...eli viaksi on paljastumassa BMW:n heikko laatu ja suomalainen luonne
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auton törkeä käsittely EPDM:n asennuksessa!!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mijuko View Post...eli viaksi on paljastumassa BMW:n heikko laatu ja suomalainen luonneLR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Tuosta kostosta ja vahingonilosta vielä, eipä sitä tarvinnut paljon herran kasvoilta etsimällä etsiä, kun toin autoa puskurin irroitukseen ja hämmästyin, kun se olisi pitänytkin sovitun vastaisesti jättää sinne"pariksi kolmeksi päiväksi". Sun toteamus, että ei ole sun ongelma, tuli kyllä siihen sävyyn, että jos en olis tienny saavani pahoinpitelysyytettä, niin olis läsähtänyt.
Sama kun olit purkanut sen puskurin ja pohjapanssarin irti ja aloit selostamaan öljyvuodosta ja ahtimen mahdollisesta leviämisestä. Että kyllä sitä vahingoniloa aika helvetisti näyttää sultakin löytyvän. Varmaan suomalaiset opettaneet...Last edited by heiskate; 15-12-2012, 12:48.
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostJa hyvää huomenta kaikkille.
ps. Otin muutamia kuvia rikkinäisestä pohjalevystä ja siihen liittyvä ilman otto kanavaan, mikä repsotti kuskinpuolellaa alaspäin ja missä näkyy ahtimen runsaasta vuodosta, ei vaan ns hikoilusta. Nämä asiat sitten ei nähtävästi paljon painaa tärkeysjärjetyksessä puskurin verrattuna. Meitä on monenlaisia...Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Kesäautona toimii vw kupla -65
Comment
-
-
Originally posted by Vehkis View PostOisitko kenties tarjoamassa uutta ahdinta/vaihtotyötä??
Vaikea tässä topicissa on enää asiallista keskustelua viritellä, tilaaja on esittänyt omat näkemykset ja toimittajaa ei hirveästi kitinät nappaa.
Suomessa "asiakas on aina oikeassa" lienee Hollannissa "asiakas on aina pilvessä".
Comment
-
-
Muutaman vastaavan tapauksen saanut itsekkin kokea yrittäjänä tässä internet-aikakaudessa, että asiat ei menekkään asiakkaan mielestä toivotulla tavalla syystä tai toisesta. Heti alkukantaan ollaan uhkailemassa jo kirjoittelulla asiasta internettiin ja mustamaalaamassa yritystä/henkilöä. Äkkiä se juttu johonkin keskustelupalstalle sitten ilmestyykin ja usein asioista saa luettavaksi melko yksipuolisen version. Jätetään jutun kannalta olennaisia seikkoja kertomatta (yleensä) lihoittaakseen tarinaa ja yhteisössä kun ollaan, niin porukassa juttu paisuu entisestään.
Vaan ei noita asioita omasta mielestä noin kuulu hoitaa. Viallisen tuotteen ja epäkelvon palvelun saamisesta tulisi lähettää ensimmäisenä kirjallinen reklamaatio yritykselle. Jos asiat ei tuota kautta lähde selkiytymään, on Suomessa erinomainen kuluttajasuoja, joka hoitaa näitä tapauksia. Kuluttaja-asiamies tutkii tapauksen ja kuulee molempia osapuolia ja sitä kautta pyritään saamaan ratkaisu asiaan. Tapauksen päätyttyä on omasta mielestä vasta korrektia antaa palautetta vaikka sitten julkisesti näin foorumilla, että voiko jonkun palveluita suositella jatkossa tai ei.
Lyhyesti sanottuna, ei näitä asioita kuulu täällä foorumilla tai yleensäkään internetissä ratkaista. Siitä ei synny kuin huutamista ja vittuilua puolin ja toisin ja ratkaisua tuskin saadaan aikaiseksi vaan sukset menee entistä pahemmin ristiin. Toivon mukaan puskuri ja ledit tulee ens viikolla kuntoon ja jatkossa vastaavat tapauksen hoidetaan vähän fiksummin, niin säästytään turhalta mielipahalta. Hatunnosto vielä TFV:lle, että lähti yksityisenä välikätenä hoitamaan asiaa.
