Voi vaan visioida miltä 6 sarjaan perustuva supra näyttäis. Sisälle kilotolkulla ämpärimuovia, kytkimet corollasta ja konehuoneeseen joku tsuihtsuih venttiili. Sitten terot väittäis sitä bemariksi?
"Auto on BMW:n muusta mallistosta poiketen etuvetoinen." kaikki muu vielä menettelisi... mutta, mietitäänköhän BMWllä yhtään kuinka paljon automerkin nykyisestä suosiosta itse asiassa perustuu nimenomaan takavetoon. Toki käyttäjissä on niitä joille ei vetotavalla ole merkitystä ja niitä jotka jopa mieluummin haluaisivat etuvetoisen mutta enemmistö haluaa nykyistä, ei halvemmalla tuotettua etuvetoa.
"Auto on BMW:n muusta mallistosta poiketen etuvetoinen." kaikki muu vielä menettelisi... mutta, mietitäänköhän BMWllä yhtään kuinka paljon automerkin nykyisestä suosiosta itse asiassa perustuu nimenomaan takavetoon. Toki käyttäjissä on niitä joille ei vetotavalla ole merkitystä ja niitä jotka jopa mieluummin haluaisivat etuvetoisen mutta enemmistö haluaa nykyistä, ei halvemmalla tuotettua etuvetoa.
uskon että mietitään. eiköhän tuo ole suunniteltu vaimon kauppakassiksi.
edit sähköllä pääsee 30km riittää monelle kauppa reissuun
Yllättävän hyvältä näyttää verrattuna moneen muuhun tän hetken bmw:n malliin. Tiedä sitten mikä on lopullinen tuotantomalli. Etuveto alkaa olla tänä päivänä käytännössä pakollinen, jos perheautoksi suunnitellaan. Valitettavaa kyllä... Itselle kelpais kyllä paremmin takavetoisena. Noi activehybriditkin on aika mielenkiintoisia. http://www.motortrend.com/roadtests/...3_first_drive/
Monien hybridien ja sähköautojen ongelma vaan on tahtonut olla se, että tuo systeemi on jossain määrin monimutkainen ja erityisesti akuston ikä on rajallinen. Syö aika paljon auton jälleenmyyntiarvoa, jos joutuu useammalla tuhannella ostamaan uuden erän akkuja. Lisäksi suomalaisissa talviolosuhteissa pelkällä sähköllä ajaminen voi olla kokolailla rajallista.
Monien hybridien ja sähköautojen ongelma vaan on tahtonut olla se, että tuo systeemi on jossain määrin monimutkainen ja erityisesti akuston ikä on rajallinen. Syö aika paljon auton jälleenmyyntiarvoa, jos joutuu useammalla tuhannella ostamaan uuden erän akkuja. Lisäksi suomalaisissa talviolosuhteissa pelkällä sähköllä ajaminen voi olla kokolailla rajallista.
Toyotankin täyshybridillä pääsisi meiltä kauppaan sähköllä mutta ei takaisin (10km).
"Auto on BMW:n muusta mallistosta poiketen etuvetoinen." kaikki muu vielä menettelisi... mutta, mietitäänköhän BMWllä yhtään kuinka paljon automerkin nykyisestä suosiosta itse asiassa perustuu nimenomaan takavetoon. Toki käyttäjissä on niitä joille ei vetotavalla ole merkitystä ja niitä jotka jopa mieluummin haluaisivat etuvetoisen mutta enemmistö haluaa nykyistä, ei halvemmalla tuotettua etuvetoa.
Eikös BMW ollut tehnyt jokunen aika sitten tutkimuksen, jonka mukaan valtaosa (60-70%) 1-sarjalaisten omistajista ei edes tiennyt ajavansa takavetoisella autolla. Tällaista muistan jostain lukeneeni.
Comment