On tuo muutaman autonkin kyydissä ollut.. Eipä siinä ole ollut mitään huomauttamista, varsinkaan tuolla ulkoisella antennilla. Tarkkuus näyttää olevan parempi kuin valmistajan lupaus (eli 0,1s), eli melko riittävä
Kai sulla on siihen oma sateliittikin. Ei vaan Tylyttäjä on kyllä niin tyly jätkä että joudun vetäytymään yöpuulle, jatketaan taas ensi jussina (jos ei ole parempaa ajanviihdettä).
Kai sulla on siihen oma sateliittikin. Ei vaan Tylyttäjä on kyllä niin tyly jätkä että joudun vetäytymään yöpuulle, jatketaan taas ensi jussina (jos ei ole parempaa ajanviihdettä).
Hö, mitäs mä nyt sitte. Voisko joku vähän vääntää vielä
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5 Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5 Performance Mods: Lot Performance: 200mph/322kph@1mile (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Hö, mitäs mä nyt sitte. Voisko joku vähän vääntää vielä
Mie voisin vääntää, jos ois mistä vääntää. No ehkä sie tosiaan ajoit Gixxerillä noi ajat (kakkosella), tai menishän tommosiin aikoihin vaikka neloselläkin...
Heh, hyvin näyttää pienet piikit purevan teikäläiseen. Tuo dynojuttukin kun oli ihan läppä (heitin huvikseni vastaavaa turhaa epäilyä kuin sinä, mutta sinähän toki nielasit sen). Mutta autosihan on siis kuitenkin nyt jo piristetty, vaikka kirjoitit sen olevan vakion? Ilmeisen hidas on silti, koska on vielä siitäkin huomattavasti hitaampi mitä tämä meikäläisen laiskanpulskea perheauto? Eikä tarvitse lähetellä tietoja tai dokumentteja, kun eipä tuollainen tavanomainen hidas normikärry juurikaan kiinnosta.. Se kun on vielä hitaampi kuin tuo oma, vaikka ei sekään nopea ole..
996 GT3 RS menee varttimailin matalaan 12s. Kiihtyy paikaltaan paremmin (esim. 0-100km/h n. 4,2s), Porsche kun on kevyempi ja siinä on parempi pito takana. Ja tuo hyvä irtoaminen viivalta nimenomaan näkyy suoraan varttimailin ajassa, Porsche irtoaa takamoottorisena kivasti eikä liiemmin sudi. Kovemmissa vauhdeissa puntit tasoittuvat, kun pito/painoero ei enää niin merkkaa.
Mutta mistäs ihmeestä sä olet repäissyt, että mun auto menisi varttimailin samaan tahtiin kuin GT3 RS? Itse kirjoitin tuolla, että uskoisin sen pääsevän 12s puolelle ja yli 180km/h optimilähdöllä (kuten se meneekin täysin varmasti optimilähdöllä, koska moni on todistettavasti sen jo ajanutkin). Jos menee 12,9s olen enemmän kuin tyytyväinen, ja siihen on täysin realistiset mahikset.
Ihan täyttä paskaa kirjoittelet ja keksit omia taas. Edelleenkään mitatut ajat eivät muutu mihinkään. Ja tuollainen matala 12s tai korkea 11s autokaan ei todellakaan ole nopea, vaan melko hidas edelleen. GT3 RS:ssä on noin 400hp, eikä 400hp auto ole vielä nopea, vaikka olisi kohtuu kevytkin. Matala 10s ja yli 200km/h varttimailiajoilla aletaan puhumaan nopeista autoista. Toki jos olet lussuihin vehkeisiin tottunut, niin kaikkihan tuntuu nopealta
Jatka vaan
996 GT3 RS menee tuollaisiin 12,5XX-12,6XX aikoihin
E60 M5 12,7XX-12,8XX aikoihin
E39 M5 13,3XX-13,4XX aikoihin
eipä tuollainen tavanomainen hidas normikärry juurikaan kiinnosta.. Se kun on vielä hitaampi kuin tuo oma, vaikka ei sekään nopea ole.. Ihan täyttä paskaa kirjoittelet....eikä 400hp auto ole vielä nopea, vaikka olisi kohtuu kevytkin...Toki jos olet lussuihin vehkeisiin tottunut, niin kaikkihan tuntuu nopealta
Kyllä toivoisin näkevän jokaisen tähän topiciin kirjoittaneen Kalajoella Bimmerpartyjen varttimaililla tasan kahden viikon päästä. Sen jälkeen ei tarvitse puolin eikä toisin selitellä yhtään mitään. Lupaan tarjota parit huurteiset nopeimman auton kuskille ja kuunnella meriselitykset muilta ilmaiseksi.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
996 GT3 RS menee tuollaisiin 12,5XX-12,6XX aikoihin
E60 M5 12,7XX-12,8XX aikoihin
E39 M5 13,3XX-13,4XX aikoihin
Nämä olen omin silmin nähnyt.
