Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tylyttäjä
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2007
    • 1412

    #91
    Originally posted by jumbo View Post
    Aika hyvin jos samaan menee kuin e60, esim. tässä suunnilleen samat kiihdytykset ja eroa kyllä on. http://www.youtube.com/watch?v=my3Mb...eature=related

    Ei pahalla mutta alkaa menemään osastoon "uskon kun näen"
    Eipä tuossa PBoxissa ole virheen mahdollisuutta, niin tarkka & luotettava kapine on kyseessä. Ainoat mahdolliset jossittelut jää sitten olosuhteisiin, eli oliko baana varmasti about tasaisen (ei alamäkeä) ja mistä suunnasta tuuli ja kuinka kovaa. Silmämääräisesti arvioiden oli suht tasainen paikka eikä tuultakaan erikoisemmin.. Vedän vielä muutaman kerran, niin nähdään minkälaista hajontaa tulee.

    Tässä kyllä näkyy nyt jo nuo muutokset, varsinkin se, että kiertää 500rpm korkeammalla kuin vakio. Siitä kello tykkää, kun voidaan vetää pidemmälle pienemmällä vaihteella. Pienemmällä vaihteella kun kiihtyy aina paremmin kuin suuremmalla, näin karkeasti sanottuna

    Youtube videoihin en ole koskaan luottanut enkä luota, kun ei ole kaikkia muuttujia tiedossa. Kelloon luotan kyllä

    Edit. Paljonko tehdas lupaa e39 m5:lle 100-200?
    Vakioilla näyttää menevän n. 11-12s, sen mitä olen netistä löytänyt. Tehdas ei taida ilmoittaa tuota aikaa ollenkaan.
    Last edited by Tylyttäjä; 17-06-2010, 11:12.
    Current: Modified Subaru WRX Sti '05

    EX: BMW E39 M5
    Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
    Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
    (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

    Suzuki GSX-R 1070 K5
    Performance Mods: Lot
    Performance: 200mph/322kph@1mile
    (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

    Comment

    • Juhis
      BTCF Honorary Member
      • Jul 2002
      • 19175
      • -

      #92
      Sen verran pakko sanoa offtopicina näihin suorituskykyjuttuihin, että minä uskon sen, minkä näen omin silmin Saksan autobaanalla auton ratin takaa tai Bimmerpartyillä selostamokopista. Kaikki muut mittaukset, testit ja jutut on minulle täysin turhaa. Eli kyllä se kadulla ja radalla ratkaistaan, kellä ne vehkeet kulkee ja kestää.

      Eli tervetuloa kaikki tähänkin keskusteluun kirjoittaneet Bimmerpartyille heinäkuun alussa kokeilemaan oman auton tai moottoripyörän suorituskyky varttimailin kiihdytyskilpailuun. Ei ole enää sen jälkeen Esson baarin puheita!
      All good things come to those who wait.

      Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

      Sound Factory Bar & Nightclub

      Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

      Comment

      • Tylyttäjä
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2007
        • 1412

        #93
        Originally posted by Juhis View Post
        Sen verran pakko sanoa offtopicina näihin suorituskykyjuttuihin, että minä uskon sen, minkä näen omin silmin Saksan autobaanalla auton ratin takaa tai Bimmerpartyillä selostamokopista. Kaikki muut mittaukset, testit ja jutut on minulle täysin turhaa. Eli kyllä se kadulla ja radalla ratkaistaan, kellä ne vehkeet kulkee ja kestää.

        Eli tervetuloa kaikki tähänkin keskusteluun kirjoittaneet Bimmerpartyille heinäkuun alussa kokeilemaan oman auton tai moottoripyörän suorituskyky varttimailin kiihdytyskilpailuun. Ei ole enää sen jälkeen Esson baarin puheita!
        Jees, sama juttu. Itse ole tuota PBoxia testaillut myös varttimaililla eri laitteilla; näyttää täsmälleen samoja tuloksia kuin varttimailin kellot, eli luotan kyllä tuohon. Samoin esim. TM on testeissään todennut; näyttää oikein, eli samaa kuin referenssilaite (Peiseler -pyörä):



