Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • to4
    Bimmer Rookie
    • Jun 2003
    • 34

    Hono, hienosti meni Audi mailille. Mitä veikkaat että tuo 4ast sytkänmyöhästys on vienyt lopputuloksesta? 2JZ:ssa tollanen tipahdus meinaa helposti 50-100hv viinallakin.

    Comment

    • hono
      Bimmer Rookie
      • Oct 2004
      • 172
      • Nurmijärvi

      Originally posted by to4 View Post
      Hono, hienosti meni Audi mailille. Mitä veikkaat että tuo 4ast sytkänmyöhästys on vienyt lopputuloksesta? 2JZ:ssa tollanen tipahdus meinaa helposti 50-100hv viinallakin.
      Veikkaisin et 4ast vie karkeesti sen 50 heppaa. Siihen kun ynnää et jäi n.150m vetämättä ( 1300-1450m kiihtyvyys oli 6km/h), ois ollut vastatuulen tilasta myötästä + LPR:ssä vedetään 800m jälkeen "ylämäkeen" (en tiiä muista kentistä) niin oisko menny 200mph rikki...
      Spekulointia, spekulointia

      Comment

      • timppa811
        BTCF Member
        • Oct 2002
        • 856
        • Pohojammaa

        Paljonko ennakko maksimiteholla / maksimiväännöllä?

        Originally posted by hono View Post
        Veikkaisin et 4ast vie karkeesti sen 50 heppaa. Siihen kun ynnää et jäi n.150m vetämättä ( 1300-1450m kiihtyvyys oli 6km/h), ois ollut vastatuulen tilasta myötästä + LPR:ssä vedetään 800m jälkeen "ylämäkeen" (en tiiä muista kentistä) niin oisko menny 200mph rikki...
        Spekulointia, spekulointia

        Comment

        • Tylyttäjä
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2007
          • 1412

          Originally posted by Tylyttäjä View Post
          Oli aikomus kaivaa Gixxeri tallista, on jo uudet renkaat ja jarrujen korjaussarja hommattu. Aikomukseksi jäi.. Ei ole varmaan kohta vuoteen edes käynnistetty Melkeenpä se on tallissa pääosin seisoskellu sen 2008 Joensuun jälkeen, jotenkin meni sen jälkeen into koko hommasta.

          Mutta eiköhän tuo eräs turbo-busa -kuski lähde Honoa vastaan, jos vastusta (=hävitä) haluaa. Tää tyyppi on ajellut mailille vajaa 370km/h ja varttimaililla 8,6xxs ja parhaat lopparit yli 280km/h. Ihan täysi katupyörä on kyseessä, jolla ajetaan paljon katuajoa. Laita hono privaa jos haluat että kysyn sitä sua vastaan, alustavasti olen kysynytkin jo.
          Kiinnostaako honoa kokeilla tuota Busaa vastaan? Voin yrittää järjestää, jos kiinnostaa. Tää ei ole sama Busa kuin Lappeenrannassa oli, mutta yhtä nopea kylläkin.
          Current: Modified Subaru WRX Sti '05

          EX: BMW E39 M5
          Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
          Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
          (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

          Suzuki GSX-R 1070 K5
          Performance Mods: Lot
          Performance: 200mph/322kph@1mile
          (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

          Comment

          • hono
            Bimmer Rookie
            • Oct 2004
            • 172
            • Nurmijärvi

            Originally posted by timppa811 View Post
            paljonko ennakko maksimiteholla / maksimiväännöllä?
            20/13.

            Comment

            • hono
              Bimmer Rookie
              • Oct 2004
              • 172
              • Nurmijärvi

              Originally posted by Tylyttäjä View Post
              Kiinnostaako honoa kokeilla tuota Busaa vastaan? Voin yrittää järjestää, jos kiinnostaa. Tää ei ole sama Busa kuin Lappeenrannassa oli, mutta yhtä nopea kylläkin.
              Ainahan kaikki kisailu kiinnostaa

              Tosin roll-on vedoissahan tulos on jo selvä sen näkee teho/paino suhteesta sekä mailin nopeuksista.