...
Ok, koska sinä olet nähnyt, niin eihän tuo voi mennä 12s puolelle varttimaililla, sovitaan niin. Montakos lähtöä muuten sinulla on varttimaililla takana? Entä mitä aikoja olet ajanut?
Tuosta voi katsella, että millä modeilla ovat päässeet 12s puolelle:
Vähempikin modaus kuin meikäläisellä on riittänyt.
Ainiin, mutta sinähän tiedät. Ja etkä tietty usko näitäkään aikoja, koska olet nähnyt Mitäs modauksia näissä autoissa muuten oli, mitä olet nähnyt? Missä olet ne nähnyt ja milloin, olisko heittää faktaa ja aikalappuja? Loppunopeudet?
Mie voisin vääntää, jos ois mistä vääntää. No ehkä sie tosiaan ajoit Gixxerillä noi ajat (kakkosella), tai menishän tommosiin aikoihin vaikka neloselläkin...
Menis varmaan kutosellakin, näin mä luulen
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5 Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5 Performance Mods: Lot Performance: 200mph/322kph@1mile (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Kyllä toivoisin näkevän jokaisen tähän topiciin kirjoittaneen Kalajoella Bimmerpartyjen varttimaililla tasan kahden viikon päästä. Sen jälkeen ei tarvitse puolin eikä toisin selitellä yhtään mitään. Lupaan tarjota parit huurteiset nopeimman auton kuskille ja kuunnella meriselitykset muilta ilmaiseksi.
Tahtoo vaan toi Kalajoen rata olla niin pirun liukas, että voi tehdä tiukkaa päästä alle 14s edes E39 M5:lla katurenkailla. Ite kuitenkin tulossa vartille femmalla, jos suinkin saa vain noi remontit tehtyä ennen sitä..
Tuli nyt sitte kunnon jumbon ehdotuksesta käytyä tyyppäämässä toi 100-200 veto jokusen kerran femmalla. En omista ku ton G-tech mittarin eikä sillä saa tommosia nopeuksia mitattua, joten ihan käsipelillä mentiin eli varmaan pientä heittoa voi olla ajoissa. Myötätuuleen 10,4s ja vastatuuleen 11-11,2s. Tie oli ihan sama tasainen suora tie. Auton mittarissa tällä hetkellä 61tkm ja ainoana muutoksena vakiosta on noi Eisenmann Sport takapöntöt. Kytkin alkaa olemaan ihan loppu ja luistikin joka kerta neloselle vaihtaessa. Yksi CPS on pimeänä ja maffit näyttää lukemia 122-123l/h.
Empä uskonu aiemmin yhtään noihin Tylyttäjän mittauksiin, ku ajat oli niin huimia mut noiden omien kokeilujen jälkeen mielipide taisi muuttua.
Hyvinhän Eskolla kulki, pitää itse käydä jokupäivä vielä ottamassa useampi veto ja laskea keskiarvo niistä
Edit. Ei tunnu olevan tuo 100-200 oikeen miun auton matkoja. Äsken töihin tullessa mittailin ja tuntui kyllä aika puutuneelta meno Laittelen videota ja "tarkempia" aikoja aamulla, mutta tuskin meni alle 13s. En ajatellut oliko tuulista tai mäkeä ym.
Edit. Ei tunnu olevan tuo 100-200 oikeen miun auton matkoja. Äsken töihin tullessa mittailin ja tuntui kyllä aika puutuneelta meno Laittelen videota ja "tarkempia" aikoja aamulla, mutta tuskin meni alle 13s. En ajatellut oliko tuulista tai mäkeä ym.
Täytyy sanoa, että olin itekkin enemmän ku yllättyny noista omista ajoista! Kuvittelin etten kykene ku max noihin sun aikoihin, kun maffitkin vetää ihan vajailla. Ton CPS:n toimimattomuus tuntuu ehkä eniten siellä alakierroksilla, että veto tuntuu vaan puutuneelta.
Jotain hämärää tuossa sun yksilössä täytyy olla, jos kaikki anturit on kunnossa
Comment