memebuy23buy

Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Benzi87
    BTCF Member
    • Feb 2011
    • 1106
    • Oulu

    Tuohan sarja saa kuulemma jatkoa? :think
    Huhua ainakin kuulin kaverilta tänään.
    Taas etsitään uusia ajokkeja testiin uuteen tuotanto kauteen.
    Nyt kyllä vois jo joku viedä foorumilta sinne jonkun tehokkaan turbo bemmin ajoon?!
    Pitäis kyllä kuskin vaihtua seuraavaan tuotantoon kun Mika on jotenkin niin ylimielinen.
    Ei ainakaan omasta mielestä osaa kertoa autoista mitä niihin oikeesti pitäis muunnella ja muutenkin jää jotenkin vajavaiseksi kommentit.
    Aina kuuluu yks ja sama että "jarrut lämpenee eka rundin jälkeen".
    Toinen mikä ärsyttää niin siinä on turhaa paskanjauhantaa melkein koko ohjelman ajan.
    Sitten näkyy hätäseen kun vedetään 5metriä luisua ja kuvakulma vaihtuu koko ajan eripaikkaan.

    Comment

    • Carbonfiber
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 5224
      • Hki 43

      Originally posted by Benzi87 View Post
      Tuohan sarja saa kuulemma jatkoa? :think
      Huhua ainakin kuulin kaverilta tänään.
      Taas etsitään uusia ajokkeja testiin uuteen tuotanto kauteen.
      Nyt kyllä vois jo joku viedä foorumilta sinne jonkun tehokkaan turbo bemmin ajoon?!
      Pitäis kyllä kuskin vaihtua seuraavaan tuotantoon kun Mika on jotenkin niin ylimielinen.
      Ei ainakaan omasta mielestä osaa kertoa autoista mitä niihin oikeesti pitäis muunnella ja muutenkin jää jotenkin vajavaiseksi kommentit.
      Aina kuuluu yks ja sama että "jarrut lämpenee eka rundin jälkeen".
      Toinen mikä ärsyttää niin siinä on turhaa paskanjauhantaa melkein koko ohjelman ajan.
      Sitten näkyy hätäseen kun vedetään 5metriä luisua ja kuvakulma vaihtuu koko ajan eripaikkaan.
      Tuollaista pari sivua sitten kirjoiteltiin:

      Originally posted by Jarza View Post
      Toka kausi kuvataan tänä kesänä eli hakemuksia vetämään.
      Suomen suosituimmat viihdeohjelmat ja kuumimmat puheenaiheet. Parasta aikaa MTV Katsomossa!

      Haku ohjelmaan on voimassa toukokuulle asti.

      "Odotan innolla uutta kautta, ensimmäistä kautta oli tosi hauska ja mielenkiintoista tehdä, siitä myös koko tuotantotiimi oppi paljon. Haasteitakin oli ja nyt tehdään ohjelmasta vieläkin parempi ja käytetään mm. kuvauksiin enemmän aikaa", kertoo Mika Salo.
      Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
      Z3 Roadster 2.8 '98
      isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
      ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
      Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
      Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



      - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

      Comment

      • cam68
        Newbiemmer
        • Aug 2008
        • 21

        Oli se Salo rennompi siellä varikkokatoksessa kun vuoroaan odotteli,ihan normaalisti se jutteli ynm..
        Itse ihmettelin oikeasti tuota arvostelua vaikka ei se nyt mun maailmaa kaadakkaan eikä haittaa millään tavalla mutta kun varikolla kuitenkin kehui alustaa,pitoa ja ajettavuutta,ettei näin vanhan auton pitäis mennä niin hyvin radalla..
        niin liian pitkät vaidevälit ja tunnoton tehokas tehostettu simpukka sai arvostelussa määritelmän klappia ratissa pudotti sit kaikki kehutut aika alas pisteissä
        ja moitteena oli ettei saanut irti perää millään vaikka ajon jälkeen kehui miten hyvä pito oli..mulla oli takana katusliksit niin kait siellä pitoa saakin olla kun lämpötila oli +30ast.
        caprissa oli 10v vanhat 13" coopperit ja Salon mielestä ei yhtään rata-ajoon tehty mutta hyvin oli voimaa kun suti helposti eikä pitoa ollut
        teknisesti (mosa+loota) molemmat oli ns. samalla viivalla Foordin C4 on lähin vastaava mun TH-350:stä ja mullakin manuallisti hämmennettävä ilman kickdownia. tehot samat n.400hv kun juttelin caprin omistajan kanssa mulla camaro painaa 1400 ja capri 1100 eli mun mielestä jos capriin olis laitettu sliksit taakse niin ei sekään olis enää kahvaedellä ihan samalla lailla menny
        Alustaan on mulla sit aika tavalla panostettu muutenkin, edessä on coiloverit+paksumpi vakaaja ja takana monoleaf+muutama ylim. säädettävä tukivarsi uniball nibelillä ja bilstein iskarit..

