E34 ostamassa

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mäkki
    replied
    Ei kannata heti luopua toivosta, kattelet väliajoin uutta tarjontaa. Millasta menopeliä oot muuten hakemassa?
    E:Valitettavasti mä oon jo eellä

Leave a comment:

• jumbo
    replied
    Originally posted by Throttle View Post
    Kaipa pitää uittaa saksalta bemari kun suomesta ei taho löytää just haluamani
    Onko sellaista keinoa josta näkee onko mittarilukemaa ruuvattu/muutettu sähköisesti vai pitää arvoida myyjän/auton kunnon luotettavuutta?
    Saako myös esim virosta tai ruotsista hyväkuntoisia e34:aa?
    Ei ole kyllä järkeä saksasta hakea e34:sta, etenkään jos hakusessa on joku tonnin parin auto. Ruotsista korkeintaan.

Leave a comment:

• Throttle
    replied
    Kaipa pitää uittaa saksalta bemari kun suomesta ei taho löytää just haluamani
    Onko sellaista keinoa josta näkee onko mittarilukemaa ruuvattu/muutettu sähköisesti vai pitää arvoida myyjän/auton kunnon luotettavuutta?
    Saako myös esim virosta tai ruotsista hyväkuntoisia e34:aa?

Leave a comment:

• Mäkki
    replied
    Originally posted by peltone View Post
    Ja mikä vitun m5 lookki jumalauta...
    Ohan siin isopörinäpönä, E61 Replicat, ja leditankoa!

Leave a comment:

• peltone
    replied
    Originally posted by Peltsii View Post
    Ei. ylihintainen kebab paska suoraan turkkilaiselta. Suosittelen olla koskematta.
    Ja mikä vitun m5 lookki jumalauta...

Leave a comment:

• Peltsii
    replied
    http://www.nettiauto.com/bmw/525/3590038
    Loistava projektiaihio aloittelijaille eli mulle..?

Ei. ylihintainen kebab paska suoraan turkkilaiselta. Suosittelen olla koskematta.

Leave a comment:

• Axum
    replied
    Kaiken saa rikki kun väärin käyttää

Leave a comment:

• Throttle
    replied
    No eräs tutulla on sellainen 520i, rääkkää sitä vaikka kuinka, ihmettelen ettei ole vielä levinnyt..

Leave a comment:

• jumbo
    replied
    No jo on kysymyksiä!

Leave a comment:

• Throttle
    replied
    Juolahti mieleen miten BMW kestää rääkkiä? Moottori lämpimänä tietysti.. onko 300tkm jo loppuunajettu?

Leave a comment:

• Mäkki
    replied
    Kattele hintoja eka, jos oikeasti projektia halajat. Öljypohja aika v-mäinen + kallis. Itse ainakin varauksella kävisin tuota katsomassa, jos ei ole pitkä matka.

E: En jaksa tehdä uutta. Riippuu vähän käytöstä jos poljettu ja kengän kulmaa annettu reilulla jalalla niin voi olla jo aika lopussa, mutta riippuu hieman.
    Last edited by Mäkki; 07-11-2010, 13:07.

Leave a comment:

• Throttle
    replied
    http://www.nettiauto.com/bmw/525/3590038
    Loistava projektiaihio aloittelijaille eli mulle..?

Leave a comment:

• Valtsude
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    välitykset on aikalailla samat mutta se 4 lovinen on ikäänkuin ykkönen puuttuisi, kulkee ykkösellä jotain 95 joten paikaltaan lähdot on rauhallisemman voittosia vaikka lämmää kaasun pohjaan
    Aika hurjia lukuja ykkösellä. 520:sissä on 4.45-pikkuperä niin siksi varmaan oma 4-lovinen tuntuu normaalimmalta. Ykkösellä menee ~65, kakkosella ~115 ja kolmosella ~165.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Pahus, himoitsemani yksilö joka on 525, on 4 vaihteinen...Tuskin paljoa eroa vrt 5v?
    välitykset on aikalailla samat mutta se 4 lovinen on ikäänkuin ykkönen puuttuisi, kulkee ykkösellä jotain 95 joten paikaltaan lähdot on rauhallisemman voittosia vaikka lämmää kaasun pohjaan

Leave a comment:

• Throttle
    replied
    Pahus, himoitsemani yksilö joka on 525, on 4 vaihteinen...Tuskin paljoa eroa vrt 5v?

Leave a comment:

Working...