Originally posted by Petri.Kekkonen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Toyota GT86
Collapse
X
-
Originally posted by jva View PostMinusta tuo täysin älytön idea ja lähtökohta urheiluauton suunnittelussa! Täysin älyvapaa lähestymistapa urheiluautona markkinoitavan auton suunnitteluun!!!E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostJa minusta taas oikein piristävä poikkeus nykypäivän tarjontaan.
Kyllä Kaimaanillakin pystyy jopa meikäläisen taidoilla asfaltilla mutkissa perää luistattamaan...mutta kyllä se nyt kuitenkin on suunniteltu siten että sillä ajetaan mutkat nopeasti eikä siten että kuka tahansa löytää auton rajat..
Comment
-
-
Originally posted by jva View PostMiten tuotetta voidaan markkinoida "urheiluautona" jos se on suunniteltu siten että sen rajat löytää "kuka tahansa" mahdollisimman helpolla?? Tuohan tarkoittaa sitä että siitä on tehty tarkoituksella "huono" jotta sitä voi vaikka meikäläinen viedä sen suorituskyvyn rajoilla?!?!
Originally posted by jva View PostKyllä Kaimaanillakin pystyy jopa meikäläisen taidoilla asfaltilla mutkissa perää luistattamaan...Last edited by Petri.Kekkonen; 03-09-2012, 18:13.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostHyviä kysymyksiä joihin en kyllä osaa vastata mitään. Mutta kai siinä silti joku asia on onnistunut kun Chris Harris juuri tykkäsi että se toimii rajoilla ajettessa paremmin kuin 370Z ja muutenkin kai työkseen autoja testaavat on tykänneet. Tämän takia kiinnostais juuri päästä itse ajamaan. Ainoa vaan on että kun en voi kuitenkaan ajaa radalla, enkä muutenkaan osaa ajaa niin onko siitä sitten mitään hyötyä vaikka pääsiskin.
Mitä hauskaa siinä loppupeleissä edes on?? Paljon hauskempaa minusta on ajaa autolla jossa minun omat rajani tulevat vastaan paljon ennen auton rajoja.. :think
Tarkoitan siis sitä että olen jokusen kerran ajanut sekä 911:sta että Kaimaanilla mutkia niin kovaa etten olisi uskaltanut ajaa kovempaa..ja silti auton rajat eivät tuntuneet olevan vielä lähelläkään.. paljon hauskempaa ja "sportimpaa" se minusta oli kuin se jos perä olisi luistellut sladissa ja kuski kieli keskellä suuta ja ohjaamo täynnä käsiä ja mielessä epävarmuus että päätyykö tässä kaiteeseen vai ei..Last edited by jva; 03-09-2012, 18:23.
Comment
-
-
Originally posted by jva View PostMinusta tuo täysin älytön idea ja lähtökohta urheiluauton suunnittelussa! Täysin älyvapaa lähestymistapa urheiluautona markkinoitavan auton suunnitteluun!!!1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by jva View PostTarkoitan siis sitä että olen jokusen kerran ajanut sekä 911:sta että Kaimaanilla mutkia niin kovaa etten olisi uskaltanut ajaa kovempaa..ja silti auton rajat eivät tuntuneet olevan vielä lähelläkään.. paljon hauskempaa ja "sportimpaa" se minusta oli kuin se jos perä olisi luistellut sladissa ja kuski kieli keskellä suuta ja ohjaamo täynnä käsiä ja mielessä epävarmuus että päätyykö tässä kaiteeseen vai ei..
Comment
-
-
Originally posted by Vanquish View PostTässä ollaan ytimessä Ehkä löydät ajamisesta vielä uuden hauskuuden kun tuot autoa sladissa ja ohjaamossa kädet vispaa. Tietenkin tälläinen sopii paremmin radalle. Yksi auto ei sovellu kaikille, mutta jotkut todellakin voi pitää rajalla ajamisesta 107% enemmän kuin rajan takana ajosta.
Minusta autossa pitää olla ominaisuuksia niin paljon että sillä voi ajaa mutkat niin lujaa kuin tällaisen taviskuskin kantti riittää ilman että ollaan lähelläkään auton rajoja JA autossa pitää olla sen verran paukkua että sen saa tällainen taviskuski myös sladiin jos haluaa..
Comment
-
-
Ei varmaan ketään haittaa jos linkitän tähän tuolla toisessa threadissa olleen Italowestern:in koeajoraportin:
Toi oli todella positiivisen kuuloista luettavaa ja ei voi ainakaan syyttää ettei kirjoittajalla olisi kokemusta kalliimmista ja tehokkaammista "oikeista" urheiluautoista.Last edited by Petri.Kekkonen; 05-09-2012, 10:19.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEi varmaan ketään haittaa jos linkitän tähän tuolla toisessa threadissa olleen Italowestern:in koeajoraportin:
Toi oli todella positiivisen kuuloista luettavaa ja ei voi ainakaan syyttää ettei kirjoittajalla olisi kokemusta kalliimmista ja tehokkaammista "oikeista" urheiluautoista.
Comment
-
-
Originally posted by Vanquish View PostTässä ollaan ytimessä Ehkä löydät ajamisesta vielä uuden hauskuuden kun tuot autoa sladissa ja ohjaamossa kädet vispaa. Tietenkin tälläinen sopii paremmin radalle. Yksi auto ei sovellu kaikille, mutta jotkut todellakin voi pitää rajalla ajamisesta 107% enemmän kuin rajan takana ajosta.
Siinä on jotain käsittämöttömän hienoa siinä fiiliksessä kun auton saa "istumaan" kurviin kovassa vauhdissa. Nankangeilla ei samaa efektiaa saa millään aikaiseksi...Possuja ja Bemareita
Comment
-
Comment