        tuolla kuvia

        Comment

        • ThemeJ
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2005
          • 997
          • Turku/Raahe

          En kyllä ymmärrä miksi ton Caprin ois pitäny saada huonommat arvosanat jostain sisustasta kuin Camaron. Sentään koitettu pitää ajanmukasessa kunnossa. Eihän tommosella Caprilla mitään asiaa radalle ole, eikä kyllä sen enempää Camarollakaan, miksi siis väkisin tunkemaan sinne jotain fk tuning kuppeja. Camaron ratti on kyllä jotain aivan kamalaa, siitä miinustasin heti .
          Oiskohan Camaron ajettavuus radalla paska syystä että simpukka on paska keksintö eikä tomaatti kuulu muuhun ku salaattiin?
          Komeita autoja kyllä molemmat, ja onhan sielä vielä yks helmi voorti tulossa eli pakko seki jakso vielä katella.
          Bmw E30
          Bmw 2000Touring Scrap
          Ex. Bmw E30 316
          Ex. Bmw E36

          Comment

          • [BMW]
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2003
            • 700
            • Joensuu

            Mistäs tuon uusimman jakson löytäisi? Kiinnostaa tuo camaro, kylillä näin tuon parkissa nii on hieno, piti ihan pysähtyä kattelee tarkemmin...
            Audi A4 2.8l quattro -96 S-line
            -----------------------------
            VW Golf GTI -01 Exclusive, Golf GTI -96
            BMW 523i e39 -96, 328iM e36 coupe -97, 325iM e36 coupe -92, 535i e34 -89, 535i e28 -87
            Subaru Impreza GT MY96, Legacy 2.5 GX AWD MY97
            Ford Sierra Cosworth Sapphire -90

            Comment

            • cam68
              Newbiemmer
              • Aug 2008
              • 21

              sen verran vielä tuosta mun camaron laatikosta että mitä minä sillä ajanut olen niin manuaalisti jokaisen vaihdon tehnyt voi sitä kait automaatiksi sanoa kun siellä on turbiini eikä kytkintä ole.. muuten se kyllä on manuaali ja räikkä sifterillä kun tökitään niin ei tavan manuaalilla kyllä tee vaihtoja yhtä nopeaan.. laatikko on vielä aika terävä ja täyskaasuvaihdot antaa kunnon fiilikset kun kolmosta tyrkkää +6500rpm lappu lattiassa niin vielä nikamissa tuntee kun recaro painaa selkää
              toki sielä voisi olla vaikka 4 tai viisi pykälää mutta gurut on sanoneet ettei maapallo kanna päällään niin vahvaa th 700 :sta mikä kestäis mun käskyttämistä
              on siinä laatikossa toki sellainen asetuskin että rouva voi käydä kaupalla ilman että joka rinteyksessä on kumit tulessa

              itselle jäi kyllä sellainen tunne ettei tuolla rata ajossa mitään kykintä edes tartteis..pari pykälää lisää että olis tiheämpi välitys laatikossa ja jarrujen päivitys edesssä hieman isomiksi niin tiedä miten hyviä aikoja tuollakin menis..
              ja ei se caprin sisusta munkaan mielestä huono ollut.. sopi hyvin kokonaisuuteen.
              Last edited by cam68; 14-04-2011, 20:17.

              Comment

              • canootti
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2008
                • 350
                • Espoo

                Originally posted by Carbonfiber View Post
                Eilistä jaksoa?

                E: Tuommonen löyty googlella: http://www.multiupload.com/YU35LK0PUE
                Originally posted by [BMW] View Post
                Mistäs tuon uusimman jakson löytäisi? Kiinnostaa tuo camaro, kylillä näin tuon parkissa nii on hieno, piti ihan pysähtyä kattelee tarkemmin...
                Tuollahan tuo linkki oli muutama sivu taaksepäin
                BMW - It's not where you go, but how you get there

                Ex:
                E34 518i '91, E28 518i '86, E34 520i '89, E30 316 '85, E34 525i '95

                Comment

                • Vanquish
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2004
                  • 1960
                  • Hki

