Onkos Tylyllä jäljellä mitään käppyröitä/logeja omasta gixeristä? Sekin tuntui menevän raikkaasti joskus muinoin
Pistäs esille jos löytyy esim. 230-310km/h kiihtyvyys? Kattelin että mulla meni nopeammin 250-300km/h ku tollasella BMW S1000RR pärrällä 8.0s vs. 8.7s.
Aivan ensimmäiseksi haluan nostaa hatun ja kiittää prätkäjätkiä kilvanajosta. Erittäin mukavaa ja lungia porukkaa, pitää tavata useammin
Sitten itse asiaan, koitan pitää lyhyenä. Kuten jossain välissä sanoin ja mihin tylyttäjä on takertunut koko ajan että kovilla on kovimmatkin pyörät kadulla sai tänään jonkinlaisen päätöksen.
Ensimmäinen pyörä oli 307hv TAKAPYÖRÄTEHOA omaava Turbo GSXR1000. Veto oli n.90-280km/h, sovittiin että saan "hitin" ja sitten pyörä lähtee. 280km/h:n kohdalla oli GSXR Audin TAKANA. Itse asiassa yllätyin itsekin tuloksesta. Veto oli kliini, ei sutimista (paitsi Audin osalta) ja muutenkin ok.
Seuraavat 2 vetoa oli 303hv/300Nm TAKAPYÖRÄTEHOA omaava Turbo Hayabusa.
Ensimmäisessä vedossa n.280km/h:n kohdalla olin n.15m Busan takana.
Toisessa vedossa oli Busa Audin takana. Tosin siinä vedossa menetti Busa pitoa lähdössä mutta kuitenkin.
Tulos: KOVIMMATKIN PYÖRÄT ON KOVILLA KADULLA tämmosen auton kanssa. Ja nämä oli vielä roll-on vetoja missä tommoset pyörät on monstereita.
EDIT: vedossa missä Busa oli lopussa Audin edellä tarkistettu videolta etäisyys ero. Ei ole 15m. Noin 5m lähempänä. Erittäin tasatahtia menee koko matkan molemmat.
Ei toi maili niin hirveästi kiinnosta, lähinnä toi 0-300km/h "katukunnossa", tosin sen voisi noissa mailin vedoissa ajaa suht rauhassa
1019hp on on 3,1bar, nää testivedot on vedetty 2,9bar, joten about 50hp puuttuu noista... auto painaa sen saman 1240kg.
Se näissä Audin laatikoissa on ongelma kun niitä ei tee kun 2 ihmistä koko planeetalla. Mulla alkaa vaihdot hidastaa kiihtyvyyttä suhteessa jo aika paljon. Esim tossa 4,1s 100-200km/h vedossa moottori ei vedä 0,65s ollenkaan + heräämiset päälle kun läppä on kiinni..
Tekeekö Hermanssoni Audin laatikkoja vielä?
Rajusti on kyllä kulkua, huhhuh. Samoja lukemia vetää kovimmat GTR:t ja UGR Lambot. Alkaa neliveto olemaan kyllä yliveto näillä tehoilla.
Onkos Tylyllä jäljellä mitään käppyröitä/logeja omasta gixeristä? Sekin tuntui menevän raikkaasti joskus muinoin
Tylyttäjä jaksaa aina ylistää pyörän nopeuksia..En ymmärrä mikä siinä on että aina jaksaa vääntää niistä joka foorumille. Pyörät on nopeita sen kaikki ymmärtää mutta aina on joku mihin vertaa. Eikö tää Topicin pitänyt olla autojen kiihtyvyys ajassa x aikaan x. Aina on verokkina yks pyörä yms.. Itte en jaksa enempää tästä vääntää kun ei oo mitään nopeeta autoa. Mutta jotenki ahistaa tollanen ainainen vääntö yhden henkilön puolesta joka jaksaa vääntää viimeiseen asti pyörien puolesta, ilman että oman auton suorituskyky ylittää ns.kovia arvoja. Jos haluaa aina mainostaa niitä vitun nopeita mopoja mee sinne bomber foorumille. Kiitos ja anteeks. Taas helpotti.
