525i kelpaa aluksi, sitten katotaan tartteeko isompaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 ostamassa
Collapse
X
-
Originally posted by Throttle View Post525i kelpaa aluksi, sitten katotaan tartteeko isompaa.Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostMitä eroa on sitten 12v ja 24v moottoreissa?
Miksi pitää ostaa 24v?
24v m50b25 tuottaa 192hv eikä tarvi jakopäänremmejä vaihdella ja kuluttaakin vähemmän kuin m20F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostMitä eroa on sitten 12v ja 24v moottoreissa?
Miksi pitää ostaa 24v?
No ne on eri moottorit.
M50B25 eli 24v kannattaa ostaa siksi, että ei tarvii olla vaihtamassa kokoajan jakopäänosia, nokka akselia ja keinuvipuja yms. Kaikenlisäks M20 polttaa bensaa kun roviolla mutta takapyörillä se ei kyllä tunnuDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Itse ostin omani tasan tonnilla. On 24tappisella koneella, koneeseen laitettu rahaa noin 1,5ke (männät, öljypumppu, vesipumppu, kansi koneistettu, venttiilit uusittu, jakopää rempattu, visko, syyläri, peltipakosarja jne...)
ja alustaan tuhannen euroa (powerfleksin puslasarja, koni sport iskarit, kobran jouset)
Varusteitakin löytyy, kun ei ole suomiauto
Kärsivällisyys on iso sana auton ostossa! Välillä löytyy oikeasti halpoja JA hyviä, kunhan vaan jaksaa etsiä.
Omassa kuitenkin ruostevaurioita, mutta näyttää siltä, että hyvät kaupat tuli tehtya
E: ja toimiva E34 menee kuin juna ja on hiljainen. Alustasarjalla varustettuna on mukavan jäykkä, eikä volvomainen lulla-E34 525ia Touring
-E36 323ia Touring ///M
Comment
-
-
Originally posted by Jansu View PostItse ostin omani tasan tonnilla. On 24tappisella koneella, koneeseen laitettu rahaa noin 1,5ke (männät, öljypumppu, vesipumppu, kansi koneistettu, venttiilit uusittu, jakopää rempattu, visko, syyläri, peltipakosarja jne...)
ja alustaan tuhannen euroa (powerfleksin puslasarja, koni sport iskarit, kobran jouset)
Varusteitakin löytyy, kun ei ole suomiauto
Kärsivällisyys on iso sana auton ostossa! Välillä löytyy oikeasti halpoja JA hyviä, kunhan vaan jaksaa etsiä.
Omassa kuitenkin ruostevaurioita, mutta näyttää siltä, että hyvät kaupat tuli tehtya
E: ja toimiva E34 menee kuin juna ja on hiljainen. Alustasarjalla varustettuna on mukavan jäykkä, eikä volvomainen lullaM550d
Comment
-
-
Originally posted by Haggis View Post24v mallit taisi tulla myyntiin vuonna 91 ja vanos sitten lisättiin vuonna 92.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View Post9/1989 tuli ekat M50.
En tiedä mikä porukalla on niin M20-tekniikkaa vastaan. Itse ajelin pitkät pätkät M20 525:lla ja hyvin pelitti. Ja kuuluu se tuttu ruksutus, mitä ilman on hankala kuvitella ajavansa bemaria
Mutta kylläpä kun tuota nykyistä 530:ä etsin, niin tuli huomattua että vähän niitä on enää oikeasti hyväkuntoisia. Ja jos onkin, niin hinnat ovat pilvissä. Jos pitää edullisesti päästä niin kannattaa ottaa hakuun ne M20 525:t sekä 530. Harvemmalla on muuten hakurobotissa 530 käytössä, eli sellaisen voi saada hyvällä säkällä edullisestikinE39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostNo ei kai. Eikö ollu 6/1990 ekat M50.
Bmw Club Finland väittää myös seuraavaa: "Jo vuonna 1983 aloitettiin kartoittamaan M20-moottorin jatkokehitysvaihtoehtoja ja uusia kansivaihtoehtoja kokeiltiin M20-moottoriin: projektissa M22 käytettiin kolmea ja M50:ssä neljää venttiiliä per sylinteri. Näistä jälkimmäinen havaittiin paremmaksi vaihtoehdoksi ja jatkokehittelyä jatkettiin kokeilemalla alumiinia sylinterilohkon valamiseen ja kehittämällä muuttuvaa venttiilinajoitusta (VANOS). Nämä uudet päätyivät tuotantoon vuonna 1989 esitellyssä kuusisylinterisessä M50-moottoriperheessä, jossa esiteltiinkin useita muita innovaatioita edellisiin moottoreihin verrattuna."
Asiasta enempi tietävät korjatkoonE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Comment