Joo inpalla katottiin livedataa dunkyn kanssa, ja siinä ei ainakaan ollu mitään poikkeavaa. Etenkin 170-200 tuntuu todella hitaalta, näkyy kyllä videolla minkä kuvasin. Otin myös 0-100 lähdön ja se taas meni melkein yli odotusten, varmaan n. 5,2s.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms
Collapse
X
-
Originally posted by Esko View PostTuli nyt sitte kunnon jumbon ehdotuksesta käytyä tyyppäämässä toi 100-200 veto jokusen kerran femmalla. En omista ku ton G-tech mittarin eikä sillä saa tommosia nopeuksia mitattua, joten ihan käsipelillä mentiin eli varmaan pientä heittoa voi olla ajoissa. Myötätuuleen 10,4s ja vastatuuleen 11-11,2s. Tie oli ihan sama tasainen suora tie. Auton mittarissa tällä hetkellä 61tkm ja ainoana muutoksena vakiosta on noi Eisenmann Sport takapöntöt. Kytkin alkaa olemaan ihan loppu ja luistikin joka kerta neloselle vaihtaessa. Yksi CPS on pimeänä ja maffit näyttää lukemia 122-123l/h.
Empä uskonu aiemmin yhtään noihin Tylyttäjän mittauksiin, ku ajat oli niin huimia mut noiden omien kokeilujen jälkeen mielipide taisi muuttua.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by JaHu85 View Postpaljonko on e39 m5 omamassa noin suurinpiirtein?Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Pysytääs nyt totuudessa edes jossakin asiassa. E39 M5 omamassa on 1795kg ja kokonaismassa 2290kg.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostPysytääs nyt totuudessa edes jossakin asiassa. E39 M5 omamassa on 1795kg ja kokonaismassa 2290kg.
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostJos tarkkoja ollaan niin vuoden '95 jälkeen omamassaan sisällytettiin 68kg kuljettaja + 7kg matkatavaroita (EU direktiivi). Varsinainen OMAmassa siis on 1720kg eli hyvin pitkälti sama kuin E34 M5:lla.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostPysytääs nyt totuudessa edes jossakin asiassa. E39 M5 omamassa on 1795kg ja kokonaismassa 2290kg.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostMissäs asioissa ei nyt ole pysytty totuudessa? Tuo palttiarallaa 1700kg on se, mitä moni sanoo itse auton painavan. Pitäis käydä kohtuu tyhjällä tankilla vaa'alla, niin sittenhän se selviäis.
Eli nyt aletaan jo muokkaamaan omia standardeja omamassan määrittelemiseen? Omamassaa ei mitata tyhjällä tankilla, eikä ilman kuljettajaa. Jos haluat punnita ja kertoa meille oman autosi painon tankki tyhjänä ja ilman kuljettajaa, niin mikään ei sinua estä. Kysymyksessä ei ole kuitenkaan nykystandardien mukainen henkilöauton omamassa.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostOmamassa = Tyhjän ajoneuvon paino ajokuntoisena. Rekisteriotteeseen merkitty auton omapaino punnitaan ajokunnossa, polttonestesäiliö 90-prosenttisesti täytettynä. Tulokseen lisätään kuljettajan paino 75 kg.
Eli nyt aletaan jo muokkaamaan omia standardeja omamassan määrittelemiseen? Omamassaa ei mitata tyhjällä tankilla, eikä ilman kuljettajaa. Jos haluat punnita ja kertoa meille oman autosi painon tankki tyhjänä ja ilman kuljettajaa, niin mikään ei sinua estä. Kysymyksessä ei ole kuitenkaan nykystandardien mukainen henkilöauton omamassa.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
En varsinaisesti tarkoittanut ainoastaan sinua totuudessa pysymisestä puhumisessa. Ylipäätään tämän topicin arvo kokonaisuudessaan on minulle lähinnä harmitonta viihdettä. Joten ei mitään henkilökohtaista.