Honolle iso peukku Audin suorituksesta.ei tarvii murehtia muista katu kilpi peleistä 0-300km/h ihan äkkiä Suomessa. Hienoa että joku jaksaa tosissaan vääntää näitä oikeasti nopeita pelejä. Ja onnea viellä pyörien kisailuista.
Ps..tylytäjällä on viellä tähänkin joku helvettiä tärkeä mielipide?
Tylyttäjä jaksaa aina ylistää pyörän nopeuksia..En ymmärrä mikä siinä on että aina jaksaa vääntää niistä joka foorumille. Pyörät on nopeita sen kaikki ymmärtää mutta aina on joku mihin vertaa. Eikö tää Topicin pitänyt olla autojen kiihtyvyys ajassa x aikaan x. Aina on verokkina yks pyörä yms.. Itte en jaksa enempää tästä vääntää kun ei oo mitään nopeeta autoa. Mutta jotenki ahistaa tollanen ainainen vääntö yhden henkilön puolesta joka jaksaa vääntää viimeiseen asti pyörien puolesta, ilman että oman auton suorituskyky ylittää ns.kovia arvoja. Jos haluaa aina mainostaa niitä vitun nopeita mopoja mee sinne bomber foorumille. Kiitos ja anteeks. Taas helpotti.
Honolle iso peukku Audin suorituksesta.ei tarvii murehtia muista katu kilpi peleistä 0-300km/h ihan äkkiä Suomessa. Hienoa että joku jaksaa tosissaan vääntää näitä oikeasti nopeita pelejä. Ja onnea viellä pyörien kisailuista.
Ps..tylytäjällä on viellä tähänkin joku helvettiä tärkeä mielipide?
Jos osaisit lukea, niin ehkäpä huomaisit, että hono itse pitelee jatkuvasti prätkiä esillä. Koska haluaa niitä vastaan autoaan testailla. Toivottavasti saadaan honolle oikeasti nopea prätkä vastaan, jotta honokin vähän havahtuu.
Kaikista helpoin homma honolle on se, että käy ajamassa varttimailia tai mailia. Kello ei valehtele. Nopeimmilla kilpipeleillä Suomessa varttimaili helposti 8s puolelle ja yli 270km/h lopparit. Maililla yli 380km/h. Sitten kun hono ylittää nuo, niin voi julistaa, että nopeimmatkin kilpipelit jää. Muuten ei. Piste.
PS. Kirjoititko tuon viestisi kännissä vai onko kirjoittaminen muutenkin sinulle haastava asia? Nimittäin sen verran on kirjoitusvirheitä.
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5 Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5 Performance Mods: Lot Performance: 200mph/322kph@1mile (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Niin, että yli 300hp/~300Nm takapyörätehoa omaavat hajabuskat ei ole oikeasti nopeita?
Voihan sitä kirjoitella tänne mitä vaan. Toivottavasti saadaan jossain vaiheessa honolle joku kunnollinen vastus ja sitten nähdään mikä on tilanne.
Helpoimmalla kuitenkin selviää kun käy ajamassa se 8s ajan varttimaililla tai yli 370 maililla. Kellot on samat kaikille niin ei tarvitse selitellä. Tällä hetkellä honolla ei ole edes 200mph tulosta näyttää maililta.
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5 Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5 Performance Mods: Lot Performance: 200mph/322kph@1mile (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Jos osaisit lukea, niin ehkäpä huomaisit, että hono itse pitelee jatkuvasti prätkiä esillä. Koska haluaa niitä vastaan autoaan testailla. Toivottavasti saadaan honolle oikeasti nopea prätkä vastaan, jotta honokin vähän havahtuu.
Kaikista helpoin homma honolle on se, että käy ajamassa varttimailia tai mailia. Kello ei valehtele. Nopeimmilla kilpipeleillä Suomessa varttimaili helposti 8s puolelle ja yli 270km/h lopparit. Maililla yli 380km/h. Sitten kun hono ylittää nuo, niin voi julistaa, että nopeimmatkin kilpipelit jää. Muuten ei. Piste.
Pakko yhtyä tohon Mr.Speed:n kommenttiin. 307hv gixxeri ja 303hv takapyörätehoja omaava busa ei ole oikeasti nopeita pyöriä? Nyt en enää ymmärrä sun ajatuksen juoksua?
