Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW alkaa valmistamaan etuvetoja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Masatus
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2006
    • 867
    • Haukipudas

    Originally posted by Haju69 View Post
    Olen odottanut sitä päivää.
    Niin minäki, olenkin joskus miettiny että pitäskö avata topicci nimeltä "bemarin uupuvat automallit".
    Pakettiauto miksi ei, onhan mersullakin, toisaalta sen verran vikaisia bemarit ovat että työkaluiksi niistä ei ole. Samoin valikoimasta uupuu audi a4 allroadin, skoda octavia combi scoutin ja volvo xc70:sen haastaja.
    Last edited by Masatus; 20-09-2012, 21:35. Reason: typo

    Comment

    • Jucke
      BTCF Member
      • Mar 2006
      • 518
      • Keski-suomi

      Originally posted by rizzo View Post
      Mä nyt kerron vähän paljastuksen mutta jospa kestätte...

      Teidän kenenkään ei oo pakko ostaa etuvetosta bemaria jollette halua

      Sori jos spoilasin.

      Juuri näin. Itseä ei muutama etuvetoinen malli joukossa sinällään haittaa niin kauan kuin takavetoisia valmistetaan.
      E34 ///M5 3.8 '93,
      ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88

      Comment

      • smpovers
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2006
        • 2372
        • Tammela

        Koskahan kuorma-auto sit tulee. Onhan mersulla ollut niitäkin pitkän aikaa. Myös pakettiautoja on ollut niin kauan kun muistan Farmariahan mersu ja bemari rupesi valmistamaan melko myöhään. Ja anteeksi. BMW ei tee farmareita vaan "Elämäntapa autoja" Ainakin jossai 80-90 lukisessa kirjassa luki niin
        Last edited by smpovers; 20-09-2012, 21:21.
        BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
        BMW 330d touring e46 -05
        Ford Cortina Mk2 1600 -70
        ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja

        Comment

        • Jucke
          BTCF Member
          • Mar 2006
          • 518
          • Keski-suomi

          Originally posted by Masatus View Post
          Samoin valikoimasta uupuu audi a4 allroadin, skoda octavia combi scoutin ja volvo xc70:sen haastaja.
          Nyt alkoi kyllä oksettamaan...hyi stana...
          E34 ///M5 3.8 '93,
          ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88

          Comment

          • Hebbu ///M3
            Bimmer Enthusiast
            • May 2003
            • 1627
            • Dallas

            pemarin pittää valmistaa kuorkkeja. Saapi sitten ajella rahti-sonnit pimmerillä kesoilille puukengät jalassa, dimexien alta pyllyvako iloisesti hymyillen ja henkselit paukkuen möhisemään ja syömään höyrymakkaraa.
            Sotkamo Connection

            Comment

            • sturer Bock
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2006
              • 312
              • Häme

              Valmistakoon mitä vetoisia vaan, kunhan takavetoisiin pysyy osatuotanto pystyssä

              Comment

              • |foder|
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2006
                • 6923
                • Forssa

                Originally posted by smpovers View Post
                BMW ei tee farmareita vaan...
                ... touringeja!

                Piti korjata.
                Nyt:
                F07 535xD GT -11

                Ex: E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

                Comment

                • Zessor
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2011
                  • 35
                  • Etelä

                  Originally posted by Janne.L View Post
                  Omalla tavallaan ehkä laajentaa auton käyttäjäkuntaa, jos on myös etuvetoisia malleja tarjolla, mutta mielestäni muuttaa myös imagoa johon olemme tottuneet.
                  Nuorison rälläysvekotin jolla vähän iäkkäämmätki herrat yrittää pönkittää egoa, ku ei siihen muuten pysty mutta unohti että nykyään 3 litranen vapariki on aivan onneton vekotin verrattuna turbolaitteisiin.

                  Nyt voi siis olla vaara, että ihan "tavalliset" ihmiset ja kukkahattutäditkin rupeis ajamaan bemarilla? No ei huolta, kyllä te osaamattomat teiden ritarit pidätte huolen, että vakuutusmaksut ovat 2-5 kertaa enemmän ku muilla merkeillä, joten ennemmin ajaa vaikka laadukkaalla volvolla, jolla tulee ajaminen kaikinpuolin halvemmaks.

                  Originally posted by bimmerE34 View Post
                  Mutta asiaan takaisin palatakseni, muun merkkiset autoilijat mahdollisesti voivat siirtyä BMW:n rattiin koska kynnys takavetoisuuteen on voinut olla este.
                  Vetotapa on ihan se ja sama jos osaa ajaa tilanteen vaatimaa nopeutta säähän sopivilla renkailla, etuvedolla pärjänny kohta 7 vuotta, että en sitte tiedä mikä ongelma teillä on liikenteessä jos ette osaa etuvetosella ajaa.