                  Originally posted by ThemeJ View Post
                  En kyllä ymmärrä miksi ton Caprin ois pitäny saada huonommat arvosanat jostain sisustasta kuin Camaron. Sentään koitettu pitää ajanmukasessa kunnossa. Eihän tommosella Caprilla mitään asiaa radalle ole, eikä kyllä sen enempää Camarollakaan, miksi siis väkisin tunkemaan sinne jotain fk tuning kuppeja. Camaron ratti on kyllä jotain aivan kamalaa, siitä miinustasin heti .
                  Oiskohan Camaron ajettavuus radalla paska syystä että simpukka on paska keksintö eikä tomaatti kuulu muuhun ku salaattiin?
                  Komeita autoja kyllä molemmat, ja onhan sielä vielä yks helmi voorti tulossa eli pakko seki jakso vielä katella.
                  Voihan ulkonäköä ja ajettavuutta arioida ziljoonalla eri tavalla ja lopulta se on kuitenkin fiilis minkä perusteella salo arvosanoja arpoo. Ajettavuus voi olla hyvä vaikka kierrosiaika ei ole kummoinen (mukava vetää kahva edellä, terävä ohjaus). Sisustakin voi olla hienosti tehty mut jos tyyli vaan ei nappaa (kojelaudan alkuperäinen muotoilu jne). niin sitten vaan SEISKAa kehiin, vaikka vaivaa olis nähty. Parempi olisikin keskittyä ajamiseen ja näyttää sladikuvia muuten kuin kuvausauton takaa 5m pitkiä "sladeja".

                  Comment

                  • ThemeJ
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2005
                    • 997
                    • Turku/Raahe

                    Originally posted by Vanquish View Post
                    Voihan ulkonäköä ja ajettavuutta arioida ziljoonalla eri tavalla ja lopulta se on kuitenkin fiilis minkä perusteella salo arvosanoja arpoo. Ajettavuus voi olla hyvä vaikka kierrosiaika ei ole kummoinen (mukava vetää kahva edellä, terävä ohjaus). Sisustakin voi olla hienosti tehty mut jos tyyli vaan ei nappaa (kojelaudan alkuperäinen muotoilu jne). niin sitten vaan SEISKAa kehiin, vaikka vaivaa olis nähty. Parempi olisikin keskittyä ajamiseen ja näyttää sladikuvia muuten kuin kuvausauton takaa 5m pitkiä "sladeja".
                    No vähä tuota takaa ajoin, ettei oo yhtä oikeaa tapaa arvostella. Kierrosaikojahan nuo ei tuossa aja eikä edes yhtä kierrosta täysillä?
                    Kieltämättä on vähä erikoista jos auto saa sen mukaan hyvät pisteet jos se näyttää orkkiksena hyvältä.
                    Suomalaiselle tuntuu pyhin asia olevan tuo auto niin vaikeepa siinä on julkisesti mitään alkaa haukkumaankaan. Parempi antaa vaan se seiska ja todeta ettei oo ihan sitä tyyliä mistä ite tykkää
                    Bmw E30
                    Bmw 2000Touring Scrap
                    Ex. Bmw E30 316
                    Ex. Bmw E36

                    Comment

                    • -challenger-
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2009
                      • 2150
                      • L a h t i

                      Ei voi muutaku sanoa että kyllä oli camaro hieno peli. Onnittelut omistajalle Jos jotain negatiivista niin ehkä jotkut muut kuin ne corveten valot ois voinu olla paikallaan..

                      Comment

                      • cam68
                        Newbiemmer
                        • Aug 2008
                        • 21

                        Originally posted by -challenger- View Post
                        Ei voi muutaku sanoa että kyllä oli camaro hieno peli. Onnittelut omistajalle Jos jotain negatiivista niin ehkä jotkut muut kuin ne corveten valot ois voinu olla paikallaan..
                        itse tykkään

                        Comment

                        • Remotion
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2003
                          • 15297
                          • Ajamisen Iloa

                          Originally posted by ThemeJ View Post
                          Oiskohan Camaron ajettavuus radalla paska syystä että simpukka on paska keksintö eikä tomaatti kuulu muuhun ku salaattiin?
                          Joo ja mun mielestä se simpukka ei kuulu edes salaattiin. Joku jorgos tahi luigi voi toki olla eri mieltä.
                          Z3 coupé individual

                          F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                          Comment

                          • Hammu
                            Moderator
                            • Nov 2006
                            • 3971
                            • Nurmijärvi

                            Originally posted by Remotion View Post
                            Joku jorgos tahi luigi voi toki olla eri mieltä.
                            Fetajuustohomoilta ei kysytä mielipidettä.

                            Comment

                            • cam68
                              Newbiemmer
                              • Aug 2008
                              • 21

                              Originally posted by Remotion View Post
                              Joo ja mun mielestä se simpukka ei kuulu edes salaattiin. Joku jorgos tahi luigi voi toki olla eri mieltä.
                              saisihan tuohon hammastangon ihan pulttaa kiinni osana kun tonnin laittais euroja tiskiin..

                              Comment

                              • Thuuning
                                Bimmer Fanatic
                                • Nov 2007
                                • 380
                                • Oulu

                                Nooo kuka haluaa paljastaa voittaja auton?? :think
                                Me ollaan jo eellä

                                nyk. Top Sickret

                                BMW ex.

                                E34 M5
                                E36 325 Cabriolet
                                E30 325 IX
                                E34 520i Turbo
                                E34 525i
                                E30 320i
                                E21 320i
                                E21 323i
                                E21 315/320
                                E10 2002 Yellow

                                Comment

                                Working...
                                X