Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Antti O View PostKawan er-5 on minulla, eikä se tehosta jää kiinni mutta kun ei vaan oikein napostele tuo homma. Kyllä se avoauto oli vaan paljo enempi mun juttu kesäajeluun.. Tarvii nyt harkita jos tota myisi enskeväänä vaikka pois, harmi vaan kun tuli nuo ajokamatki ostettua mutta jos ne myisi myös.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostOlikos sulla tää aika uus harrastus? Sikäli vois sitten harkita jotain toisen tyylistä pyörää. Custom, supermoto, enduro tms. Itsellä oli liki kymmenen kesää prätkä ja enimmäkseen noita aavistuksen sporttisempia, viimeisempänä pari Ducatia. Rata-ajo oli lopussa ainoa mistä sai kiksejä mutta siihen ei ollut aikaa panostaa. Katuajo ei juurikaan enää kiinnostanut kun radalla sai hieman matalemmalla riskilla kokeilla rajojaan. Jos jotain ostan niin varmaan sen supermoton/vastaavan että pääsee pienempiä teitä koluamaan ja ehkä hieman soralle myös. Ajot olisi kuitenkin niin lyhyttä matkaa :think
Lyhyttä matkaa on tullut ajeltua, välistä töihin jne. Ei ainaskaan tolla kawalla kiinnosta lähteä 10km pitempää matkaa ajamaan kun on naku, puhaltaa niin kovasti ja sivutuulessa ei meinaa yhellä kaistalla pysyä.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostKawan er-5 on minulla, eikä se tehosta jää kiinni mutta kun ei vaan oikein napostele tuo homma. Kyllä se avoauto oli vaan paljo enempi mun juttu kesäajeluun.. Tarvii nyt harkita jos tota myisi enskeväänä vaikka pois, harmi vaan kun tuli nuo ajokamatki ostettua mutta jos ne myisi myös.
sama oli täällä muutama vuosi sitten. kilometrejä tuli ehkä 1000-2000km kesässä. sen jälkeen ollut avoauto joka kesä. olishan sitä joskus taas kiva ottaa pyörä vaikka vuokralle viikonlopuksi...
Comment
-
-
Ei millään pahalla, mutta ER:ää tylsempää mopoa on vaikea kuvitela harrastuksen aloittamiseen. Ei siinä, ei muakaan normaalit ajelut juuri kiinnosta. Ei jaksa kiskoa ajokamoja päälle ja pois, saati hikoilla ruuhkassa. Ilman ajokamoja ajaminenkaan ei oikein innosta. Mun tuurilla jää jonkun kotilon alle shortsit jalassa ja sitten se kesä vasta onkin pilalla. No onneksi ratapäiviä on vielä useita jäljellä. Kun orttiakintarttee välttämättä töissä, on tuo mopoilu vähän riskaabelia. Ei sitä pakko kaahata oo, mutta kotarillakiin puolen sentin liikkeellä pääsee sekunneissa kortista eroon, jos huono tuuri käy. Töihin ajelukin on vähän hanurista. Tarttee rontata läppäriä ja ties mitä sekä tietty vaihtovaatteet.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostKawan er-5 on minulla, eikä se tehosta jää kiinni mutta kun ei vaan oikein napostele tuo homma. Kyllä se avoauto oli vaan paljo enempi mun juttu kesäajeluun.. Tarvii nyt harkita jos tota myisi enskeväänä vaikka pois, harmi vaan kun tuli nuo ajokamatki ostettua mutta jos ne myisi myös.
Onko porukalla minkämoisia kokemuksia ketjujen ym romujen tilailusta mistä kaikkialta? Itse tilasin joku 3-4vk sitten ketjut + takarattaan motocross-x mestasta ja tuli s-postiin kyllä heti viesti että tilaus käsitellään mahd. nopeesti. Sen jälkeen onkin ollu sitten hiljasempaa En voi suositella kun ei mitään ilmotustakaan ole tullu jos ei niitä ole saatavilla. Nyt oon ajellu hirveetä rallia noilla vanhoilla ketjuilla + rattailla ja on ihan finaalissa jo, kai se on tilattava jostain muualta sitten, eilen kattelin takaratasta että onpas jo paska kun ei uusiakaan ole kuulunu ja huomasin että 4 piikkiä puuttuu!!! tienny kyllä että huonossa kunnossa on mutta nyt loppu ajelut kunnes on uudet kiinni
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostMistähän tuohon ajamiseen hakis motivaatiota kun ei vaan kiinnosta..
Työmatka-ajaminen varsinkin on ehkä se kaikkein eniten hanurista oleva tapa harrastaa moottoripyöräilyä. On aamu ja väsyttää, kiireettä pukkaa, ruuhkaa, melua, pakokaasuja, määräaikoja, tavaroita mitä pitää ottaa mukaan ja usein vielä matka on varusteiden pukemiseen/riisumiseen nähden lyhyt. Onhan se nyt vaan aika paljon helpompaa autolla ...G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
-
Originally posted by Tuoppo View PostOn aamu ja väsyttää, kiireettä pukkaa, ruuhkaa, melua, pakokaasuja, määräaikoja, tavaroita mitä pitää ottaa mukaan ja usein vielä matka on varusteiden pukemiseen/riisumiseen nähden lyhyt. Onhan se nyt vaan aika paljon helpompaa autolla ...F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Originally posted by Kadunvaltaaja View PostSamaa mieltä siitä maisemacruisingista mutta todettakoon, että mp on ihan loistelias keksintö pk-seudun ruuhkiin. Mopokaistaa pitkin ajellessa ei tarvi ottaa mitään ruuhkavaroja työmatkoihin. Omat töihinmenoajat vaihtelevat aika paljon, samoin kuin roudattavan kaman määrä mutta muutaman kerran kun kesäkuumalla jonottelee autossa toimistoaikajengin seassa, niin onhan taas ikävä kaksipyöräistä.ex E91 320d käsiaskilla
ex E46 330dat
japski
ranu
ex E30 316i 4d
Comment
-
Comment