                  Originally posted by muuris View Post
                  mutta ei kai BMW oo koskaan mikään järkiauto ollutkaan. Jos se tunne-/fiilisjuttu katoaa, ei mua ainakaan kiinnosta.
                  Täs on kyllä fiksusti sanottu!

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17799
                    • Jämsä

                    Originally posted by Zessor View Post
                    Nuorison rälläysvekotin jolla vähän iäkkäämmätki herrat yrittää pönkittää egoa, ku ei siihen muuten pysty mutta unohti että nykyään 3 litranen vapariki on aivan onneton vekotin verrattuna turbolaitteisiin.

                    Nyt voi siis olla vaara, että ihan "tavalliset" ihmiset ja kukkahattutäditkin rupeis ajamaan bemarilla? No ei huolta, kyllä te osaamattomat teiden ritarit pidätte huolen, että vakuutusmaksut ovat 2-5 kertaa enemmän ku muilla merkeillä, joten ennemmin ajaa vaikka laadukkaalla volvolla, jolla tulee ajaminen kaikinpuolin halvemmaks.


                    Vetotapa on ihan se ja sama jos osaa ajaa tilanteen vaatimaa nopeutta säähän sopivilla renkailla, etuvedolla pärjänny kohta 7 vuotta, että en sitte tiedä mikä ongelma teillä on liikenteessä jos ette osaa etuvetosella ajaa.


                    Täs on kyllä fiksusti sanottu!


                    Lievähköä katkeruutta ilmassa


                    Edit: riippuu siitä 3 litran vaparista ja verrataanko vakioon turbo moottoriin

                    Kerro toki millä ripulikiikulla itse ajat, kun pitää tulla tänne pätemään?
                    Last edited by bemu2000; 05-10-2012, 19:38.
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • JiPe
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2010
                      • 2548
                      • Kuopio

                      Originally posted by Zessor View Post
                      Nuorison rälläysvekotin jolla vähän iäkkäämmätki herrat yrittää pönkittää egoa, ku ei siihen muuten pysty mutta unohti että nykyään 3 litranen vapariki on aivan onneton vekotin verrattuna turbolaitteisiin.

                      Nyt voi siis olla vaara, että ihan "tavalliset" ihmiset ja kukkahattutäditkin rupeis ajamaan bemarilla? No ei huolta, kyllä te osaamattomat teiden ritarit pidätte huolen, että vakuutusmaksut ovat 2-5 kertaa enemmän ku muilla merkeillä, joten ennemmin ajaa vaikka laadukkaalla volvolla, jolla tulee ajaminen kaikinpuolin halvemmaks.


                      Vetotapa on ihan se ja sama jos osaa ajaa tilanteen vaatimaa nopeutta säähän sopivilla renkailla, etuvedolla pärjänny kohta 7 vuotta, että en sitte tiedä mikä ongelma teillä on liikenteessä jos ette osaa etuvetosella ajaa.


                      Täs on kyllä fiksusti sanottu!
                      Ai onko Volvo tehny laaduikkaita autoja vielä etuvetoiseinakin? Mielestäni on todettu että laatu jäi takavetoisiin.
                      MB W204 200cdi -08 -Käyttis-
                      MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
                      MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
                      Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-

                      Comment

                      • peto2
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 8233
                        • Järvikylä (Nakkila)

                        Originally posted by Zessor View Post
                        Nuorison rälläysvekotin jolla vähän iäkkäämmätki herrat yrittää pönkittää egoa, ku ei siihen muuten pysty mutta unohti että nykyään 3 litranen vapariki on aivan onneton vekotin verrattuna turbolaitteisiin.

                        Nyt voi siis olla vaara, että ihan "tavalliset" ihmiset ja kukkahattutäditkin rupeis ajamaan bemarilla? No ei huolta, kyllä te osaamattomat teiden ritarit pidätte huolen, että vakuutusmaksut ovat 2-5 kertaa enemmän ku muilla merkeillä, joten ennemmin ajaa vaikka laadukkaalla volvolla, jolla tulee ajaminen kaikinpuolin halvemmaks.


                        Vetotapa on ihan se ja sama jos osaa ajaa tilanteen vaatimaa nopeutta säähän sopivilla renkailla, etuvedolla pärjänny kohta 7 vuotta, että en sitte tiedä mikä ongelma teillä on liikenteessä jos ette osaa etuvetosella ajaa.


                        Täs on kyllä fiksusti sanottu!
                        jaa se oli joku köyhä, ilmankos jututkin oli niin typeriä
                        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                        ex:
                        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                        Nakkaa privaa jos tarvetta.

                        Comment

                        • Zessor
                          Bimmer Rookie
                          • Aug 2011
                          • 35
                          • Etelä

                          Voihan sen niinki ottaa, köyhällä ei oo varaa paskaan ni siks en aja bemarilla, vaan autolla joka kestää ja toimii ja jonka kulut ei päätä huimaa, se on sellanen 15v vanha, mutta ruostetta ei juurikaa näy ja kone hyrrää ilosesti, vasta vajaa 180t km mittarissa, maililla kelaa 240km/h ja lisää potkua sais helposti, mutta käyttiksessä on hyvä pitää sopivan kokonen ahdin niin ajelee muuallaki ku lentokentällä.
                          Vakuutusmaksu esimerkkejä samasta teholuokasta.
                          Nää nyt 20% bonareilla ja 70% kaskobonareilla ja hinnat tapiolasta:
                          E36 M3 liikennevakuutus 820.81 € + laaja osakasko 266.05 € = 1086.86€
                          540 vm.96 liikennevakuutus 844.10 € + laaja osakasko 316.89 € = 1160.99€
                          Oma kulkine liikennevakuutus 518.12 € + laaja osakasko 132.22 € = 650.34€
                          Säästän siis vuodessa jo pelkissä vakuutuksissa reilu 500€

                          Siinähän laitatte niihin vapareihinne "peltipakosarjaa ja magnaflown putkistoa" saatte hurjasti lisää tehoa

                          Comment

                          • Guest's Avatar

                            Originally posted by Zessor View Post
                            Voihan sen niinki ottaa, köyhällä ei oo varaa paskaan ni siks en aja bemarilla, vaan autolla joka kestää ja toimii ja jonka kulut ei päätä huimaa, se on sellanen 15v vanha, mutta ruostetta ei juurikaa näy ja kone hyrrää ilosesti, vasta vajaa 180t km mittarissa, maililla kelaa 240km/h ja lisää potkua sais helposti, mutta käyttiksessä on hyvä pitää sopivan kokonen ahdin niin ajelee muuallaki ku lentokentällä.
                            Vakuutusmaksu esimerkkejä samasta teholuokasta.
                            Nää nyt 20% bonareilla ja 70% kaskobonareilla ja hinnat tapiolasta:
                            E36 M3 liikennevakuutus 820.81 € + laaja osakasko 266.05 € = 1086.86€
                            540 vm.96 liikennevakuutus 844.10 € + laaja osakasko 316.89 € = 1160.99€
                            Oma kulkine liikennevakuutus 518.12 € + laaja osakasko 132.22 € = 650.34€
                            Säästän siis vuodessa jo pelkissä vakuutuksissa reilu 500€

                            Siinähän laitatte niihin vapareihinne "peltipakosarjaa ja magnaflown putkistoa" saatte hurjasti lisää tehoa
                            Hyvin sä vedät

                            Comment

                            • Masander
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2010
                              • 1393
                              • Dingolfing

                              Originally posted by Zessor View Post
                              Nuorison rälläysvekotin jolla vähän iäkkäämmätki herrat yrittää pönkittää egoa, ku ei siihen muuten pysty mutta unohti että nykyään 3 litranen vapariki on aivan onneton vekotin verrattuna turbolaitteisiin.

                              Nyt voi siis olla vaara, että ihan "tavalliset" ihmiset ja kukkahattutäditkin rupeis ajamaan bemarilla? No ei huolta, kyllä te osaamattomat teiden ritarit pidätte huolen, että vakuutusmaksut ovat 2-5 kertaa enemmän ku muilla merkeillä, joten ennemmin ajaa vaikka laadukkaalla volvolla, jolla tulee ajaminen kaikinpuolin halvemmaks.


                              Vetotapa on ihan se ja sama jos osaa ajaa tilanteen vaatimaa nopeutta säähän sopivilla renkailla, etuvedolla pärjänny kohta 7 vuotta, että en sitte tiedä mikä ongelma teillä on liikenteessä jos ette osaa etuvetosella ajaa.


                              Täs on kyllä fiksusti sanottu!
                              No mä ajan takavetoisella koska se on yksinkertaisesti parempi ajettava kuin ns. vetovammainen. Huomattavasti parempi ja sen voin sanoa kokemuksella autourheilupohjalta sekä tälläkin hetkellä melkein päivittäin toyotaa ajavana. Suurin osa nykyautoista on etuvetoja todennäköisesti siksi että ko. rakenne on edullisempi kuin takaveto, ei parempi.

                              ps. viimeinen oikea Volvo oli S90
                              sigpic

                              Comment

                              • MouTine
                                Bimmer Fanatic
                                • Sep 2011
                                • 803
                                • Pori

                                Herra Zessor vaikuttaa juuri sellaiselta teiden tukolta ja lehtien yleisöosasto kirjoittelijalta. Muista vaania perheparkkipaikkojen oikeinkäyttöä.
                                Nykyiset...
                                '14 E500 Coupe

                                Ollut joskus...
                                '07 MB CL63 AMG
                                '04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
                                '05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
                                '94 Audi A8 4.2i V8
                                '00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
                                '92 BMW 850i 5.0i V12
                                '96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
                                '92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
                                '78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
                                '77 Ford Capri 2.8i V6

                                ...Ja pienet sille!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