Ja mä oon sanonut et KADULLA noi vehkeet on kovilla. Sä voit lyödä vaikka mitä a4 ja exceliä sun muuta listoja tähän perään vaikka kuinka monta sivua mutta tosi asia on että noi vedot ajettiin samaan aikaan, samoissa "katuolosuhteissa", vieri vieressä. Eroa ei ollut. Sanoisin että aika kovilla olivat.
Ja paikaltaan ei oo kuulemma KADULLA tommosilla pyörillä mitään järkeä lähteä, alkaa niilläkin olemaan pito ongelmana, mä oisin voinut kyllä.
Ja lopuksi on vielä kerran sanottava että kunnioitus muuttu pyöräjätkiä kohtaan huimasti, tulivat ajamaan ja erittäin mukavaa porukkaa. Tai onhan noi kaikki edellisetkin pyörämiehet olleet lepposaa sakkia.
Meillä on täällä rantaruotsalaisten kansantanhuseurassa sanonta: Jos olet kuopassa niin älä hyvä Jumala kaiva sitä enää ainakaan syvemmäksi!
Jos vähän kyselet kavereiltasi niin vedot ajettiin ihan oikeasti. Ja on mulla video, julkiseen näyttöön se ei tule mutta mielellään tulen sen vaikka sulle näyttämään henk.koht.
Pakko yhtyä tohon Mr.Speed:n kommenttiin. 307hv gixxeri ja 303hv takapyörätehoja omaava busa ei ole oikeasti nopeita pyöriä? Nyt en enää ymmärrä sun ajatuksen juoksua?
Ja mä oon sanonut et KADULLA noi vehkeet on kovilla. Sä voit lyödä vaikka mitä a4 ja exceliä sun muuta listoja tähän perään vaikka kuinka monta sivua mutta tosi asia on että noi vedot ajettiin samaan aikaan, samoissa "katuolosuhteissa", vieri vieressä. Eroa ei ollut. Sanoisin että aika kovilla olivat.
Ja paikaltaan ei oo kuulemma KADULLA tommosilla pyörillä mitään järkeä lähteä, alkaa niilläkin olemaan pito ongelmana, mä oisin voinut kyllä.
Ja lopuksi on vielä kerran sanottava että kunnioitus muuttu pyöräjätkiä kohtaan huimasti, tulivat ajamaan ja erittäin mukavaa porukkaa. Tai onhan noi kaikki edellisetkin pyörämiehet olleet lepposaa sakkia.
Tottakai on lepposaa sakkia. Ehdottaisin sulle kuitenkin, että kävisit ajamassa sitä varttimailia tai mailia. Katuvedot nyt on mitä on, usein lähdötkin menee miten sattuu, kun toinen aloittaa aikaisemmin jne.. Eihän tässä ole mitään faktaa nimittäin esitetty sinun puolestasi, ainoastaan se mitä olet tänne kirjoitellut. Miksi et halua käydä radalla todistamassa, että miten autosi kulkee? Ainoa fakta on se mailin vetosi, joka taisi olla 319km/h? Sillä tuloksella ei pärjää LÄHELLEKÄÄN kovimmille katupyörille, joilla vedetään yli 370km/h mailille. Todistettavasti, eikä ainoastaan forumi-kirjoittelua.
Mutta toivottavasti saadaan sulle kadullekin vielä vastaan sellainen laite, että saat motivaatiota jatkaa virittelyä
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5 Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5 Performance Mods: Lot Performance: 200mph/322kph@1mile (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Käy sä ajamassa vaikka jollain +500hp busalla honoa vastaan ni näkis vaikuttaako pyörässä lisä voima mitään.
Ja mimmoinen kuski pyörässä on että uskaltaako ajaa täydellä kaasulla koko aika.
Ois kiva nähdä videota!
En mä ole ajanut pyörillä juuri yhtään viime vuosina.. Toivotaan, että saadaan joku osaava kuski + tehokas pyörä honoa vastaan. Toki edelleen hono voi todistaa helpoiten autonsa kapasiteetin ajamalla mittalaitteita vastaan varttimaililla tai maililla.
Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5 Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5 Performance Mods: Lot Performance: 200mph/322kph@1mile (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment