Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hono
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 172
    • Nurmijärvi

    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Ottaako todellisuus noin koville? Esim. mun pyörä ei oo "yber viritetty", vaan 1070cc vapari ilman kaasuja. Sun autosi ei pärjää edes sille 200-300km/h. Yli 2s jää, kuten PBox datasta näet: 10s vs sun 12.1s. Jos kovimmatkin pyörät piti olla kovilla, niin nyt jo yhdessä tapahtumassa oli 12 pyörää, joille autosi jäi. Eli kyllä niitä löytyy aika paljonkin..
    Sulla taitaa vähän kirpasta ku alkaa tämmönen vanha vessa jättää kireimpiä vakiopyöriä.
    Ja piti palata tohon sun pyörään joka alkaa olemaan "yber viritetty", tosin vaparina. Ja sun vedot oli vedetty ilmeisesti VP kisabensalla ja täysin eri olosuhteissa missä mä eilen LPR:ssä (vastatuuli). Tosin hyvin on mennyt vaparipyöräksi, ei siinä mitään.
    Jos 12 meni kovempaa, laske huviksesi monta meni hiljempaa ja mitä pyöriä oli joukossa...

    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Sun autosi on yber viritetty, ja ei pärjää ALKUUNKAAN yber viritetyille pyörille. Vaikka kirjoitit että "kovimmatkin pyörät on kovilla" -> ei pidä paikkaansa, kuten näet. Kovimmat pyörät kadulla ajaa mailille yli 370km/h. Ne jotka on edes lähelle samaan tapaan rakennettuja kuin autosi (jota voinee sanoa paljon rakennetuksi).
    Maili on täysin eri asia kuin kadulla pörrääminen, mistä mä oon koko ajan puhunut. Ei tätä neliveto 80-luvun ihmettä mihinkään mailille oo tehty, tosin kyllä se näköjään siellä noi kovimmat vakiopyörätkin jättää.

    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Jos autosi on kadulle tehty "nöyryyttään mopoja", niin sun on parempi ajella sitten vaan vakiomopoja vastaan, koska muuten et pärjää. Niidenkin (vakiomopojen) nöyryttäminen on melkoisen liioitellusti sanottu, jos niillä on ajettu samoja tuloksia tai jopa kovempaa mailille, kuin tuo sun 313km/h. Eikö nöyryytys tarkoita sitä, että toinen jää kunnolla? Tuolla 313km/h tuloksella hyvin moni TÄYSIN vakiopyörä on ihan samoissa ja osa jopa edellä.
    En mä ala valkkailee vakio-tai virimopoja, mä vedän kaikkia vastaan Kaikki on tähän mennessä jäänyt, odotellaan sitä nopeampaa..

    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Tonnisethan piti olla pujottelukeppejä. Tuolla sun tuloksella on hyvin tiukkaa vakiohkojakin tonnisia vastaan, eli "pujottelukeppi" on hyvin kaukaa haettu. Turbo- tai kaasumopo kun tulee vastaan, niin jäät ja pahasti. Kaasusatsi maksaa pyörään muutaman satasen, joten mistään varsinaisesta panostuksesta ei ole kyse. Vähän rakennettu vaparikin riittää ja osa hyvin lähelle vakiostakin ylittää 320km/h maililla (esim. Gen2 Busalla ja S1000RR:llä on ylitetty 320km/h pelkällä putkivirillä, ja näitä on paljon kadulla).
    Jos viittaat "pujottelukepillä" tohon mun ja 954RR vetoon, niin sen luokan pyörä on todellakin pujottelukeppi mun vessan rinnalla.

    Originally posted by Tylyttäjä View Post
    Toivottavasti jutut muuttuu nyt, kun karu todellisuus tuli vastaan. Mitatut arvot on mitattuja arvoja, eivätkä muuksi muutu. Palaa sitten asiaan kun ylität sen 330km/h.. Sittenkin on toki vielä huimasti eroa niihin kovimpiin katuprätkiin, jotka vetävät yli 370km/h mailille.
    Todellisuus oli se mitä jo tiesinkin eli kaikki vakiopyörät (osa mahdollisesti viritettykin) jäi maililla, mihin tätä autoa ei ole edes rakennettu mutta plussaahan sekin on.

    Comment

    • Tylyttäjä
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2007
      • 1412

      Originally posted by hono View Post
      Sulla taitaa vähän kirpasta ku alkaa tämmönen vanha vessa jättää kireimpiä vakiopyöriä.
      Ja piti palata tohon sun pyörään joka alkaa olemaan "yber viritetty", tosin vaparina. Ja sun vedot oli vedetty ilmeisesti VP kisabensalla ja täysin eri olosuhteissa missä mä eilen LPR:ssä (vastatuuli). Tosin hyvin on mennyt vaparipyöräksi, ei siinä mitään.
      Jos 12 meni kovempaa, laske huviksesi monta meni hiljempaa ja mitä pyöriä oli joukossa...



      Maili on täysin eri asia kuin kadulla pörrääminen, mistä mä oon koko ajan puhunut. Ei tätä neliveto 80-luvun ihmettä mihinkään mailille oo tehty, tosin kyllä se näköjään siellä noi kovimmat vakiopyörätkin jättää.



      En mä ala valkkailee vakio-tai virimopoja, mä vedän kaikkia vastaan Kaikki on tähän mennessä jäänyt, odotellaan sitä nopeampaa..



      Jos viittaat "pujottelukepillä" tohon mun ja 954RR vetoon, niin sen luokan pyörä on todellakin pujottelukeppi mun vessan rinnalla.



      Todellisuus oli se mitä jo tiesinkin eli kaikki vakiopyörät (osa mahdollisesti viritettykin) jäi maililla, mihin tätä autoa ei ole edes rakennettu mutta plussaahan sekin on.
      Joo, edelleen siis nostan hattua autollesi, ei siinä mitään. Mutta tuo 313km/h tulos ei kuitenkaan tarkoita sitä, että edes kovimmat vakiot/vakiohkot jää, koita nyt uskoa se. Monella gen2 Busalla on ylitetty 320km/h putkiviritteisenä, ja myös sillä S1000RR:llä. Ilmeisesti eilen ei mennyt, tai ollut näitä laitteita paikalla. Prätkällä kuskikin vaikuttaa paljon, kuten tiedät. Toki 12 pyörää jotka ylittivät tuon 313km/h; uskon, että osa niistä oli max. putkiviritteisiä. Tuo 313km/h kun todistettavasti ylittyy muutamalla vakiopyörilläkin, ilman rajoittimia.

      Kovin vapari lienee tällä hetkellä 363.47km, vähän yli 1600cc Gen1 Busa. Ajettu Elvingtonissa viime vkl:


      Tuon lisäksi aika moni vapari on mennyt kovempaa kuin tuo mun pyörä. Pari-kolme tonnistakin, eli kaikki eivät ole "isolohkoja" (tuosta Busanistien listalta niitä löytyy).

      Jep, omassa pyörässäni oli VP kisabensaa silloin 2008. Nosti jopa 2,5hp tehoa kun dynossa säädettiin ja mitattiin

      Sen uskon, että 954RR jää aika selvästi. Se on melko alitehoinen vehje verrattuna esim. nykyisiin tonnisiin. Tosiaan hyvä kun 130hp renkaalta saa niistä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että "+150hp tonniset on pujottelukeppejä". Onhan se GSX-R 1000 ja S1000RR myös +150hp tonnisia, ja niillä on ajettu vaparinakin yli 320m/h mailille, vakiotilavuudella. Ja se S1000RR oli vain putkiviritteinen.. Tuskin sellaset on sulle pujottelukeppejä, jos kerran pääsit vain 313km/h. Aika tasoissa menee varmasti.
      Last edited by Tylyttäjä; 25-08-2013, 11:39.
      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

      EX: BMW E39 M5
      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

      Suzuki GSX-R 1070 K5
      Performance Mods: Lot
      Performance: 200mph/322kph@1mile
      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

      Comment

      • Peltsii
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 7061
        • Turenki

        Ei muutakun tylyttäjä kaivat gixxerin tallin perukoilta ja käyt nöyryyttämässä antiikki audin Voisin tolla omalla putki viritteiselläkin melki lähtee(kai siinä 150 takafillarilla just on), muttaku alkaa ihan hintsusti jo kolmosella luistamaan kytkin(eli 200:ssa), ja talvella vasta vaihdan sen
        DUCATI 1098 RACING EVO

        Comment

        • diffas
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2010
          • 215
          • Lahti

          jeees
          Kingdiesel Racing

          Comment

          • Tylyttäjä
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2007
            • 1412

            Originally posted by Peltsii View Post
            Ei muutakun tylyttäjä kaivat gixxerin tallin perukoilta ja käyt nöyryyttämässä antiikki audin Voisin tolla omalla putki viritteiselläkin melki lähtee(kai siinä 150 takafillarilla just on), muttaku alkaa ihan hintsusti jo kolmosella luistamaan kytkin(eli 200:ssa), ja talvella vasta vaihdan sen
            Oli aikomus kaivaa Gixxeri tallista, on jo uudet renkaat ja jarrujen korjaussarja hommattu. Aikomukseksi jäi.. Ei ole varmaan kohta vuoteen edes käynnistetty Melkeenpä se on tallissa pääosin seisoskellu sen 2008 Joensuun jälkeen, jotenkin meni sen jälkeen into koko hommasta.

            Mutta eiköhän tuo eräs turbo-busa -kuski lähde Honoa vastaan, jos vastusta (=hävitä) haluaa. Tää tyyppi on ajellut mailille vajaa 370km/h ja varttimaililla 8,6xxs ja parhaat lopparit yli 280km/h. Ihan täysi katupyörä on kyseessä, jolla ajetaan paljon katuajoa. Laita hono privaa jos haluat että kysyn sitä sua vastaan, alustavasti olen kysynytkin jo.
            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

            EX: BMW E39 M5
            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

            Suzuki GSX-R 1070 K5
            Performance Mods: Lot
            Performance: 200mph/322kph@1mile
            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

            Comment

            • Peltsii
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2007
              • 7061
              • Turenki

              Originally posted by Tylyttäjä View Post
              Oli aikomus kaivaa Gixxeri tallista, on jo uudet renkaat ja jarrujen korjaussarja hommattu. Aikomukseksi jäi.. Ei ole varmaan kohta vuoteen edes käynnistetty Melkeenpä se on tallissa pääosin seisoskellu sen 2008 Joensuun jälkeen, jotenkin meni sen jälkeen into koko hommasta.

              Mutta eiköhän tuo eräs turbo-busa -kuski lähde Honoa vastaan, jos vastusta (=hävitä) haluaa. Tää tyyppi on ajellut mailille vajaa 370km/h ja varttimaililla 8,6xxs ja parhaat lopparit yli 280km/h. Ihan täysi katupyörä on kyseessä, jolla ajetaan paljon katuajoa. Laita hono privaa jos haluat että kysyn sitä sua vastaan, alustavasti olen kysynytkin jo.

              Suattaapi audi olla pujottelukeppinä busalle..

              Et oo muuten gixxeriä ajatellu myydä ?
              DUCATI 1098 RACING EVO

              Comment

              • Tylyttäjä
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 1412

                Originally posted by Peltsii View Post
                Suattaapi audi olla pujottelukeppinä busalle..

                Et oo muuten gixxeriä ajatellu myydä ?
                On se välillä käyny mielessä.. Toki sen verran aikaa, vaivaa ja rahaa on siihen laitettu, että ei ihan helppo päätös olisi. Toisaalta turha sitä on tallissakaan vaan seisottaa. Pyörän vuosimalli on 2005 ja kilsoja siinä on yhteensä 15tkm. Varmaan n. tuhat km tuolla uudella motilla, pääosan siitä on ajanut yksi kaverini, joka sillä viime kesänä vähän kurvaili.
                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                EX: BMW E39 M5
                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                Suzuki GSX-R 1070 K5
                Performance Mods: Lot
                Performance: 200mph/322kph@1mile
                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                Comment

                • Guest's Avatar

                  Honon Audi liikkui komeasti ja mukava oli turista niitä näitä paikan päällä.

                  Comment

                  • _nixu_
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2006
                    • 8972
                    • Kellokoski

                    Olikos honon audi musta ja ootko pyörinyt kerava-sipoo-porvoo välimaastossa lähipäivinä sillä?
                    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                    Comment

                    • Antza
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2002
                      • 2143
                      • Espoo

                      M3 meni Lappeenrannassa 242 km/h. 250 oli tavoitteena. Ehkä vielä joskus.. Ehdin ajaa vain yhden vedon. Tiedä sitten, olisiko vakiorengastuksella saanut paremman loppunopeuden, nyt alla vakiota leveämmät R888:t. 0-200 GPS mittauksella 18.4s ja vartti järjestäjien kennoihin 13.500s. Näytti olleen iltapäivällä ajamassa toinenkin E46 M3, foorumilaisia?

                      Current rides:
                      F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000

                      Previous rides:
                      E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci

                      Comment

                      • hono
                        Bimmer Rookie
                        • Oct 2004
                        • 172
                        • Nurmijärvi

                        Originally posted by primerap10gtr View Post
                        Honon Audi liikkui komeasti ja mukava oli turista niitä näitä paikan päällä.
                        Kiva oli höpötellä, ajot oli vaan turhan verkkaista touhuu. Mielenkiinnolla odotan Mazan projektin valmistumista

                        Comment

                        • hono
                          Bimmer Rookie
                          • Oct 2004
                          • 172
                          • Nurmijärvi

                          Originally posted by _nixu_ View Post
                          Olikos honon audi musta ja ootko pyörinyt kerava-sipoo-porvoo välimaastossa lähipäivinä sillä?
                          Ehkä olen, ehkä en, riippuu kuka kysyy Kui?

                          Ohituskiihtyvyys 80-120km/h tossa vajaan mailin vedossa oli mukava 1,18s.

                          Comment

                          • Joba
                            BTCF Member
                            • Sep 2007
                            • 556

                            Originally posted by Antza View Post
                            M3 meni Lappeenrannassa 242 km/h. 250 oli tavoitteena. Ehkä vielä joskus.. Ehdin ajaa vain yhden vedon. Tiedä sitten, olisiko vakiorengastuksella saanut paremman loppunopeuden, nyt alla vakiota leveämmät R888:t. 0-200 GPS mittauksella 18.4s ja vartti järjestäjien kennoihin 13.500s. Näytti olleen iltapäivällä ajamassa toinenkin E46 M3, foorumilaisia?

                            http://www.youtube.com/watch?v=B01f1qgIbtc
                            Antzan auto erittäin hienon näköinen ja kuuloinen, voima vaan loppuu tohon hommaan kesken
                            Esim. Terou:n remmipeli taisi mennä joku 270 Hallissa tossa kesäkuun lopussa.

                            hono:n Awdi laukkasi kanssa hienosti.
                            Tylyttäjän mainitsema turbo-dösä pakeni lukemiin 375km/h, oli kiinnostunut Koistelin Supran kiihtyvyksistä mitä vierestä ihmettelin joka meni sen 347km/h. 500whp.netin yks e34 2jz:lla omas löylyä mutta löi sinistä vaan putkesta reilusti

                            Comment

                            • _nixu_
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2006
                              • 8972
                              • Kellokoski

                              Originally posted by hono View Post
                              Ehkä olen, ehkä en, riippuu kuka kysyy Kui?

                              Ohituskiihtyvyys 80-120km/h tossa vajaan mailin vedossa oli mukava 1,18s.
                              Eikä kun bongasin vaan työmatkalla parina päivänä sellaisen.. Välijäähy pilkotti keulalla ja mustat vanteet oli alla.
                              E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                              Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                              Comment

                              • hono
                                Bimmer Rookie
                                • Oct 2004
                                • 172
                                • Nurmijärvi

                                Originally posted by _nixu_ View Post
                                Eikä kun bongasin vaan työmatkalla parina päivänä sellaisen.. Välijäähy pilkotti keulalla ja mustat vanteet oli alla.
                                Hyvin mahdollista että olin mä.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