Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tylyttäjä
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2007
    • 1412

    Originally posted by b mutteri kasa View Post
    Catittomat DP:t ovat kiinni autossa,muuten vielä vakio.



    Minulla ei ole intressejä todistella autoni kiihtyvyyttä foorumilla,mittaustuloksin jollain GPRS ym. boxeilla.Eli miksi hommaisin jotkut mittalaitteet?Videokuva saa riittää,jos haluaa tuoda täällä jotain esiin.Jos haluaa koittaa,kuinka "kova rauta" on alla,on Suomessakin pitkin kesää erillaisia tapahtumia missä voi esim.käydä vetämässä 1/4 mailin ym.

    Voit ottaa videon pois.puhutaanko nyt 100-180 km/h -> 8-9 sec. Sen uskon

    yhä edelleen komppaan Juhista:
    Seli seli.

    Katoppa video uudestaan (kun kerran niihin luotat enemmän kuin huipputarkkaan mittalaitteeseen), siinä menee sen 100-170km/h n. 5,5s. Siihen saakka vedin kolmosella, sitten hölläsin ja heitin nelosta sisään. Käyrässä tarkalleen 5,46s.

    Aika ihme selityksiä sulla edelleen uskomisista yms, kun mittaustulokset (ja videotkin) on pöydällä. Että herra on ihan hyvä vaan ja ottaa silmän käteen. Eikä se faktaa muuta miksikään mitä uskot. Mutta jatka toki jos haluat, mun mielestä ihan hauska vääntää rautalankaa, en ihan helpolla väsy

    Mulla ei ainakaan kyse ole siitä, että yrittäisin väittää tuon olevan "kova rauta", kuten tuossa sanoit. Koska tuohan nyt on edelleen laiskanpulskea perheauto, ei ole nopeata nähnytkään. Kyse oli kohdallani pelkästään siitä, että julkaisin tänne mitatut validit ajat, ehkäpä niistä on hyötyä jollekin edes vertailumielessä.

    GPRS liittyy matkapuhelinverkkoihin, eli älä ihmeessä sellasta boxia hommaa.. On tosiaan varmaan melko epätarkka. Hommaa ennemmin tarkka GPS; ovat kuulopuheiden mukaan yllättävän tarkkoja.

    EDIT: Hassua kun kirjoitit: "P.S.eikä ole edes vielä piristetty 335,mutta tulee olemaan.28.7." ja sitten kuitenkin "Catittomat DP:t ovat kiinni autossa,muuten vielä vakio." -> tällöinhän sun auto on piristetty, kun on DP:t vaihdettu ja heivattu catit mäkeen. Onko nuo ilmoittamasi tehot mitattu missä, miten ja milloin? Olisko heittää videota penkistä? En usko, ennen kuin olet käynyt esim. Debilin penkissä ja laittanut käyrät tänne.
    Last edited by Tylyttäjä; 25-06-2010, 13:13.
    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

    EX: BMW E39 M5
    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

    Suzuki GSX-R 1070 K5
    Performance Mods: Lot
    Performance: 200mph/322kph@1mile
    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

    Comment

    • rakentamo
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2005
      • 258
      • espoo

      Originally posted by Tylyttäjä View Post
      Paljos meni kentällä? Hieno auto sulla, jos tää on se sama joka on ollut nettiautossakin?
      En päässy paikalle, tuli todennäköisesti korkeapainebensapumppu tiensä päähän. Eilen posti toi uuden pumpun ja nyt odotellaan vaan asennusta. Käväs myynnissä joo, kun himottaa edelleen tuo e63. Päätinkin sit kuitenkin laittaa ulkokuoren uusiks ja samalla vähän viripalikkaa.
      991 S + talviauto hakusessa

      Comment

      • b mutteri kasa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 1461
        • Area 03

        Originally posted by Tylyttäjä View Post
        Onko nuo ilmoittamasi tehot mitattu missä, miten ja milloin? Olisko heittää videota penkistä? En usko, ennen kuin olet käynyt esim. Debilin penkissä ja laittanut käyrät tänne.
        Harisen penkissä,19.6.Dynosta mulla ei mitään hajua mikä siellä on,mutta luulen että yksi Suomen luotettavimmista.Ei ollut aikoja säätöön.Kumminkin yhteen väliin saatiin auto mahtumaan,jotta sain jonkin tiedon mitä autossa tällä hetkellä DP:n asennuksen jälkeen.Vasta 28.7. auto menee säädettäväksi,omien menojen/Harisen ruuhkien takia.