Kuten olen sanonut aiemmin, katsotaan autojen suorituskyky vajaan kahden viikon päästä Bimmerpartyilla. Nopeimman BMW:n kuljettajalle tarjoan mielihyvin parit huurteiset ja muilta kuuntelen ilmaiseksi meriselitykset, miksi auto ei kulkenutkaan toivotulla tavalla tositilanteessa..All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostEn varsinaisesti tarkoittanut ainoastaan sinua totuudessa pysymisestä puhumisessa. Ylipäätään tämän topicin arvo kokonaisuudessaan on minulle lähinnä harmitonta viihdettä. Joten ei mitään henkilökohtaista.
Kuten olen sanonut aiemmin, katsotaan autojen suorituskyky vajaan kahden viikon päästä Bimmerpartyilla. Nopeimman BMW:n kuljettajalle tarjoan mielihyvin parit huurteiset ja muilta kuuntelen ilmaiseksi meriselitykset, miksi auto ei kulkenutkaan toivotulla tavalla tositilanteessa..
Itse en ole Kalajoelle tulossa, katson josko myöhemmin syksyllä käyn ajamassa jossain. Tässä kun on oltava melko pitkälti himassa koko kesä, ensimmäinen skidi syntymässä minä hetkenä hyvänsä
Ainakaan meikäläisen motiivi ei ole hehkuttaa "kuinka nopea auto mulla on", vaan kertoa miten tuo vanha perheauto meni, eli ihan faktapohjalla liikun. Koska todella hidashan tuo on siltikin, vaikka menee alle 10s 100-200km/h. En tiedä, että miten tuota vielä hitaampia autoja joku edes kehtaa luulla ripeiksi :think
Kyllä nyt edelleen vahvistuu se mielikuva, että jos vastaavassa autossa on dynossa n. 360hp ja se menee 100-200km/h n. 13s, niin silloin siellä ei ole kaikki tehtaan konit pellin alla... Varttimailikin tuolla pitää mennä ihan heittämällä alle 13,5s ihan vakiona, vaikkei olisi kummoiset olosuhteet tai lähtö. Jos on n. 14s tai yli, niin jotain on pahasti pielessä.. Toki kuskikin voi sen aiheuttaa. Sellaisen ajan kun pääsin wanhalla vakiolla E36 M3:lla, huonolla pidolla ja huonolla radalla. Tässä topikissa on tarkemmat tiedot siitä.
Mutta näin, toivottavasti kaikki saavat autonsa kuntoon, ettei sitten tarvitse esim. väittää, että 360hp E39 M5:ssä on tehot tallellaLast edited by Tylyttäjä; 27-06-2010, 12:15.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostEn varsinaisesti tarkoittanut ainoastaan sinua totuudessa pysymisestä puhumisessa. Ylipäätään tämän topicin arvo kokonaisuudessaan on minulle lähinnä harmitonta viihdettä. Joten ei mitään henkilökohtaista.
Kuten olen sanonut aiemmin, katsotaan autojen suorituskyky vajaan kahden viikon päästä Bimmerpartyilla. Nopeimman BMW:n kuljettajalle tarjoan mielihyvin parit huurteiset ja muilta kuuntelen ilmaiseksi meriselitykset, miksi auto ei kulkenutkaan toivotulla tavalla tositilanteessa..
Henkilökohtaisesti en ainakaan kommentoisi topikkeja, joiden arvo on mielestäni nolla, mutta kukin tyylillään.991 S + talviauto hakusessa
Comment
-
-
Originally posted by rakentamo View PostJuu näinhän se tosiaan on; autojen suorituskyvyn voi mitata vain ja ainoastaan Bimmerpartyilla.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostTarkoitin sitä, että nämä ajat ovat keskenään vertailukelpoisia, koska ovat ajettu samana päivänä samassa paikassa. Aivan kuten dynomittauksetkin - mielestäni ainoastaan samassa dynossa samana päivänä tehdyt mittaukset ovat keskenään vertailukelpoisia. Bimmerpartyilla on kuitenkin joka vuosi viralliset mittalaitteet ja radalla ajetaan muutenkin varttimailin kilpailuja. Mutta jokainen tyylillään, meitä on joka junaan..Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Comment