        Parasta tarkkuutta osoitti Performance
        Box, joka mittasi oman sisäisen
        antenninsa avulla kiihtyvyystuloksia,
        jotka poikkesivat vertailuarvosta
        vain 0,08 sekuntia. Ulkoisen
        antennin avulla ero vertailuarvoon
        kapeni jo 0,02 sekuntiin, joka menee
        jo vertailuarvon virherajan sisään,
        eli mittaustarkkuuden rajoissa Performance
        Boxin tulos oli sama kuin
        vertailuarvo.
        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

        EX: BMW E39 M5
        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

        Suzuki GSX-R 1070 K5
        Performance Mods: Lot
        Performance: 200mph/322kph@1mile
        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

        Comment

        • Tylyttäjä
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2007
          • 1412

          #94
          Originally posted by Matson^ View Post
          Tossahan joutuu jo dieseliäki kierrättää yli kahden tonnin että samaan aikaan pääsee

          Ei vaan, aivan uskomattoman kova aika kyllä, just kun vertailee muihin niin
          Oletko mittaillut, että miten tuo piristetty 535 menee 100-200km/h?
          Current: Modified Subaru WRX Sti '05

          EX: BMW E39 M5
          Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
          Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
          (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

          Suzuki GSX-R 1070 K5
          Performance Mods: Lot
          Performance: 200mph/322kph@1mile
          (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

          Comment

          • Guest's Avatar

            #95
            Originally posted by Tylyttäjä View Post
            Paljonko sulla pitäis olla tehoa?
            Volvossa ei ole nyt kuin 350hp/450nm ja 1300kg painaa auto ilman kuskia. Maza:n vakio Bmw e39 M5 meni mun vanhan setin kanssa samoihin 100-200km/h eli 13.5s tällöin oli tehoa mulla 280hp/400nm. Testattu myös toisen e39 M5sen ja e46 m3sen kanssa ja samalla tapaa kulkivat kuin mun auto vanhalla setillä.

            Originally posted by Tylyttäjä View Post
            Kävin hetki sitten (suljetulla alueella) kokeilemassa 100-200km/h. 3-4 vaihteilla meni 8,8s.
            Toi sun mittaama 8.8s e39 M5selle kuullostaa kyllä vähän kovalle...

            Vertaa vaikka tähän:
            Last edited by Guest; 17-06-2010, 17:32.

            Comment

            • Tylyttäjä
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 1412

              #96
              Originally posted by primerap10gtr View Post
              Volvossa ei ole nyt kuin 350hp/450nm ja 1300kg painaa auto ilman kuskia. Maza:n vakio Bmw e39 M5 meni mun vanhan setin kanssa samoihin 100-200km/h eli 13.5s tällöin oli tehoa mulla 280hp/400nm. Testattu myös toisen e39 M5sen ja e46 m3sen kanssa ja samalla tapaa kulkivat kuin mun auto vanhalla setillä.



              Toi sun mittaama 8.8s e39 M5selle kuullostaa kyllä vähän kovalle...

              Vertaa vaikka tähän:
              http://www.einszweidrei.de/bmw/m5e39st1999-1.htm
              Kuulostaa tosiaan kovalle (niin itsekin yllätyin), mutta sen verran se nyt meni Toisaalta melko linjassa tuon sun auton kanssa, koska tehoa on 70hp enemmän ja kiertää melko kivasti nyt, ja aika on 1,9s parempi. Näissä vauhdeissa se painoero alkaa jo menettämään merkitystään, ja sitä vähemmän se merkkaa, mitä enemmän vauhtia on. Jos M5 on mennyt tasatahtiin 280hp auton kanssa, niin siinä ei kyllä ole silloin kaikki konit pellin alla.. Itselläni on ollut M3 jossa oli 286hp; ei mitään jakoa M5:lle tuossa hommassa.

              Veikkaan tosiaan, että 500rpm lisäkierroksilla on enemmän merkitystä kun sillä 25hp/30Nm lisällä, joka tuli ehjään täysitehoiseen vakioon nähden.
              Last edited by Tylyttäjä; 17-06-2010, 20:08.
              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

              EX: BMW E39 M5
              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

              Suzuki GSX-R 1070 K5
              Performance Mods: Lot
              Performance: 200mph/322kph@1mile
              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

              Comment

              • Mikaatm
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2007
                • 559
                • Vantaa

                #97
                Originally posted by Tylyttäjä View Post
                Kävin hetki sitten (suljetulla alueella) kokeilemassa 100-200km/h. 3-4 vaihteilla meni 8,8s.
                Ei nyt millään pahalla, mutta kyllä pikkasen epäilen tuota mittaus tulosta.

                Kun katsoo sun tehopaperia, niin ei siinä niin suurta eroa ole vakioon että noin paljon "vakion" ajasta oikeesti tippuisi.

                Sen verran itsekkin tiedän kyydissä olleena kun on ajettu E39 M5 vastaan (jossa on ollut konit tallella, mitattu) niin kyllä huomattavasti pienempi tehoisella etuvetosella oikeesti pystyy pistää kampoihin oikein hyvin, oli siinä M5 kuskilla ihmettelyä. Ja tässä testissä testaus väli oli vielä isompi kuin tuo ja aivan rintarinnan meni.
                450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm

                Comment

                • Tylyttäjä
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2007
                  • 1412

                  #98
                  Originally posted by Mikaatm View Post
                  Ei nyt millään pahalla, mutta kyllä pikkasen epäilen tuota mittaus tulosta.

                  Kun katsoo sun tehopaperia, niin ei siinä niin suurta eroa ole vakioon että noin paljon "vakion" ajasta oikeesti tippuisi.

                  Sen verran itsekkin tiedän kyydissä olleena kun on ajettu E39 M5 vastaan (jossa on ollut konit tallella, mitattu) niin kyllä huomattavasti pienempi tehoisella etuvetosella oikeesti pystyy pistää kampoihin oikein hyvin, oli siinä M5 kuskilla ihmettelyä. Ja tässä testissä testaus väli oli vielä isompi kuin tuo ja aivan rintarinnan meni.
                  Toki saa epäillä, se on ihan tervettä 8,8s oli aika ja kuten sanoin, niin ainoat mahdolliset häiriötekijät liittyy sitten olosuhteisiin (eli joko alamäkeä tai reipas myötätuuli). Käyn vetämässä uudestaan joku päivä ja laitan lokikäppyrät tänne
                  Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                  EX: BMW E39 M5
                  Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                  Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                  (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                  Suzuki GSX-R 1070 K5
                  Performance Mods: Lot
                  Performance: 200mph/322kph@1mile
                  (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                  Comment

                  • Mikaatm
                    Bimmer Fanatic
                    • Apr 2007
                    • 559
                    • Vantaa

                    #99
                    Originally posted by Tylyttäjä View Post
                    Toki saa epäillä, se on ihan tervettä 8,8s oli aika ja kuten sanoin, niin ainoat mahdolliset häiriötekijät liittyy sitten olosuhteisiin (eli joko alamäkeä tai reipas myötätuuli). Käyn vetämässä uudestaan joku päivä ja laitan lokikäppyrät tänne
                    Tottakai häiriötekijöinä on varmaan voinut olla mahdollinen alamäki ja myötätuuli, mutta sen verran itse testanneena gps pohjasia mittalaitteita, niin suuria vaihteluita on valitettavasti tullut.

                    Odotellaan uutta testausta ja myös jos vain pääset ajamaan tänä kesänä johonkin maili "kisoihin" myös.
                    450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm

                    Comment

                    • Tylyttäjä
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2007
                      • 1412

                      Originally posted by Mikaatm View Post
                      Tottakai häiriötekijöinä on varmaan voinut olla mahdollinen alamäki ja myötätuuli, mutta sen verran itse testanneena gps pohjasia mittalaitteita, niin suuria vaihteluita on valitettavasti tullut.

                      Odotellaan uutta testausta ja myös jos vain pääset ajamaan tänä kesänä johonkin maili "kisoihin" myös.
                      Ei tule tuossa laitteessa, sen verran sitä on testattu. Tossa testi, jos kiinnostaa:


                      Esim. suurin osa auto ja pyörälehdistä tekee suorituskykymittaukset Racelogicin vehkeillä:


                      Jos olet päässyt testaamaan ko. vehjettä, niin olet varmasti samaa mieltä Itsellänikin on melko negatiivinen kuva lähes kaikista muista GPS-pohjaisista vehkeistä (nimenomaan kiihdytyksen mittaamisessa), vaikka olisi 5Hz laite. Tuossa on 10Hz siru ja muutenkin laite on tehty pelkästään suorituskyvyn mittaamiseen.

                      Eli tuota en kyllä lähtisi kyseenalaistamaan, sen verran vakuuttavat näytöt on tuolla laitteella. Isekin olen tehnyt monia melko perustavanlaatuisia testejä sille. Pääsyin täsmälleen samaan lopputulokseen kuin TM.
                      Last edited by Tylyttäjä; 17-06-2010, 20:57.
                      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                      EX: BMW E39 M5
                      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                      Suzuki GSX-R 1070 K5
                      Performance Mods: Lot
                      Performance: 200mph/322kph@1mile
                      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                      Comment

                      • Juhis
                        BTCF Honorary Member
                        • Jul 2002
                        • 19175
                        • -

                        Ei muuta kuin varttimailille ja nopeusajokisoihin katsomaan, kellä vehkeet kulkee ja kestää. Sitten ei tarvitse selitellä enää kenellekään mitään. Edelleen sanon, että kyllä on tullut huomattua, että ihan sama mitä missäkin vehkeessä on paperilla tai mittauksissa, niin kyllä se kulkupuoli kadulla tai radalla ratkaistaan.
                        All good things come to those who wait.

                        Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

                        Sound Factory Bar & Nightclub

                        Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

                        Comment

                        • Mikaatm
                          Bimmer Fanatic
                          • Apr 2007
                          • 559
                          • Vantaa

                          Tylyttäjä: Kuinka paljon luulet/tiedät et autosi muuten sais nopeutta maililla?

                          Originally posted by Juhis View Post
                          Edelleen sanon, että kyllä on tullut huomattua, että ihan sama mitä missäkin vehkeessä on paperilla tai mittauksissa, niin kyllä se kulkupuoli kadulla tai radalla ratkaistaan.
                          Totta
                          450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm

                          Comment

                          • Tylyttäjä
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2007
                            • 1412

                            Originally posted by Juhis View Post
                            Ei muuta kuin varttimailille ja nopeusajokisoihin katsomaan, kellä vehkeet kulkee ja kestää. Sitten ei tarvitse selitellä enää kenellekään mitään. Edelleen sanon, että kyllä on tullut huomattua, että ihan sama mitä missäkin vehkeessä on paperilla tai mittauksissa, niin kyllä se kulkupuoli kadulla tai radalla ratkaistaan.
                            Jees, täytyy käydä. Toki olen käynyt ennenkin monta kertaa, ja PBox on näyttänyt kymmenyksen tarkkuudella samaa tulosta. Tuossa yksi testi, kokeilin sitä kaverin Dodge Chargerissa (elokuussa 2008 ajettu):

                            Tässäpä nyt sitten vertailudataa varttimaililta, tänään Kiikalassa ajettu.

                            Boxi oli Dodge Charger vm. -70 kyydissä, 528 isolohko, ihan puhdas katuauto. Painoa kuskin kanssa 2000kg. Kone on hyvin miedosti viritetty, mieto laahaava nokka yms. Toimivuus katuajossa on ollut pääpainona. Vääntöä siinä on vajaa 1000Nm@3300rpm ja tehoa n. 550hp@4800rpm kampuralla. Tehoahan tuosta saisi todella helposti lisää vaihtamalla esim. rajumman rullanokan jne., mutta se ei ole ollut tavoitteena.

                            Mulla oli PBoxissa 1ft roll out päällä, ja radalla oli käytössä about se 1ft roll out matka, kävin tarkastamassa. Ulkoinen antenni oli Chargerin katolla kiinni.

                            ___________________________________

                            Veto 1:
                            PBox 402m: 12.3s / 186.6km/h
                            Kennot 402m: 12.311s / 185.76km/h
                            PBox 201m: 8.1s / 150.7km/h
                            Kennot 201m: 8.052s

                            Ero 402m: PBox -0.011s / +0.84km/h
                            Ero 201m: PBox +0.048s
                            ___________________________________

                            Veto 2:
                            PBox 402m: 12.2s / 188.0km/h
                            Kennot 402m: 12.140s / 187.30km/h
                            PBox 201m: 7.9s / 151.5km/h
                            Kennot 201m: 7.908s

                            Ero 402m: PBox +0.060s / +0.70km/h
                            Ero 201m: PBox -0.008s
                            ___________________________________

                            Veto 3:
                            PBox 402m: 12.2s / 187.8km/h
                            Kennot 402m: 12.129s / 187.21km/h
                            PBox 201m: 7.9s / 151.7km/h
                            Kennot 201m: 7.897s

                            Ero 402m: PBox -0.071s / +0.59km/h
                            Ero 201m: PBox +0.003s
                            ___________________________________

                            Veto 4:
                            PBox 402m: 12.1s / 189.3km/h
                            Kennot 402m: 12.094s / 188.58km/h
                            PBox 201m: 7.9s / 152.4km/h
                            Kennot 201m: 7.896s

                            Ero 402m: PBox +0.006s / +0.72km/h
                            Ero 201m: PBox +0.004s
                            ___________________________________


                            Ajassa maksimiheitto oli 0.071s @ 402m, ja 0.048s @ 201m. Tästäkin saisin PBoxista vielä sadasosat esiin, jolla nuo erot luultavasti vielä pienenisivät. Vaan ero on tuossa jo pienempi kuin valmistaja lupaa, eli 0.1s tarkkuus.

                            Keskiheitto oli 0.037s @ 402m ja 0.016s @ 201m. Helposti toleransseissa.

                            Loppareissa suurin heitto oli 0.84km/h, ja keskiheitto 0.71km/h. Kaikki nopeudet ovat about 0.1km/h päässä tuosta keskiheitosta. Eli luultavasti kennot näyttivät n. 0.7km/h liian vähän tänään.

                            Kaiken kaikkiaan aparaatti vakuutti minut! Näyttää toimivan kuten pitääkin!

                            Charger meni muuten 4.3s 0-100km/h Sitä ei kennoilla edes nähnyt..


                            Tuossa parhaan vedon käppyrä, ajan suhteen:



                            Alun heittely kiihtyvyydessä tuli siitä kun löysät sliksit "pompottaa". Huomioitavaa käyrässä on se, että tuohon n. 2 sekuntiin saakka näkyy korkeuskäyrässä kevyttä nousua, n. 10-20cm. Tämä johtuu varmasti siitä, että Chargerin katon etureuna, johon antenni oli kiinnitetty, nousee tietty hieman siinä ihan alussa, koska perä painuu ja keula nousee



                            Käppyrä matkan suhteen:



                            Tuosta näkee senkin, että Kiikalan rata on melko tasainen, laskee n. 1m koko 402m matkalla.



                            On se vaan hauska laite tuo PBox, antaa melko paljon enemmän tietoa kuin pelkkä tulosliuska
                            Last edited by Tylyttäjä; 26-06-2010, 00:20.
                            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                            EX: BMW E39 M5
                            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                            Suzuki GSX-R 1070 K5
                            Performance Mods: Lot
                            Performance: 200mph/322kph@1mile
                            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                            Comment

                            • Tylyttäjä
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2007
                              • 1412

                              Originally posted by Mikaatm View Post
                              Tylyttäjä: Kuinka paljon luulet/tiedät et autosi muuten sais nopeutta maililla?



                              Totta
                              Veikkaan mailille n. 260km/h. Sekin olosuhteista riippuen..
                              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                              EX: BMW E39 M5
                              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                              Suzuki GSX-R 1070 K5
                              Performance Mods: Lot
                              Performance: 200mph/322kph@1mile
                              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                              Comment

                              • Tylyttäjä
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2007
                                • 1412

                                On muuten aika perussuomalaista meininkiä täälläkin välillä, kunnon kyräilyä jos jollain laite kulkee hiukan paremmin kuin oma Mutta ei se mitään, itsekin toki saatan välillä syyllistyä samaan Tässä vaiheessa kuitenkin on hyvin selvää se, että aina se nopeampi löytyy, vaikka olisi mikä laite alla..

                                Mulle nyt on tässä vaiheessa ihan se ja sama, että mitä kukakin uskoo. Eipä tuollainen 8,8s 100-200km/h kuitenkaan ole edes nopeaa nähnytkään, eikä auto tunnu edes nopealta. Alle 10s on jo "sielläpäin", mutta vasta kun puhutaan 3s alkavista lukemista, niin on kulku todella kohdallaan (prätkällä sekin onnistuu melko pienillä muutoksilla).
                                Last edited by Tylyttäjä; 17-06-2010, 21:15.
                                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                                EX: BMW E39 M5
                                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                                Suzuki GSX-R 1070 K5
                                Performance Mods: Lot
                                Performance: 200mph/322kph@1mile
                                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