Siitä vähän yrittäjälle (ja miksei muillekin) luettavaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auton törkeä käsittely EPDM:n asennuksessa!!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mahtoikohan nuo kuvat tulla nyt mukaan tähän... Pari lisäkuvaa kaverin asennuksista, hienosti on listat paikoillaan, eikä pullistele yhtään...
Kännykästä löytyy vielä kuva siististi menneestä lokasuojan reunasta, joka ei heitä enää kuin noin puoli senttiä ulos päin. Mennessäni hakemaan autoa heitti sentin, mutta huomautettuani asiasta sai sitä vähän paremmin kohdalleen. Toki uusiksi senkin laitto vielä menee, että saa alkuperäiseen kuntoon.
Pari sataa kilsaa kun tulee päivässä pelkkää työmatka-ajoa, niin vaikea pitää autoa puhtaana. Pelottaa jo ajatellakin millaista asennusnaarmua löytyy, kun saan auton pestyä.
Niin Epdm kerro nyt hemmetissä se sinunkin näkemys asiaan, ettei jää niin yksipuoliseksi tämä. Vai olisiko niin, ettei tällaista jälkeä pysty paljon puolustelemaan. Luulit varmaan, että kyllä asia siitä suttaantuu ja hautautuu, mutta voit olla varma, että vien asian loppuun asti ja saatan auton alkuperäiseen kuntoon ja maksajana olet sinä.
Comment
-
-
Niin unohdin, että bemarihan on vaan paskalaatua ja siinä kuuluu listojen pullistellakin tuolla lailla.
Kumma, että joku ne oli ennen sinua saanut kohdilleen ja jopa minä, kun ehdin vähän päivänvalossa korjailla tekosiasi. Harmi vaan, että kun olit voimalla kerennyt runttailla noita sen verran, että on aika kivat jäljet tosiaan noissa sisäänmeno kohdissa. Ei taida tuota muovia saada väännettyä mitenkään alkuperäiseen muotoon, vaan menee tosiaan koko puskurin uusimiseksi, että saa siistiksi?
Jos joku tietää, miten tuon muuten saa kuntoon, niin otan kyllä vinkkejä vastaan.
Comment
-
-
itse en kyllä missään nimessä hyväksyisi tollasia jälkiä,jos nuo ovat epdm:n mielestä pieniä niin täytyy kyllä miettiä onko siellä edes kaikki muumit laaksossa:think
eihän tuo puskuri vielä maalaamalla kuntoon tule,rutut siihen silti jää,uusi puskuri vain ja siihen maalaus+listat jos ne vääntyneet ja oem osia tietenkinex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia
Comment
-
-
Itse en siedä huonoa asiakasapalvelua,mikä on valitettavasti tosin aika yleistä kun autojen varaosien/korjauksien/huoltojen kanssa tekemisissä (Suomessa)Itsekkin katsoin autooni muutaman euron ledejä ja juurikin EPDM sivuilta,mutta taitaa jäädä kyseisetä liikkeestä hommaamatta,mutta tuskin vaikuttaa yrityksen liikevaihtoon,koska pystyy asiakkaitaan kohtelemaan tässä topicissa esiintyneellä tavalla.
EDIT:Itse olen valmis maksamaan extraa,kun saan hyvää palvelua/asiaani hoidetaan ja tunnen että todellakin olen liikkeelle ASIAKAS enkä pelkästään numero ja € kuva.Last edited by b mutteri kasa; 18-11-2012, 14:08.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Mr.Speed
Comment
-
Originally posted by heiskate View PostMahtoikohan nuo kuvat tulla nyt mukaan tähän... Pari lisäkuvaa kaverin asennuksista, hienosti on listat paikoillaan, eikä pullistele yhtään...
Kännykästä löytyy vielä kuva siististi menneestä lokasuojan reunasta, joka ei heitä enää kuin noin puoli senttiä ulos päin. Mennessäni hakemaan autoa heitti sentin, mutta huomautettuani asiasta sai sitä vähän paremmin kohdalleen. Toki uusiksi senkin laitto vielä menee, että saa alkuperäiseen kuntoon.
Pari sataa kilsaa kun tulee päivässä pelkkää työmatka-ajoa, niin vaikea pitää autoa puhtaana. Pelottaa jo ajatellakin millaista asennusnaarmua löytyy, kun saan auton pestyä.
Niin Epdm kerro nyt hemmetissä se sinunkin näkemys asiaan, ettei jää niin yksipuoliseksi tämä. Vai olisiko niin, ettei tällaista jälkeä pysty paljon puolustelemaan. Luulit varmaan, että kyllä asia siitä suttaantuu ja hautautuu, mutta voit olla varma, että vien asian loppuun asti ja saatan auton alkuperäiseen kuntoon ja maksajana olet sinä.
Pulju on tässä lähellä ja nyt tietää jättää väliin.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
minä voisin olla kiinnostunut tuosta "rikkinäisestä" puskurista jos uuden laitat
ei vaan ettekai nyt tosissanne väitä että tuo pitäisi UUSIA tuo puskuri kyllähän tuon muovikorjausta vähänkään tenhyt automaalari laittaa kuntoon eihän tuon hintaluokan puskuria hylkyyn tommosten takia vielä panna kun viikoittain korjataan paaaljon paaaljon pahempiakin
listojen kiinnikkeet tietysti jos on rikki niin ne uudet mut tuo itse puskuri nyt näyttäis noiden kuvien perusteella vaan olevan väärin paikoillaan.Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
Originally posted by K70 View PostItsellä positiiviset kokemukset kyseisestä firmasta, mutta tämän topicin usean postin perusteella on aivan varmaa, että jatkossa asiointi tapahtuu muualle.
Comment
-
-
Niin itse en tiedä, miten tuon ruttuisen, vääntyneen ja hiukan lohjenneen kohdan saa kunnostettua. Toisella puolella ihan samalainen tuo listan sisäänmenokohta.
Nuo listathan pitäisi mennä oikeasti ihan tiiviisti ja siististi tuonne puskurin sisään. Tavallaan vittumaisen pienet jäljet ja kuitenkin sellaiset, etten tule tuollaisena kyllä tuota katselemaan.
Comment
-
Comment