VIKA koodien , vika valojen nollausta Teuvalla
Carsoft 6.5 OBD2 sekä Carly OBD2 BMW laitteella : Sopivat autot :
- E 34 - 5 Sarja " KAIKKI MALLIT "
- E 32 - 7 Sarja " KAIKKI MALLIT "
- E 39 - 5 Sarja " KAIKKI MALLIT "
- E 38 , E31 , E52
- E 53 - X5
Eikö Carly tue enää muuta kuin langatonta yhteyttä?
En oo pitkään aikaan käyttänyt ko sovellusta ja nyt kun meinasin kokeilla, niin eipä kaapelin kanssa onnistu, kun ei ole alkuvalikossa enää sitä valintaa (bt/cable). On vielä on Carlyn oma obd-johto.
Eikö Carly tue enää muuta kuin langatonta yhteyttä?
En oo pitkään aikaan käyttänyt ko sovellusta ja nyt kun meinasin kokeilla, niin eipä kaapelin kanssa onnistu, kun ei ole alkuvalikossa enää sitä valintaa (bt/cable). On vielä on Carlyn oma obd-johto.
Just kokeiltiin duukin e39:iin kaapelin kanssa. Hyvin pelitti, ainakin Carlyn täysversiolla.
Joo joo, mutta ei tule tuosta keskeltä muuta kuin valikko jossa automatic täppä ja siitä alkaa kyselemään bt lupaa, yms.
Edit.
Useamman kerran kun renklas tuota, niin tuli viesti että "meinaatko käyttää kaapelia", tms ja siellä oli ohjeet että pitää valita asetuksista expert-moodi ja sillä saa tuon kaapeli-täpän taas esille. Pitää huomenna kokeilla auton/kaapelin kanssa saako yhteyden.
Tietääkö joku saako E93:een sen kaikkia ikkunoita ohjaavan napin toimimaan niin että ikkunat saisi kokonaan ylös yhdellä napin painalluksella?
Lyhyt painallus alas saa kyllä ikkunat kokonaan auki, mutta lyhyt painallus ylös vain liikauttaa niitä hieman. Siinä täytyy pitää nappia ylös-asennossa koko liikkeen ajan.
Olen käynyt noita valikoita läpi, mutta ei osu omaan silmään.
Kummassakaan sampan kasissa ei tahdo yhdistäminen toimia ilman kikkailuja.:think
Hassua...
Yhden huomion olen tehnyt BT-yhteyksien kanssa. Eli puhelin voi olla yhteydessä vain tiettyyn määrään laitteita kerrallaan.
Eli jos on yhteydessä älykelloon, auton BT:hen ja Carlyyn samaan aikaan, ongelmaa voi tulla. Meidän e90 kanssa nuo kaikki voi kyllä olla päällä samaan aikaan.
Mulla on esim BT-korttimaksupääte, ja auto (Volsu) pitää sammuttaa ennenkuin pääte toimii, eli Samppa tiputtaa yhden yhteyden pois. Älykello ja pääte toimii sen jälkeen bueno. Et tiedä näistä sit.
Comment