Originally posted by Gemmi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
-
-
Originally posted by Dark angel View PostMitäs itse tykkäsit ajokista? Jaksaako ajella pitempää matkaa vain pelkästään kapunki cruisailua?
Tarkempaa stooria: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin...;f=28;t=100922
Tällainen yksilö: http://personal.inet.fi/viihde/ajpag...r_07_04_09.JPGLast edited by Tenox; 15-06-2011, 03:32.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostTässä olis jollekin edullinen ja kiva kyykky:
RSV1000R -04 aj.2300km ja hinta 7ke. Vaikkei factory-R olekkaan niin varmasti ihan menevä laite.Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Juu, toi oli tiedossa. Akun vaihto väärin tehtynä sai ton ainakin aikaan. Tommoset kilsat nyt pystyy kuitenkin melko suurella varmudella varmentamaan. Katselee renkaiden päivämäärät, tutkii jarrupalat jne. Ei pitäis uudesta juuri erota. Samalla tohon vois kysästä sitä uudempaa 06 mallin mittaria, niin pääsis siitäkin vaivasta.Last edited by Juppe; 15-06-2011, 09:44.
Comment
-
-
Originally posted by bayern View PostKuin sattuikin, mulla on jokavuotinen pyöräkuume taas pahimmillaan ja vaihtoehdoiksi valikoitunut just toi Z1000 Kawa tai KTM Superduke 990 (R?), sikäli mikäli kauppaan asti lähden ja pääsen.
Mulla on aikanaan ollut kevareita ja jokunen kyykky, mutta nyt en kaipaa kyykkyä, vaan pystympää nakua. Itse asiassa kaipaan jollain tavalla sitä V-koneen löysää rähinää/meteliä, minkä takia toi Superduke ilmesty mukaan harkintaan.
Kuitenkin, nyt jo perheellisenä miehenä pitäis miettiä sitä matkustajan mukavuutta, edes hieman, eikä vissiin Superduken R-versio ainakaan siinä toimi millään tavalla(?), mutta onko matkustajakokemuksia (siis matkustajan näkövinkkelistä) tosta normidukesta? Toisaalta, ei se Z1000 ole vissiin matkustajalle yhtään sen mukavampi, ainakaan siitä istuimesta päätellen.
Toinen asia mitä rupesin miettimään, onko Superduke oikeasti pitkässä matkassa raskas/vaikea ajettava? Luultavasti kuitenkin aika paljon tulis kilometrejä ajettua maanteillä, joten todella epämiellyttävä pyörä ei oikein sovi.
Mene ja tiedä nyt näistä, molempien design miellyttää ja molemmissa omat hyvät puolensa, mutta vaikea on päättää
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostUskaltaako ostaa ensimmäiseksi pyöräksi minkälaisen kyykyn?
Minulta löytys ekaksi pyöräksi käyvä laite ja kuitenkin sen verran vonkua, että ei heti tympäänny.Itse en ole tympääntynyt vaan on saatanan kova avo kuume päällä. http://www.nettimoto.com/yamaha/fz6-n/1122626E39 M5
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View PostMinulta löytys ekaksi pyöräksi käyvä laite ja kuitenkin sen verran vonkua, että ei heti tympäänny.Itse en ole tympääntynyt vaan on saatanan kova avo kuume päällä. http://www.nettimoto.com/yamaha/fz6-n/1122626
Ihan siisti peli, mutta ei oikein minun juttuni..
Yzf-r1 olisi hieno laite, mutta uskaltaakohan kuristettunakaan hommata ekaksi pyöräksi?
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View Post
Yzf-r1 olisi hieno laite, mutta uskaltaakohan kuristettunakaan hommata ekaksi pyöräksi?
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostTäytyy varmaankin joku edullinen 600cc kyykky hommata ekaksi pyöräksi..
Mikähän olisi hyvä?
Jos päässä tervettä järkeä ja sen verta kroppaa että pystyt hallitsemaan kilosen niin kyllä se ensipyöränäkin menee.
Ja mitä kuristamiseen,jos ajelet ihmisiksi niin voit huoletta ajaa täysitehoisella vaikka sulla vasta pikku-A olisikin.W208
W638
E36
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostTäytyy varmaankin joku edullinen 600cc kyykky hommata ekaksi pyöräksi..
Mikähän olisi hyvä?
Edit: tänään tuli ajeltuun kaverin Super Dukella. Piru et on brutaali vekotin ;DE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Comment