        Sinulle voin luvata,heti kun auto on säädetty kaikki yksityiskohtaiset tiedot/dokumentit.

        Originally posted by Tylyttäjä View Post
        Koska tuohan nyt on edelleen laiskanpulskea perheauto, ei ole nopeata nähnytkään.
        Tässä kanssasi samaa mieltä.Sen takia ihmetyttääkin,koska noilla ajoilla mitä ilmoitat,sinun E39 M5 pesee esim. 996 GT3 RS:n seisovalla 1/4 maililla...ja se on nopea urheiluauto!Kokeiltu on

        Ei tarvitse vääntää rautalangasta.En usko kumminkaan,ennen kuin olen nähnyt autosi ottavan suoralla stripillä 1/4 mailin...
        Last edited by b mutteri kasa; 25-06-2010, 18:43.
        BMW F11 530 dA VOLL
        Carbon-schwarz Metallic

        BMW E30 325i Sport

        Comment

        • tinke76
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2008
          • 285
          • Lempäälä

          Originally posted by b mutteri kasa View Post
          Tässä kanssasi samaa mieltä.Sen takia ihmetyttääkin,koska noilla ajoilla mitä ilmoitat,sinun E39 M5 pesee esim. 996 GT3 RS:n seisovalla 1/4 maililla...ja se on nopea urheiluauto!Kokeiltu on

          Ei tarvitse vääntää rautalangasta.En usko kumminkaan,ennen kuin olen nähnyt autosi ottavan suoralla stripillä 1/4 mailin...
          Tätä odotamme. Tosin silloin on varmaan pitovaikeuksia ym plää plää...



          F11 525 dA M-sport & F45 218iA& Corvette C5

          Comment

          • Tylyttäjä
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2007
            • 1412

            Originally posted by b mutteri kasa View Post
            Harisen penkissä,19.6.Dynosta mulla ei mitään hajua mikä siellä on,mutta luulen että yksi Suomen luotettavimmista.Ei ollut aikoja säätöön.Kumminkin yhteen väliin saatiin auto mahtumaan,jotta sain jonkin tiedon mitä autossa tällä hetkellä DP:n asennuksen jälkeen.Vasta 28.7. auto menee säädettäväksi,omien menojen/Harisen ruuhkien takia.

            Sinulle voin luvata,heti kun auto on säädetty kaikki yksityiskohtaiset tiedot/dokumentit.



            Tässä kanssasi samaa mieltä.Sen takia ihmetyttääkin,koska noilla ajoilla mitä ilmoitat,sinun E39 M5 pesee esim. 996 GT3 RS:n seisovalla 1/4 maililla...ja se on nopea urheiluauto!Kokeiltu on

            Ei tarvitse vääntää rautalangasta.En usko kumminkaan,ennen kuin olen nähnyt autosi ottavan suoralla stripillä 1/4 mailin...
            Heh, hyvin näyttää pienet piikit purevan teikäläiseen. Tuo dynojuttukin kun oli ihan läppä (heitin huvikseni vastaavaa turhaa epäilyä kuin sinä, mutta sinähän toki nielasit sen). Mutta autosihan on siis kuitenkin nyt jo piristetty, vaikka kirjoitit sen olevan vakion? Ilmeisen hidas on silti, koska on vielä siitäkin huomattavasti hitaampi mitä tämä meikäläisen laiskanpulskea perheauto? Eikä tarvitse lähetellä tietoja tai dokumentteja, kun eipä tuollainen tavanomainen hidas normikärry juurikaan kiinnosta.. Se kun on vielä hitaampi kuin tuo oma, vaikka ei sekään nopea ole..

            996 GT3 RS menee varttimailin matalaan 12s. Kiihtyy paikaltaan paremmin (esim. 0-100km/h n. 4,2s), Porsche kun on kevyempi ja siinä on parempi pito takana. Ja tuo hyvä irtoaminen viivalta nimenomaan näkyy suoraan varttimailin ajassa, Porsche irtoaa takamoottorisena kivasti eikä liiemmin sudi. Kovemmissa vauhdeissa puntit tasoittuvat, kun pito/painoero ei enää niin merkkaa.

