Originally posted by Thetic
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms
Collapse
X
-
Last edited by Tylyttäjä; 17-07-2014, 17:59.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
-
-
primerap10gtr
2.8bar boostia nyt ja n. 700hv / 700nm. 150-250km/h mittaripornoa.
Comment
-
Mun Coupehan toi oli.
Tarkotushan oli ajaa 0-300km/h aikaa ja lähteä paukulla liikenteeseen mutta 1-2 vaihteensiirtovivusto on saanut sen verran hittiä kesän mittaan ettei olisi tullut optimaalinen tulos joten päädyttiin ajamaan mailia. Mutta eihän siitäkään tullut mitään kun 6 vaihteella löi kierrosrajoitin 337km/h:ssa (1399m).
Jäi siis taas yli 200 metriä ajamatta
Kun ois järki kulkenut ennen lähtöä ois voinut nostaa rajotinta 300rpm kun ei tarvinnut lähteä paukulla (hakkaa pienillä vaihteilla sutiessa yli rajoittajan, ei viitti pitää silloin 8500rpm rajotinta, ei hytikat tykkää hyvää) niin olisi mennyt heittämällä yli 340km/h, olisi se ollut paljon hienompi tulos. Vetoja olisi siihen ollut mitä logista katteli.
Vedon vedin 2,9bar. Ennen mailia testailin pitkälti yli 3bar, aivan eri vehje niillä paineilla, suti vielä kolmosenkin. Tarvittaessa löytyy siis vielä jerkkua rutkasti lisää
Jotain dataa tolla mummolähöllä (häviää n.30m matkassa jos lähtisi täysiä) ja Lappeenrannassahan ajetaan loppu loivaan ylämäkeen:
1/2 mile 295km/h
1000m 313km/h
200-300km/h 8,20s
Parhaimmat lasketut 0-100, 100-200 ja 200-300km/h yhteistulos 15,2s eli aivan alle 15s 0-300km/h katukunnossa ei päästy mitä optimistisesti kaavailin, ens kesänä suorakytkyllä uusi yritys...
Comment
-
-
Originally posted by hono View PostMun Coupehan toi oli.
Tarkotushan oli ajaa 0-300km/h aikaa ja lähteä paukulla liikenteeseen mutta 1-2 vaihteensiirtovivusto on saanut sen verran hittiä kesän mittaan ettei olisi tullut optimaalinen tulos joten päädyttiin ajamaan mailia. Mutta eihän siitäkään tullut mitään kun 6 vaihteella löi kierrosrajoitin 337km/h:ssa (1399m).
Jäi siis taas yli 200 metriä ajamatta
Kun ois järki kulkenut ennen lähtöä ois voinut nostaa rajotinta 300rpm kun ei tarvinnut lähteä paukulla (hakkaa pienillä vaihteilla sutiessa yli rajoittajan, ei viitti pitää silloin 8500rpm rajotinta, ei hytikat tykkää hyvää) niin olisi mennyt heittämällä yli 340km/h, olisi se ollut paljon hienompi tulos. Vetoja olisi siihen ollut mitä logista katteli.
Vedon vedin 2,9bar. Ennen mailia testailin pitkälti yli 3bar, aivan eri vehje niillä paineilla, suti vielä kolmosenkin. Tarvittaessa löytyy siis vielä jerkkua rutkasti lisää
Jotain dataa tolla mummolähöllä (häviää n.30m matkassa jos lähtisi täysiä) ja Lappeenrannassahan ajetaan loppu loivaan ylämäkeen:
1/2 mile 295km/h
1000m 313km/h
200-300km/h 8,20s
Parhaimmat lasketut 0-100, 100-200 ja 200-300km/h yhteistulos 15,2s eli aivan alle 15s 0-300km/h katukunnossa ei päästy mitä optimistisesti kaavailin, ens kesänä suorakytkyllä uusi yritys...
http://www.youtube.com/watch?v=FUCue7yYsB8Last edited by Tylyttäjä; 07-09-2014, 13:52.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by hono View PostMun Coupehan toi oli.
Tarkotushan oli ajaa 0-300km/h aikaa ja lähteä paukulla liikenteeseen mutta 1-2 vaihteensiirtovivusto on saanut sen verran hittiä kesän mittaan ettei olisi tullut optimaalinen tulos joten päädyttiin ajamaan mailia. Mutta eihän siitäkään tullut mitään kun 6 vaihteella löi kierrosrajoitin 337km/h:ssa (1399m).
Jäi siis taas yli 200 metriä ajamatta
Kun ois järki kulkenut ennen lähtöä ois voinut nostaa rajotinta 300rpm kun ei tarvinnut lähteä paukulla (hakkaa pienillä vaihteilla sutiessa yli rajoittajan, ei viitti pitää silloin 8500rpm rajotinta, ei hytikat tykkää hyvää) niin olisi mennyt heittämällä yli 340km/h, olisi se ollut paljon hienompi tulos. Vetoja olisi siihen ollut mitä logista katteli.
Vedon vedin 2,9bar. Ennen mailia testailin pitkälti yli 3bar, aivan eri vehje niillä paineilla, suti vielä kolmosenkin. Tarvittaessa löytyy siis vielä jerkkua rutkasti lisää
Jotain dataa tolla mummolähöllä (häviää n.30m matkassa jos lähtisi täysiä) ja Lappeenrannassahan ajetaan loppu loivaan ylämäkeen:
1/2 mile 295km/h
1000m 313km/h
200-300km/h 8,20s
Parhaimmat lasketut 0-100, 100-200 ja 200-300km/h yhteistulos 15,2s eli aivan alle 15s 0-300km/h katukunnossa ei päästy mitä optimistisesti kaavailin, ens kesänä suorakytkyllä uusi yritys...
http://www.youtube.com/watch?v=FUCue7yYsB8
On kyllä mahtavan kulkuinen vehje, ja se että pysyy vielä noin pitkissä vedoissa nipussa niin ainakin täältä nousee hattu korkealle!
Mitäs menovettä tämä muuten juo, ihan e85 vai joku kisabensa?
Comment
-
-
Originally posted by Koo_ View PostEikö tää audi vs pärrät ikinä lopu
Todellakin, hienosti kulkee ja kestää! Aika paljon tulee kilsojakin siihen nähden, että miten extreme laitteesta on kyse.Last edited by Tylyttäjä; 07-09-2014, 16:19.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Comment