hieno asia että nyt vastaa sentään jotain tännekkin, ja yrittää korjata tilannetta, mutta kyllä tuo asenne myös vaatii ison muutoksen jotta se asiakaspalvelu myös tulisi kuntoon.
"päivän naurut, kiitos näistä T.niko"
eikö olisi voinut vastata vaikka että "Hei, reklamaatiosi on luettu, ja palaan asiaan maanantaina paremmalla ajalla"
tai jotain vastaavaa eikä suoraan vittuilla ja nauraa päin naamaa? Asiakaspalvelu on kumminkin Helvetin tärkeä asia firmalle, mä maksan mielummin hyvästä palvelusta hieman enemmän kuin paskasta palvelusta saman tai vähemmän.
"päivän naurut, kiitos näistä T.niko"
eikö olisi voinut vastata vaikka että "Hei, reklamaatiosi on luettu, ja palaan asiaan maanantaina paremmalla ajalla"
tai jotain vastaavaa eikä suoraan vittuilla ja nauraa päin naamaa? Asiakaspalvelu on kumminkin Helvetin tärkeä asia firmalle, mä maksan mielummin hyvästä palvelusta hieman enemmän kuin paskasta palvelusta saman tai vähemmän.
Comment