memebuy23buy

Bmw 1 M

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EK.
    Bimmer Rookie
    • Jun 2010
    • 26
    • kotka

    #91
    Komea perästä ja keulasta, mut toi perä sivuprofiilista on kyl aika, ööh, 'tönkkö' jotenki toi vaan näyttää mun silmään oudolle. Mut on kyl oikeesti muuten pirun hienon näkönen peli!
    BMW E30 316 - That's my baby

    Comment

    • Miltzu
      BTCF Member
      • May 2008
      • 2476
      • Finland

      #92
      Ekat kuvat oli pieni pettymys (ei oo 1-sarja oikein koskaan miellyttänyt) mutta tuolta jenkkifoorumin puolelta löytyi jo kuvia mitkä näytti munkin mielestä hyviltä, esim.



      EDIT: Mulla on kyllä usein niin että autot on jotenkin tylsiä valokuvissa mutta paljon komeempia livenä. Oma auto mukaanlukien, kun olin sitä ostamassa niin en mä kuvien perusteella mitenkään innoissani ollut mutta kun näin sen livenä niin olin myyty

      Comment

      • Tuiske
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2004
        • 1442
        • Lempäälä

        #93
        Tuommonen kyllä kelpais itellenikin
        Corvette C4 LT4 TURBO
        Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i

        Comment

        • Calypsocoupe
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 2932
          • EFNU

          #94
          Variable M differential lock - mikäköhän toi on? Elektroniikkapaskaa vai joku rataslukko? Jarrut olis saanut olla vähän eksoottisemmat, muuten hieno paketti.
          - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

          Comment

          • Esko
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 11738
            • Kouvola

            #95
            Originally posted by Calypsocoupe View Post
            Variable M differential lock - mikäköhän toi on? Elektroniikkapaskaa vai joku rataslukko? Jarrut olis saanut olla vähän eksoottisemmat, muuten hieno paketti.
            Tuossahan on E92 M3:n taka-akseli, jonka takia raideleveyttäkin on tullut huomattavasti lisää ja samoin vaati kunnon pullistukset kaariin, että mahtuu vielä kunnon vanteet alle. Eli kyllä sielä on ihan kunnon lukko paikallaan. Muistaakseni näissä uudemmissa M-sarjalaisissa on ollut muuttuva toi lukitussuhde tms. 25% aina 100% asti. Osaa nyt tarkemmin oikein selittää ja pelataan ihan muistikuvien varassa. Hätäisellä Googlauksellakaan löytyny mitään..

            Comment

            • ///Masa
              BTCF Member
              • Feb 2005
              • 1468
              • Salo

              #96
              :thinkVaikuttaa ihan asialliselta laitteelta.
              BMW E30 M3
              BMW E46 M3
              BMW E118 1800

              Comment

              • Kaivo
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2003
                • 866
                • Helsinki/Nurmijärvi

                #97
                asiallista todellakin. Kelpais talliin.
                E39 530iA 2001

                Comment

                • Tomba87
                  BTCF Member
                  • Oct 2004
                  • 4029
                  • Imatra

                  #98
                  Onpa kyllä saatu ei-niin-kauniista ykkösen keulasta todella härskin näköinen. Kelpais tännekkin.
                  Luukku auki ja risut kyytiin

                  Comment

                  • _artsi_
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2005
                    • 579
                    • Pori

                    #99
                    Originally posted by Miltzu View Post
                    Ekat kuvat oli pieni pettymys (ei oo 1-sarja oikein koskaan miellyttänyt) mutta tuolta jenkkifoorumin puolelta löytyi jo kuvia mitkä näytti munkin mielestä hyviltä, esim.



                    EDIT: Mulla on kyllä usein niin että autot on jotenkin tylsiä valokuvissa mutta paljon komeempia livenä. Oma auto mukaanlukien, kun olin sitä ostamassa niin en mä kuvien perusteella mitenkään innoissani ollut mutta kun näin sen livenä niin olin myyty
                    Täältä ne kaikki kuvat ja videot löytyy.



                    Täytyy vaan rekisteröityä.
                    BMW 330dA e92 M-SPORT

                    Comment

                    • KissKiss
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2009
                      • 900
                      • Espoo

                      Originally posted by Kaivo View Post
                      asiallista todellakin. Kelpais talliin.

                      Kyllä mä sillä ennemmin ajelisin, kun vaan tallissa seisottaisin Hiihh Hieno on kyllä!

                      Comment

                      • tuumas
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2007
                        • 2564
                        • Lapland, Finland

                        On kyllä upean näkönen ja olonen herättää kuumetta...

                        Comment

                        • teude
                          Bimmer Rookie
                          • Oct 2009
                          • 79
                          • Lappeenranta


                          Olikos tämä linkki jo?
                          325 '94 lunastettu

                          Comment

                          • KON4
                            Bimmer Fanatic
                            • Jun 2007
                            • 296
                            • Espoo

                            Ehkä hienoinen pettymys nyt alkuun toi m1..

                            Plussat
                            -Ulkonäkö
                            -M3 alusta, lukkoperä, varmasti hyvä mutkapeli.
                            -Hinta, vrt. kilpailijoihin (audi ttrs)

                            Miiniuksia
                            -Kone on suora kopio n54 jossa on "vain" z4 35s ohjelma ja vauhtipyörä kevennetty
                            -Sisustalle ei tehty melkein mitään
                            -Vakio 135i penkit
                            -Äänet
                            -Jarrut vrt 135i
                            -Lisää painoa vrt 135i
                            1M
                            Unladen Weight DIN / EU1495 kg / 1570kg
                            135i
                            1455 kg / 1530 kg
                            Ex.
                            -02 e46 m3
                            -08 bmw 135i
                            - bmw m6
                            - F20 120d
                            - F20 LCI 125d

                            Comment

                            • urh0
                              Bimmer Rookie
                              • Jan 2009
                              • 160
                              • Kuopio

                              Tuo tekniikka kieltämättä jäi mietityttämään. Varmasti todella hyvä auto ajaa ja kulkee hyvin noillakin tehoilla, mutta ollaan niin lähellä 135 tehoja, että väkisin mietityttää onko järkeä tehdä noin pienellä teho erolla. Hinta varmasti kuitenkin huomattavasti suurempi kuin 135.
                              e30 m3

                              Comment

                              • KON4
                                Bimmer Fanatic
                                • Jun 2007
                                • 296
                                • Espoo

                                Sitä mäki vähä ihmettelin, ei tossa oo semmosta erikoisuuden leimaa, mitä yleensä ämmäläisissä on.

                                Esim konehuoneen säälittävä m-tarra pilaa kyllä fiilikset

                                Ex.
                                -02 e46 m3
                                -08 bmw 135i
                                - bmw m6
                                - F20 120d
                                - F20 LCI 125d

                                Comment

                                Working...
                                X