              Lähinnä mua kiinnostais tommonen 0-200km/h "katuveto" eli miten tommonen yber turbovehje lähtee paikaltaan. Jätin lähtöpaukun tarkemman säätämisen tänne syksylle tarkotuksella säästääksen voimansiirtoa (on talvella aikaa parsia kasaan ) niin vois tehdä sen saman konkurssiin. 0-100km/h jäi n.3 sekunnin paikkeille järjettömällä suddaamisella, pitäis se saada tonne lähelle 2,5s katu-olosuhteissa.
              Mutta mikä ettei, paa vaikka privaa.

              Comment

              • Peltsii
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2007
                • 7061
                • Turenki

                Kunnon videot sitten aiheesta Sopivasti niin, että mitään ei tunnista varsinaisesti, mutta jotta näkyisi sitten vähän muutakin, kuin pimeyttä ja pärinää
                DUCATI 1098 RACING EVO

                Comment

                • Tylyttäjä
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2007
                  • 1412

                  Originally posted by hono View Post
                  Ainahan kaikki kisailu kiinnostaa

                  Tosin roll-on vedoissahan tulos on jo selvä sen näkee teho/paino suhteesta sekä mailin nopeuksista.

                  Lähinnä mua kiinnostais tommonen 0-200km/h "katuveto" eli miten tommonen yber turbovehje lähtee paikaltaan. Jätin lähtöpaukun tarkemman säätämisen tänne syksylle tarkotuksella säästääksen voimansiirtoa (on talvella aikaa parsia kasaan ) niin vois tehdä sen saman konkurssiin. 0-100km/h jäi n.3 sekunnin paikkeille järjettömällä suddaamisella, pitäis se saada tonne lähelle 2,5s katu-olosuhteissa.
                  Mutta mikä ettei, paa vaikka privaa.
                  No varmaan suht hyvin paikaltaankin lähtee tuo pyörä, koska sillä on ajettu 0-280km/h about 8,6s ihan katusäädöissä (varttimaili) Mutta laitoin nyt tälle tyypille kyselyn, että kiinnostaisko vielä ja milloin voisi onnistua. Loput voisi hoitaa privalla.
                  Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                  EX: BMW E39 M5
                  Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                  Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                  (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                  Suzuki GSX-R 1070 K5
                  Performance Mods: Lot
                  Performance: 200mph/322kph@1mile
                  (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                  Comment

                  • Antza
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2002
                    • 2143
                    • Espoo

                    Originally posted by Joba View Post
                    Antzan auto erittäin hienon näköinen ja kuuloinen, voima vaan loppuu tohon hommaan kesken
                    Esim. Terou:n remmipeli taisi mennä joku 270 Hallissa tossa kesäkuun lopussa.
                    Thanks. Näinhän se on, vitosella kiihtyvyys on lähinnä nimellistä Maililla sitä vasta todella ymmärtää voiman merkityksen. Esim Teroulla on se n 150hv enemmän ja 250kg vähemmän, ja siltikin 270 lukemista on vielä huikea matka kolmeen markkaan.

                    Edit: Tylyttäjä, mielenkiintoisia nuo prätkien lukemat. Onko 1000-kuutioisissa BMW:lle todellista vastusta? Muistelen katsoneeni penkitysvideoita muutama vuosi sitten kun R1000SS tuli markkinoille, luovutti takarenkaalle huomattavasti enemmän kuin kilpailijat.
                    Last edited by Antza; 30-08-2013, 12:33.
                    Current rides:
                    F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000

                    Previous rides:
                    E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci

                    Comment

                    • diffas
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2010
                      • 215
                      • Lahti

                      Tuntuis et vetäis uusilla suuttimilla paremmin kuitenkin. Vielä olisi snadisti varaa nostaa syöttöö, niin ettei vielä ihan hirveesti savuis. Pitäs kyl käydä katsomassa mitä amw:lla sanois tehoksi. Pitäs vähä yli 300 kyl kaiken järjen mukaa olla.

                      60-120 5.03
                      80-120 3.08
                      100-160 6.28
                      100-200 14.9
                      Last edited by diffas; 10-11-2013, 00:34.
                      Kingdiesel Racing

                      Comment

                      • Peltsii
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2007
                        • 7061
                        • Turenki

                        No onko honolta esittää videoo viime kesältä, kuinka ne pyörät pätkitään ?