Comment
-
-
Originally posted by ee36 View Post
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View Post
ps. Otin muutamia kuvia rikkinäisestä pohjalevystä ja siihen liittyvä ilman otto kanavaan, mikä repsotti kuskinpuolellaa alaspäin ja missä näkyy ahtimen runsaasta vuodosta, ei vaan ns hikoilusta. Nämä asiat sitten ei nähtävästi paljon painaa tärkeysjärjetyksessä puskurin verrattuna. Meitä on monenlaisia...Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Luin eilen tän topicin läpi, ja totean vain yhden asian tähän. Itsekin joskus reklamaatioita tehneenä, eikä aina niin ole onnistunut asioimaan niin sivistyneesti joka intiaanin kanssa. Neuvo kuuluu:
Ei kannata heittää koko ajan bensaa liekkeihin.
Miksikö? Kun nyt kyseessä on tommonen rahallisesti aika pieni vahinko, vaikkakin ikävä (ja ymmärrän sen), niin jatkuva meuhkaaminen täällä julkisesti ei luonnollisestikaan asiaa edistä. Itse näen sen niin, että asia on hoidettu päin helvettiä kyllä, mutta en varmaan olisi lähtenyt tähän vittuilu/kärjistys karnevaaliin tällä foorumilla. Raportoiden joka ikisestä käänteestä tai toisen tekemisestä tai tekemättä jättämisestä.
Oma tyyli on hoitaa tämmöset asiat suoraan asianomistajan kanssa, ja jos ei hyvällä niin sitten vähemmän hyvällä. Lopulta yleensä löytyy ratkaisut kuitenkin. Tappelemalla koko ajan vain lisää se homma ei siitä tokene, ikinä.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostÄkkiä se juttu johonkin keskustelupalstalle sitten ilmestyykin ja usein asioista saa luettavaksi melko yksipuolisen version.
Tietänet itsekin, ettei kuluttajasuoja auttaisi. Se ei voi antaa sitovaa määräystä tai sakkoa, se antaa vain suosituksia joilla yrittäjän ei ole pakko noudattaa. Ja tuossakin menee 1,5 vuotta.
Comment
-
-
Korostetaanpa nyt oikein sitä seikkaa, että minä en todellakaan ensimmäisenä ollut uhkailemassa yhtään millään. Yritin selvittää asiaa ja antaa yrittäjän hoitaa asia kuntoon. Mutta jos kerran mitään vastaantuloa ei ole nähtävissä, niin kuin sen tuolta aiemmista viesteistä voi todeta, niin mitä helvettiä sitä tekee, nielee vaan kaiken vai?
No en todellakaan, nimenomaan sen jälkeen, kun selväksi kävi että yrittäjän puolelta ei olla valmiita muuhun kuin kokeilemaan uusia ledejä ja ohittaen kaiken muun, niin tein selväksi että asia ei tähän jää. Nimenomaan siksi toin asian tänne, että jos itse olisin vastaavan jutun nähnyt etukäteen olisi koko kärsimysnäytelmä jäänyt osaltani väliin. Siksi on erittäin hyvä, tällaisesta toiminnasta informoidaan.
Ja se vielä, että tässä tapauksessa ei todellakaan olisi tapahtunut mitään, jollen asiaa olisi vienyt montaa kautta eteenpäin. Ja helvetin vaikeaa ollut silti.
Comment
-
-
Originally posted by heiskate View PostKorostetaanpa nyt oikein sitä seikkaa, että minä en todellakaan ensimmäisenä ollut uhkailemassa yhtään millään. Yritin selvittää asiaa ja antaa yrittäjän hoitaa asia kuntoon. Mutta jos kerran mitään vastaantuloa ei ole nähtävissä, niin kuin sen tuolta aiemmista viesteistä voi todeta, niin mitä helvettiä sitä tekee, nielee vaan kaiken vai?
No en todellakaan, nimenomaan sen jälkeen, kun selväksi kävi että yrittäjän puolelta ei olla valmiita muuhun kuin kokeilemaan uusia ledejä ja ohittaen kaiken muun, niin tein selväksi että asia ei tähän jää. Nimenomaan siksi toin asian tänne, että jos itse olisin vastaavan jutun nähnyt etukäteen olisi koko kärsimysnäytelmä jäänyt osaltani väliin. Siksi on erittäin hyvä, tällaisesta toiminnasta informoidaan.
Ja se vielä, että tässä tapauksessa ei todellakaan olisi tapahtunut mitään, jollen asiaa olisi vienyt montaa kautta eteenpäin. Ja helvetin vaikeaa ollut silti.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
Comment