            Mutta mistäs ihmeestä sä olet repäissyt, että mun auto menisi varttimailin samaan tahtiin kuin GT3 RS? Itse kirjoitin tuolla, että uskoisin sen pääsevän 12s puolelle ja yli 180km/h optimilähdöllä (kuten se meneekin täysin varmasti optimilähdöllä, koska moni on todistettavasti sen jo ajanutkin). Jos menee 12,9s olen enemmän kuin tyytyväinen, ja siihen on täysin realistiset mahikset.

            Ihan täyttä paskaa kirjoittelet ja keksit omia taas. Edelleenkään mitatut ajat eivät muutu mihinkään. Ja tuollainen matala 12s tai korkea 11s autokaan ei todellakaan ole nopea, vaan melko hidas edelleen. GT3 RS:ssä on noin 400hp, eikä 400hp auto ole vielä nopea, vaikka olisi kohtuu kevytkin. Matala 10s ja yli 200km/h varttimailiajoilla aletaan puhumaan nopeista autoista. Toki jos olet lussuihin vehkeisiin tottunut, niin kaikkihan tuntuu nopealta
            Last edited by Tylyttäjä; 25-06-2010, 21:03.
            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

            EX: BMW E39 M5
            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

            Suzuki GSX-R 1070 K5
            Performance Mods: Lot
            Performance: 200mph/322kph@1mile
            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

            Comment

            • Tylyttäjä
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 1412

              Originally posted by tinke76 View Post
              Tätä odotamme. Tosin silloin on varmaan pitovaikeuksia ym plää plää...
              Mikäs on sun veikkaus, että menisi? Mun veikkaus on 12,9s ja n. 180km/h, kuten jo tuolla mainitsinkin.

              Vihje: pari vuotta sitte ajoin Räyskälässä täysin vakio E36 M3 3.0 (dynossa n. 290hp) melko huonolla pidolla ja lähdöllä 14s tasan ja 167km/h. 13s puolelle pääsisi silläkin vähänkin paremmalla pidolla (0-100km/h jäi silloin 0,3s enkasta). Ja tuo nykyinen menee kyllä aika eri tahtiin kuin se. Tuossa siitä keikasta:


              Oma enkka on varttimaililla tosin 9,6s@250km/h (sekin huonolla kenttäradalla, Kiikalassa), eli vaikka menisi 12,9s, niin eipä ihan hirveästi säväytä.
              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

              EX: BMW E39 M5
              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

              Suzuki GSX-R 1070 K5
              Performance Mods: Lot
              Performance: 200mph/322kph@1mile
              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

              Comment

              • Tylyttäjä
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 1412

                Originally posted by tinke76 View Post
                Tätä odotamme. Tosin silloin on varmaan pitovaikeuksia ym plää plää...
                Yleensä on mennyt kyllä nämä keikat toisinpäin (eli olen päässyt alle tavoitteen, koska ole asettanut sen realistisesti), näitä kun voi arvioida niin hyvin jo etukäteen. Varsinkin kun on tuo PBox, se kun näyttää samaa kuin varttimailin kellot. Sen verran on kuitenkin varttimaililla lähtöjä takana (oliskohan vajaa 100 tässä vuosien varrella, tosin pääosin prätkällä), että en todellakaan lähde sinne millään utopistisilla tavoitteilla.
                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                EX: BMW E39 M5
                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                Suzuki GSX-R 1070 K5
                Performance Mods: Lot
                Performance: 200mph/322kph@1mile
                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                Comment

                • ruupanen
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2006
                  • 5150
                  • Joensuu

                  Uskomattomaksi on mennyt meno ja meininki: Ennen ei uskottu tehoja ollenkaan, ennekun oli dynossa käyttänyt. Varovaiset arviot 300 hepasta aiheutti huutonaurut ja haukkumiset, ettei tossa varmasti ole vakionkaan tehoja plää plää.