                        No tässä kuitenkin hieman videoo sitä odotellessa Vaikka eihän veyron tietysti kulje mihinkään, kun vertaa 80 luvun audiin


                        DUCATI 1098 RACING EVO

                        Comment

                        • Krister
                          Bimmer Fanatic
                          • Sep 2003
                          • 227
                          • PK-seutu

                          Originally posted by Peltsii View Post
                          No tässä kuitenkin hieman videoo sitä odotellessa Vaikka eihän veyron tietysti kulje mihinkään, kun vertaa 80 luvun audiin

                          Tuossa joku veto, ettei olisi Nätyngin peli kyseessä. Ainakin turbo täsmää.

                          Last edited by Krister; 04-01-2014, 16:14.
                          Supra MKIV 6spd lhd
                          W212 E350CDI

                          Ex: E39 530d

                          Comment

                          • hono
                            Bimmer Rookie
                            • Oct 2004
                            • 172
                            • Nurmijärvi

                            Originally posted by Peltsii View Post
                            No onko honolta esittää videoo viime kesältä, kuinka ne pyörät pätkitään ?

                            No tässä kuitenkin hieman videoo sitä odotellessa Vaikka eihän veyron tietysti kulje mihinkään, kun vertaa 80 luvun audiin


                            http://www.youtube.com/watch?v=boOnygO-ZWc
                            Kyllähän mä noita videoita jo laitoin. Jos taas viittaat tohon Tylyn turbobusa vetoon niin vaikee laittaa videoo kun ei oo mitään kaverista kuulunu ja priva täynnä...
                            Tosin oisit säkin voinut lähteä sun mopottimellas, oisin voinut maksaa sulle sen kytkimen jos se oli siitä kiinni.

                            Keväällä lähet sitten kokeilemaan Audia vastaan, lupaan maksaa sen kytkimen sulle jos se on siitä kiinni. Audiin tulee noin 100-200hp lisää joten suosittelen ainakin kaasujen hommaamista....

                            Ja otetaan sitten kunnolla videolle kuten sitä niin tivasit. Onko sovittu?
                            Last edited by hono; 05-01-2014, 21:53.

                            Comment

                            • zanardi
                              Bimmer Fanatic
                              • Jul 2005
                              • 251
                              • klaukkala/evijärvi/lappajärvi

                              Kellottaa joka jaksaa.. Mun vanha tojota..


                              Tuos nollasta
                              ex: e36 328 cab-96. e46 330ci-00. e39 530da m-sport -01 facelift 251hv/667nm. e39 530da m-sport -00. e34 525 24v -91. e30 324D -85 klassikko. e30 325 ratalelu. e34 525tds farkku paku -95. e34 520i -88. e30 324td touring -89. e34 520 jääratapeli. e34 520. e30 325 touring. e91 320d
                              nykyset
                              e39 523 jääratapeli

                              Comment

                              • Tylyttäjä
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2007
                                • 1412

                                Originally posted by hono View Post
                                Kyllähän mä noita videoita jo laitoin. Jos taas viittaat tohon Tylyn turbobusa vetoon niin vaikee laittaa videoo kun ei oo mitään kaverista kuulunu ja priva täynnä...
                                Tosin oisit säkin voinut lähteä sun mopottimellas, oisin voinut maksaa sulle sen kytkimen jos se oli siitä kiinni.

                                Keväällä lähet sitten kokeilemaan Audia vastaan, lupaan maksaa sen kytkimen sulle jos se on siitä kiinni. Audiin tulee noin 100-200hp lisää joten suositten ainakin kaasujen hommaamista....

                                Ja otetaan sitten kunnolla videolle kuten sitä niin tivasit. Onko sovittu?
                                Joo priva on täynnä, pitäs tyhjennellä jossain välissä. Turbo-Busaa kyselin kyllä muutamaan kertaan ajamaan Audiasi vastaan, ekan kerran Kiikalassa kun törmättiin ja silloin alustavasti kiinnosti. Myöhemmin ei enää ilmeisesti kiinnostanut/huvittanut, koska ei vastannut. Täytyy yrittää keväällä vaikka uusiks.
                                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                                EX: BMW E39 M5
                                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                                Suzuki GSX-R 1070 K5
                                Performance Mods: Lot
                                Performance: 200mph/322kph@1mile
                                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