Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 ostamassa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Throttle
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2010
    • 793
    • -

    Mikä noissa on tekniikkapuolella ns. heikoin lenkki?

    Comment

    • HC91
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2007
      • 998
      • 29100/310053

      Originally posted by Throttle View Post
      Mikä noissa on tekniikkapuolella ns. heikoin lenkki?
      mahtaako tuohon nyt olla oiken universaalia vastausta - ruoste se lopettaa monen E34:n elinkaaren ennen kuin tekniikka itsessään (lopullisesti) pettää.
      92' ///M5 3.8 individual
      09' 320d xDrive
      16' NIU N1 Sport
      19' NIU U+ Sport

      Comment

      • Anselmo H
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2003
        • 942
        • Vantaa

        Originally posted by Throttle View Post
        Voiko 525iA automaattivaihteisen vaihtaa manuaaliksi? Mitä muutoksia pitää tehdä?
        Ei kannata alkaa räpeltämään. Osta suoraan sellainen kuin haluat ja niin ehjä yksilö kuin vain kohtuu vaivalla löytyy. Ehjä maksaa hankittaessa enemmän mutta halvan romun fixaaminen käyttökuntoon kustantaa loppupeleissä vähintään saman verran. Lisänä tietenkin se riesa, että auto on pajalla vähän väliä.

        Tekniikanvaihtohimmeliin ei kannata koskea pitkällä kepilläkään (vaikka myyjä olisi "vaihtanut ihan kaikki osat ja auto on just kuin orggis")
        F11 523iA Touring
        E93 325i cabrio
        E81 116i
        Triumph Daytona 955i

        Comment

        • Throttle
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2010
          • 793
          • -

          Oke selvä. Onko automaatti 4vaihteinen kuten E32:ssä on?

          Comment

          • peto2
            BTCF Member
            • Jan 2007
            • 8257
            • Järvikylä (Nakkila)

            Originally posted by Throttle View Post
            Oke selvä. Onko automaatti 4vaihteinen kuten E32:ssä on?
            riippuu koneesta.. m20 ja m30 koneiden kanssa 4 vaihdetta, m50 ja m60 5 vaihdetta
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • Valtsude
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2007
              • 739
              • Jyväskylä

              Originally posted by Throttle View Post
              Oke selvä. Onko automaatti 4vaihteinen kuten E32:ssä on?
              Riippuu koneesta, 88-90vm M20 ja M30 nelivaihteisia. 90 ja uudemmat M50 ja M60 on viisipykäläisellä.
              E34

              Comment

              • Throttle
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2010
                • 793
                • -

                Pahus, himoitsemani yksilö joka on 525, on 4 vaihteinen...Tuskin paljoa eroa vrt 5v?

                Comment

                • peto2
                  BTCF Member
                  • Jan 2007
                  • 8257
                  • Järvikylä (Nakkila)

                  Originally posted by Throttle View Post
                  Pahus, himoitsemani yksilö joka on 525, on 4 vaihteinen...Tuskin paljoa eroa vrt 5v?
                  välitykset on aikalailla samat mutta se 4 lovinen on ikäänkuin ykkönen puuttuisi, kulkee ykkösellä jotain 95 joten paikaltaan lähdot on rauhallisemman voittosia vaikka lämmää kaasun pohjaan
                  F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                  ex:
                  E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                  Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                  Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                  Nakkaa privaa jos tarvetta.

                  Comment

                  • Valtsude
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2007
                    • 739
                    • Jyväskylä

                    Originally posted by peto2 View Post
                    välitykset on aikalailla samat mutta se 4 lovinen on ikäänkuin ykkönen puuttuisi, kulkee ykkösellä jotain 95 joten paikaltaan lähdot on rauhallisemman voittosia vaikka lämmää kaasun pohjaan
                    Aika hurjia lukuja ykkösellä. 520:sissä on 4.45-pikkuperä niin siksi varmaan oma 4-lovinen tuntuu normaalimmalta. Ykkösellä menee ~65, kakkosella ~115 ja kolmosella ~165.
                    E34

                    Comment

                    • Throttle
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2010
                      • 793
                      • -


                      Loistava projektiaihio aloittelijaille eli mulle..?

                      Comment

                      • Mäkki
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2010
                        • 2190
                        • Orimattila

                        Kattele hintoja eka, jos oikeasti projektia halajat. Öljypohja aika v-mäinen + kallis. Itse ainakin varauksella kävisin tuota katsomassa, jos ei ole pitkä matka.

                        E: En jaksa tehdä uutta. Riippuu vähän käytöstä jos poljettu ja kengän kulmaa annettu reilulla jalalla niin voi olla jo aika lopussa, mutta riippuu hieman.
                        Last edited by Mäkki; 07-11-2010, 14:07.
                        #Ilmastoahdistus

                        Comment

                        • Throttle
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2010
                          • 793
                          • -

                          Juolahti mieleen miten BMW kestää rääkkiä? Moottori lämpimänä tietysti.. onko 300tkm jo loppuunajettu?

                          Comment

                          • jumbo
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2005
                            • 6603
                            • Lappeenranta

                            No jo on kysymyksiä!
                            M550d

                            Comment

                            • Throttle
                              Bimmer Fanatic
                              • Nov 2010
                              • 793
                              • -

                              No eräs tutulla on sellainen 520i, rääkkää sitä vaikka kuinka, ihmettelen ettei ole vielä levinnyt..

                              Comment

                              • Axum
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2004
                                • 4416
                                • Kuopio

                                Kaiken saa rikki kun väärin käyttää
                                - E30 325i M52B28TU Cabriolet
                                - E39 528ia
                                - KUOPION PUTKIMIEHET -team
                                - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

                                Puretaan 520ia -97
                                https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