Komea perästä ja keulasta, mut toi perä sivuprofiilista on kyl aika, ööh, 'tönkkö' jotenki toi vaan näyttää mun silmään oudolle. Mut on kyl oikeesti muuten pirun hienon näkönen peli!
Ekat kuvat oli pieni pettymys (ei oo 1-sarja oikein koskaan miellyttänyt) mutta tuolta jenkkifoorumin puolelta löytyi jo kuvia mitkä näytti munkin mielestä hyviltä, esim.
EDIT: Mulla on kyllä usein niin että autot on jotenkin tylsiä valokuvissa mutta paljon komeempia livenä. Oma auto mukaanlukien, kun olin sitä ostamassa niin en mä kuvien perusteella mitenkään innoissani ollut mutta kun näin sen livenä niin olin myyty
Variable M differential lock - mikäköhän toi on? Elektroniikkapaskaa vai joku rataslukko? Jarrut olis saanut olla vähän eksoottisemmat, muuten hieno paketti.
Variable M differential lock - mikäköhän toi on? Elektroniikkapaskaa vai joku rataslukko? Jarrut olis saanut olla vähän eksoottisemmat, muuten hieno paketti.
Tuossahan on E92 M3:n taka-akseli, jonka takia raideleveyttäkin on tullut huomattavasti lisää ja samoin vaati kunnon pullistukset kaariin, että mahtuu vielä kunnon vanteet alle. Eli kyllä sielä on ihan kunnon lukko paikallaan. Muistaakseni näissä uudemmissa M-sarjalaisissa on ollut muuttuva toi lukitussuhde tms. 25% aina 100% asti. Osaa nyt tarkemmin oikein selittää ja pelataan ihan muistikuvien varassa. Hätäisellä Googlauksellakaan löytyny mitään..
Ekat kuvat oli pieni pettymys (ei oo 1-sarja oikein koskaan miellyttänyt) mutta tuolta jenkkifoorumin puolelta löytyi jo kuvia mitkä näytti munkin mielestä hyviltä, esim.
EDIT: Mulla on kyllä usein niin että autot on jotenkin tylsiä valokuvissa mutta paljon komeempia livenä. Oma auto mukaanlukien, kun olin sitä ostamassa niin en mä kuvien perusteella mitenkään innoissani ollut mutta kun näin sen livenä niin olin myyty
Plussat
-Ulkonäkö
-M3 alusta, lukkoperä, varmasti hyvä mutkapeli.
-Hinta, vrt. kilpailijoihin (audi ttrs)
Miiniuksia
-Kone on suora kopio n54 jossa on "vain" z4 35s ohjelma ja vauhtipyörä kevennetty
-Sisustalle ei tehty melkein mitään
-Vakio 135i penkit
-Äänet
-Jarrut vrt 135i
-Lisää painoa vrt 135i
1M
Unladen Weight DIN / EU1495 kg / 1570kg
135i
1455 kg / 1530 kg
Ex.
-02 e46 m3
-08 bmw 135i
- bmw m6
- F20 120d
- F20 LCI 125d
Tuo tekniikka kieltämättä jäi mietityttämään. Varmasti todella hyvä auto ajaa ja kulkee hyvin noillakin tehoilla, mutta ollaan niin lähellä 135 tehoja, että väkisin mietityttää onko järkeä tehdä noin pienellä teho erolla. Hinta varmasti kuitenkin huomattavasti suurempi kuin 135.
Comment