Toi vaihdekepin löysyys on kai melko yleistä E34:sssa. Vika on kohtuu helppo käsittääkseni korjata, jotku kumiohjurit tjsp vain vaihtaa. Taino vika ja vika, ei siitä taida olla haittaa ku tuntumalle.. Lukkoperä ei kovinkaa harvinainen omien empiiristen kokemuksen valossa ole...
E34 ostamassa
Collapse
X
-
Kannattaa sinne sitä kakkua laittaa ton varmistamiseksi. Vielä näilläki bensan hinnoilla tankin täyttäminen 15 litralla on halvin tapa selvittää moinen käyntihäiriö. Tankkimittari voi kyllä näyttää mitä sattuu e34:ssä, varsinkin kun se on tyhjempänä. Tehot tuntuvat olevan tallella, melkein tulee ikävä tota entistä kampetta kun tällaista lukee, vaikka siinä ei lukkoperää ollutkaan.
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View Post-Tyhjäkäynti alkoi koeajon jälkeen heittelemään eikä auto pysynyt käynnissä/käynnistynyt hyvin. Voiko johtua todella vähäisestä bensan määrästä?(mittari oli ihan nollissa ja valo paloi)F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostMitäs muuten meinaa joku "kuhlwasser stand" tms? Luki sellanen tossa autossa check controllissa ku sammutti..
Tietty eri homma jos jokin spesiaalitapaus: auto seissyt pitkään jossain tjsp. Näillä spekseillä haisee pahasti pommille. Eihän siinä, kyllä koneet voi korjata mutta kun noita on tosiaan ehjiäkin tarjolla. Halpa + remontti on vähintäänkin saman hintainen kuin ehjä yksilö.F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Siis kansiremontti just tehty.. nestettä oli paisarissasyynäsin sitä kaaraa tunnin jo siinä viimeks, pitää maanantaina kattella vielä lisää..
Missä sanotaan että ei käy kunnolla ja syö jäähytinnestettä? Tosiaan se käynti johtui lähes varmasti bensan määrästä, pitää tarkistaa se vielä laittamalla ainetta tankkiin... Ideahan tossa autossa on se, että sen pitäs just perus tekniikaltaan olla hyvä(perä ei pauku, kansiremppa tehty, kytkin uusittu just, uus alustasarja kiinni jne). Maalipinta vitun paska(tuttu maalari tekee kossupullon hinnalla), ja vitusti pikkuvikaa(kaverilla seisoo 520 pommi pihassa josta voin käydä ruuvaamassa kaikennäköstä)
Helmeähän tässä EI olla hakemassa, projekti. On se vaan niin eri peli kun 520..
Ja kauppahan on se että 520iA 326tkm ajettu menee vaihdossa päikseen
Ainiin, mites toi M30B34 kestää "ylikierroksia"? Tossa autossa tais olla lastu, kun 7000rpm nappas rajotin..DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Tuosta jäähdytinneste jutusta vielä. Yhtä hyvin sitä nestettä voi kulua myös "ehjässä". Ei tuo teksti mitään siitä kerro, ehjä anturi vain ilmoittaa että nestettä olisi hyvä lisätä. Jos pinta on riittävän korkealla niin anturi on vain paskana ja puhuu omiaan. Vaikka anturi onkin paskana, ei se aina nesteen määrästä valita. Luultavasti paska anturi valittaa nesteen määrästä kerran viikossa tai kahdessa, satunnaisesti tosin innostuu ja teksti tulee useammin. Itse en kyllä jättäisi muuten hyvää yksilöä ostamatta risan anturin takia.Muutenkin nuo käynnistyksen ja sammutuksen yhteydessä tulevat vikailmoitukset ovat ns. toisi sijaisia (esim. engine oil low), tärkeimmät tulevat myös ajonaikana.
Comment
-
Comment