BMW Japanista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
terms&conditions...Originally posted by Laku View Post
voihan toi auttaa, jos ei euro mee samaa alamäkeä.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Tässä tilanteessa todennäköisesti hyöty on marginaalinen, eur/jpy-kurssi on nyt taas aika otannollinen tuontiin.
Lopunperin ostohinta ja fob-kulut näyttelevät usein vain murto-osaa. Pl. tietenkin jos ostatte jonkun 2M+ pyssyn...W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
paitsi että tulli ja alv maksetaan tuosta fob-hinnasta, joten mitä pienemmäksi euromääräinen FOB-hinta menee, sitä vähemmän tarvii maksaa myöskään noita valtion osuuksia.Originally posted by ka00z View PostTässä tilanteessa todennäköisesti hyöty on marginaalinen, eur/jpy-kurssi on nyt taas aika otannollinen tuontiin.
Lopunperin ostohinta ja fob-kulut näyttelevät usein vain murto-osaa.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Sitten toi mersu oli hyvä kauppa jos ei ole ruosteessa tai on vähän ruosteessaOriginally posted by Zoui View PostTuosta kun laskee yhteen että se on myyty AUCNET huutokaupassa, missä on kaiketi japanin tiukimmat nuo grade arvostelut, eli sieltä ostaessa voi olettaa auton olevan puoli gradea parempi kuin noista halvemman pään huutokaupoissa.
Miksi se on grade 3, no pelkästään koska yli 150tkm... Jos olisi 140tkm, arvosana olisi ollut 3,5. Luultavasti yleiskunto kuitenkin vastaa hero/JU huutokauppojen grade 4 luokkaa. Siitä oli goo-netin puolella 15 kuvaa vielä aamulla mutta nyt ei ole enää...
kun toi oli noin 4500€ hangossa:think nii toi on ihan hyvä hinta muun mielestä.
ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
Aika marginaalisia vaikutuksia mutta jos ottaa tuollaisen reilun kymmenen vuoden kuvan valuutan muutoksista, niin syytä on olettaa että nyt pari vuotta olisi aika ostella ja kurssi vielä parantuisi.Originally posted by Laku View Post
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Yksikään euroauto ei ollut ruosteessa mitä tuotiin, vain mitsubishi sai muovinkin ruostumaan. (Evoja hokkaidosta)Originally posted by 599gtb View PostSitten toi mersu oli hyvä kauppa jos ei ole ruosteessa tai on vähän ruosteessa
kun toi oli noin 4500€ hangossa:think nii toi on ihan hyvä hinta muun mielestä.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Jos nyt pitäis päättää minkä auton tuottais Japanista noin vuodeksi käyttöautoksi ja myisi sitten pois, mikä se kannattais olla? Siten, että sais vähintään omansa pois, ehkäpä enemmänkin. Joku "halpa" noin kympin-viidentoista auto Suomessa.
Lisäkysymys, miten olikaan kilometrit, onko ne ruuvatut? Millä todistetaan, että aidot?
Monta kertaa tässäkin ketjussa varmaan ollut, mutta mitä muutoksia autoon piti tehdä, että saa rekisteriin? Valot ainakin?
Comment
-
Kyllä se pitäisi taas W140 600 käyttöön hommata, jo kaksi näitä on minulla Japanista tuotuna ollut (LHD ja RHD) ja molemmat ovat olleet kyllä kunnoltaan, ajoltaan ja olemukseltaan parhaita autoja mitä olen ikinä omistanut.Originally posted by BeamR View Posttässsä taitaisi olla 79tkm ajettu W140 S600, jossa on nyt myyntiraja näkyvissä: auto on nyt kolmatta kertaa myynnissä, aikaisemmin tästä on tarjottu 70kJPY ja 110kJPY ilman että myyjä on myynyt sitä, mutta nyt siinä on lähtöhintana 140kJPY.
jos tuollaista vähän ajettua dianakoppaa kaipaisi niin melkein voisin luvata että kun tarjoaa 140k niin pääsee omistajaksi. Grade R (vasen takaovi ja helmapelti vaihdettu), sisustus siisti B.
Comment
-
Mitäs luulet että japanissa kun on korkeat tulot pääasiassa ja eläminen/autoilu kallista lystiä, tuollainen 7-sarjan bmw vuosilta 2002-2004 maksaa tonnin verran ja saman ikäinen S600L mersu saman noin tonnin, niin kuka niitä siellä ruuvaisi ja mitä se sillä saavuttaisi?Originally posted by zeniitti View PostLisäkysymys, miten olikaan kilometrit, onko ne ruuvatut? Millä todistetaan, että aidot?
Onko kaikki huutokaupan 60000kpl autoja ruuvattu kun kaikissa on vähän mittarissa?
Itse olen tehnyt loogisen päätelmän, siellä ajetaan vähemmän, lyhyempiä matkoja ja kaupungissa alhaisilla keskinopeuksilla. Ei synny minkäänlaista tarvetta ruuvaamiseen millä ei saavuteta mitään hyötyä.
Japanissa katsastetaan autot ja merkitään kilometrit ylös, nämä ovat yleensä mukana kun auto tulee suomeen ainakin x vuosia taakse päin, kaikissa on ollut loogisesti kasvavat lukemat.
En nyt viisastellut vaikka mieli teki
, tuon käyttöauton ohella viestissä tulikin toinen omg ethän osta japanista autoa kun miettii ensimmäisenä todisteita mittarilukemasta. Kyllä käytetyn parin tonnin auton mukana tulee Mr Masakugi suomeen todistamaan ajomäärät kurantiksi.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
bmw 850 sen tuot varmasti nouseeOriginally posted by zeniitti View PostJos nyt pitäis päättää minkä auton tuottais Japanista noin vuodeksi käyttöautoksi ja myisi sitten pois, mikä se kannattais olla? Siten, että sais vähintään omansa pois, ehkäpä enemmänkin. Joku "halpa" noin kympin-viidentoista auto Suomessa.
Lisäkysymys, miten olikaan kilometrit, onko ne ruuvatut? Millä todistetaan, että aidot?
Monta kertaa tässäkin ketjussa varmaan ollut, mutta mitä muutoksia autoon piti tehdä, että saa rekisteriin? Valot ainakin?
tai toinen vaihtoehto 635ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
Voin allekirjoittaa, on omia ikävä. Myönnän toki että poimin ehkä parhaat päältä itselle ajoon mutta kyllä ne "huonommatkin" olisi ihan kelvannut.Originally posted by nachi View PostKyllä se pitäisi taas W140 600 käyttöön hommata, jo kaksi näitä on minulla Japanista tuotuna ollut (LHD ja RHD) ja molemmat ovat olleet kyllä kunnoltaan, ajoltaan ja olemukseltaan parhaita autoja mitä olen ikinä omistanut.
Elämä on pihakivestä.
Comment
Comment