                  No nyt kun käytät dynossa, niin jengi rupee epäilee tulosta, kun se ei ole käytetty paikassa X. Muut penkit kun näyttää omiaan. No eikai ne kaikki voikkaan ihan samoja näyttää? Muuttujia kun on paljon, mutta pääasiahan on, että dataa saadaan ja säädöt saahaan kohilleen.

                  Kellolla kellotetut ajat ei kelvannut, vaadittiin virallista dataa esim. race chronor tms. ohjelmistolla / gps matskulla. No nyt sitten sattuu tylyttäjällä olemaan astetta tarkimpi mittausjärjestelmä: Performancebox, no tietty sitäkään ei uskota

                  Ehkä tylyttäjän ämmykässä on vielä enempi tehoja, keskiverto tuuning teroa parempi "kepittäjä" ja parhaassa mittaustuloksessa esim. loiva alamäki. Eikai tuohon muuta tarvitse, että kello alkaa tykkäämään.

                  Onko kukaan muu testannut vastaavalla ämmykällä, jossa varmasti tehot tehtaanlukemissa samaa 100 - 200 kiihdytystä ja ottanut tästä virallista dataa ylös ?

                  Mihin tämä on menossa? Kohta ei varmaan uskota puoliakaan ihmisillä siguissa olevia autoja, että ne olisivat kyseisten nimimerkkien omia.

                  Ja komppaan kyllä ton tylyttäjän ajatuksen, ettei nää autot vedä mihinkään kommentin. Ohan esim. M6 avo suht kova kiihtymään ja kulkemaan autoksi, mutta eipä se juuri miltään tunnu, jos sitä vertaa esim. kiloseen kyykkyyn. Tietty autoja ja mopoja huono vertailla, mutta väkisin sitäkin tulee tehtyyn. Semmonen se vain on tää ihmismieli...
                  E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                  Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                  Comment

                  • tinke76
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2008
                    • 285
                    • Lempäälä

                    Originally posted by Tylyttäjä View Post
                    Mikäs on sun veikkaus, että menisi? Mun veikkaus on 12,9s ja n. 180km/h, kuten jo tuolla mainitsinkin.
                    Vihje: mene kokeileen siellä se sitten selviää.
                    Jos totta puhutaan niin allekirjoittanutta ei oikeastaan vähempää voisi kiinnostaa mutta mitä nyt keskustelun kulkua seurannut niin eipä kukaan tunnu postaamisia lukuja juurikaan uskovan eli virallista dataa odotellaan joten se siitä

                    Jusseja



                    F11 525 dA M-sport & F45 218iA& Corvette C5

                    Comment

                    • Tylyttäjä
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2007
                      • 1412

                      Originally posted by tinke76 View Post
                      Vihje: mene kokeileen siellä se sitten selviää.
                      Jos totta puhutaan niin allekirjoittanutta ei oikeastaan vähempää voisi kiinnostaa mutta mitä nyt keskustelun kulkua seurannut niin eipä kukaan tunnu postaamisia lukuja juurikaan uskovan eli virallista dataa odotellaan joten se siitä

                      Jusseja

                      Väärin. Te pari vänkääjää ette usko, monet muut kyllä uskovat. Menen kuitenkin kokeilemaan, vaikkakin ihan kiusallaan. Tähän mennessä on jo selvinnyt aika paljon ihan oikeeta dataa. Sitten selviää vielä se, että mitä meni ko. varttimailiradalla, ei sen kummempaa. Se kun ei näitä jo mitattuja aikoja muuta miksikään.

                      Jatka nyt vielä vänkäämistä jostain, ihan mielellään mä teille väännän rautalankaa. Heitä nyt jotain veikkauksia, on sitten kiva spekuloida jälkikäteen? Ihmeen paljon tuntuu kiinnostavan, kun päivä toisen jälkeen tulet tänne esittämään epäilyksiäsi?

                      Montakos vetoa herralla on itsellään muuten takana varttimaililla, kun osaat niin asiantuntevasti kommentoida? Esim. tämä: " Tätä odotamme. Tosin silloin on varmaan pitovaikeuksia ym plää plää..."
                      Last edited by Tylyttäjä; 25-06-2010, 22:05.
                      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                      EX: BMW E39 M5
                      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                      Suzuki GSX-R 1070 K5
                      Performance Mods: Lot
                      Performance: 200mph/322kph@1mile
                      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                      Comment

                      • tinke76
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2008
                        • 285
                        • Lempäälä

                        Originally posted by Tylyttäjä View Post
                        kun päivä toisen jälkeen tulet tänne esittämään epäilyksiäsi?
                        Jos tarkkoja ollaan niin parina päivänä juhannus oluita nauttineena olen huvittuneena seurannut ja valitettavasti jopa alentunut kommentoimaan näitä lukemattomia todisteluitasi näistä ilmoittamisista lukemista

                        Edit: Ei ole ensimmäistäkään vetoa vartilla= syy ei voisi juuri vähempää kiinnostaa mitä omat pulkat kiihtyy.
                        Last edited by tinke76; 25-06-2010, 22:10.



                        F11 525 dA M-sport & F45 218iA& Corvette C5

                        Comment

                        • Tylyttäjä
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2007
                          • 1412

                          Originally posted by tinke76 View Post
                          Jos tarkkoja ollaan niin parina päivänä juhannus oluita nauttineena olen huvittuneena seurannut ja valitettavasti jopa alentunut kommentoimaan näitä lukemattomia todisteluitasi näistä ilmoittamisista lukemista
                          Jatka toki lisää, mulla on tylsä juhannus. Tässä kun pitää olla suht selvinpäin ja valmiudessa, että milloin pitää viedä emäntä synnytyslaitokselle.. Vastaa nyt ainakin tähän:

                          Montakos vetoa herralla on itsellään muuten takana varttimaililla, kun osaat niin asiantuntevasti kommentoida? Esim. tämä: " Tätä odotamme. Tosin silloin on varmaan pitovaikeuksia ym plää plää..."
                          Kerro nyt vielä arvio ajastani? Entä mitä olet itse ajanut?
                          Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                          EX: BMW E39 M5
                          Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                          Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                          (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                          Suzuki GSX-R 1070 K5
                          Performance Mods: Lot
                          Performance: 200mph/322kph@1mile
                          (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                          Comment

                          • tinke76
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2008
                            • 285
                            • Lempäälä

                            Originally posted by Tylyttäjä View Post
                            Kerro nyt vielä arvio ajastani? Entä mitä olet itse ajanut?
                            Lue ylläoleva postaus.

                            Arvio: 13.4/173-176km/h ja mitkään "essonbaari" mittalaitteet eivät kelpaa mittalaitteiksi.



                            F11 525 dA M-sport & F45 218iA& Corvette C5

                            Comment

                            • Tylyttäjä
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2007
                              • 1412

                              Originally posted by tinke76 View Post
                              Edit: Ei ole ensimmäistäkään vetoa vartilla= syy ei voisi juuri vähempää kiinnostaa mitä omat pulkat kiihtyy.
                              Huh, olipas selitys Nyt kun näyttää siltä, että kuitenkin muiden (kuin omien) autojen kiihtyvyys kiinnostaa siinä määrin, että oikein ajan kanssa jaksat käydä vänkäämässä.. Mutta tämähän meni juuri niin kuin ajattelin; jätkällä ei ole minkäänlaista kokemusta koko asiasta, mutta silti näyttää olevan varaa dissata ja epäillä.

                              Aika perussettiä, näitä on kyllä nähty Olisko vielä jotain sydämellä?
                              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                              EX: BMW E39 M5
                              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                              Suzuki GSX-R 1070 K5
                              Performance Mods: Lot
                              Performance: 200mph/322kph@1mile
                              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                              Comment

                              • Tylyttäjä
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2007
                                • 1412

                                Originally posted by tinke76 View Post
                                Lue ylläoleva postaus.

                                Arvio: 13.4/173-176km/h ja mitkään "essonbaari" mittalaitteet eivät kelpaa mittalaitteiksi.
                                Ok, katsotaan kumpi osuu lähemmäksi. Oma veikkaus n. 12,9s ja n. 180km/h (ei ole hirveän vaikeeta arvioida näitä noista datoista ).

                                Missäs täällä on essonbaari -laitteita käytetty? Mulla ei sellaisia ole.
                                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                                EX: BMW E39 M5
                                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                                Suzuki GSX-R 1070 K5
                                Performance Mods: Lot
                                Performance: 200mph/322kph@1mile
                                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