?v=c9T8wUgj7S4 :think
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Mikä aiheuttaa joissakin etenkin vanhemmissa turbo diesel moottoreissa tommosen "pshiu" -äänen kun olet kiihdyttänyt ja sitten vaikka vaihdat vaihdetta tai päästät kaasun? http://www.youtube.com/watch?v=c9T8wUgj7S4 :think
Villi veikkaus, että kytkin toimii paineilmalla.
______________________ Nykyinen: Model 3
BMW:t vuodesta 2009: i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Ei toimi mutta cumminseissa on aina ollut omanlaisensa ääni jonka erottaa jo kaukaa, 70-luvulta lähtien olen itse cumminsin äänen tuntenut kun faijalla oli kuorma-autoissa niitä, tosin tuota pihinää en osaa spesifioida mutta varmaan foorumilla on työkseen ko. koneella ajavia. E-sisut vieraita minulle, jyryllä ja sl-sarjalaisella olen ajanut.
Työn alla land rover freelander jossa bmw:n 2.0 litrainen m47 CR mylly.
Vikakoodia pukkaa railin paine tunnistimesta (lantikan vikakoodi 4496)
ja auto "kolisee" tietyillä kierrosalueella. painetunnistimen johdon kun irrottaa niin kolinat loppuu ja käynti tasaantuu
itse tselleni vastaten, juuri korjauksessa käyneistä suuttimista yksi alkoi ohivuotamaan melkeinpä heti kun ne paikalleen olin laittanut.
Eli juuri korjattu suutin olikin rikki.....
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment