80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms
Collapse
X
-
primerap10gtr -
primerap10gtr
http://www.garaget.org/?car=92953Originally posted by jukkae View PostTuntuu olevan
Onkos kyseisestä traktorista jotain topikkia tai speksilistaa olemassa?
Comment
-
Vuoden ensimmäiset säätövedot vedetty ja aivan turhaan kun ei minkäänlaista pitoa kylmällä asfaltilla.
Renkaina R888. Tavote katukunnossa 0-300km/h alle 15s. Odotellaan parempia kelejä..
100-200km/h 4,26s.
Alku täysin sutien siten myös aivan p*#ska alkukiihtyvyys.
Auto siis Audi Coupe quattro IMSA Sipoo H1019R.
Comment
-
Toi on kova tavote! Tohon kun pääset niin jää suurin osa laitetuistakin pyöristä, toki parhaat turbovehkeet on sitten vielä erikseen.Originally posted by hono View PostTavote katukunnossa 0-300km/h alle 15s. Odotellaan parempia kelejä..Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Kyllähän tavoitteita pitää ollaOriginally posted by Tylyttäjä View PostToi on kova tavote! Tohon kun pääset niin jää suurin osa laitetuistakin pyöristä, toki parhaat turbovehkeet on sitten vielä erikseen.
Myönnetään että aika kova toi alle 15s mutta lähinnä pidosta se on enää kiinni. Täyskaasuvaihdot tosta vedosta puuttu vielä (säätämättä, laitetaan kun keritään) ja aeroa tulee vielä etupäähän ja pohjaan.
Säätöajo oli menossa. Ei ollut imppu kauaa perässäOriginally posted by _nixu_ View Posthono audi liikahtaa
OT/ tulit taas eilen öljytiellä vastaan, sul oli joku imppu perässä :think
Comment
-
primerap10gtr -
kohtuu kireä kunto kadulle. Onko Suomessa näin nopeita katulaillisia (nojoo siis kilvellisiä) autoja juuri yhtään? Alle 10-20?
Comment
-
-
Raakasti on kyllä kulkua.Originally posted by hono View PostTuli vedettyä leikkimielinen kisa vähän laitettua -08 gsxr 1000:sta vastaan.
Veto vedetty YLÄMÄKEEN, alku rankasti sutien (siksi taas huono), 2:lla vaihdolla ja "miedoilla" katupaineilla
100-200km/h 4,11s. Kolmoset kohta tullaan

Saapa nähdä pääseekö yhtään iskemään haastetta kehiin, kun tuntuu ettei tuo nykyinen motti oikein enää jaksa yhtenä palasena pysyä. Auto on kuitenkin otettu ajoon ja ehkäpä lähipäivinä jotain faktaa tulossa.
Comment
-
On kyllä kovia lukemia! Käytkö vielä tällä kaudella mailia vetämässä? 330km/h pitäisi mennä ainakin? Löytyykö jo yli 1000hp koneesta?Originally posted by hono View PostTuli vedettyä leikkimielinen kisa vähän laitettua -08 gsxr 1000:sta vastaan.
Veto vedetty YLÄMÄKEEN, alku rankasti sutien (siksi taas huono), 2:lla vaihdolla ja "miedoilla" katupaineilla
100-200km/h 4,11s. Kolmoset kohta tullaan
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
Comment