Originally posted by TJJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bmw 316 E30 -88
-
-
Originally posted by TJJ View PostEi tietenkään, useimmissa yksilöissähän on automaattinen hierontakone ainakin jossain nopeudessa ja bonuksena heiluu myös rattiBmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostKyllä mua häiritsee tylsää ulkokuortakin enemmän se koelauta.
Ulkonäkö kyllä miellyttää silmää...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
No ei. Toisaalta toi nyt on vaan tommonen ihan perus kärry, miltä ei mitään ihmeellistä edes odota. Hiljainen, kulkee suoraan ja muutenkin ihan kiva ajella. Tasaisen hyvä, muttei mitenkään ihmeellinen. No pitkällä matkalla on kyllä hyvä ja on toi selkeesti parempi ihan joka suhteessa vanhempaan (203) C-sarjaan verrattuna. Tällaisella perus autolla ajellessa on aika sama onko puolia ohjauspyörässä kolme vai nejä. Seuraavaksi varmaan voisi etsiä jotain samanlaista amg paketilla ja jos massit riittäis niin ostais faceliftin, jossa jo hienompi sisustakin. Täytyy katsella, ei tässä varmaan ennen kevättalvea kaupoille lähdetä. Sitä ennen ehtii mieli muuttua miljoona kertaa. Mursu tai Bemari sieltä silti tulee, ehkä...
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostMinusta tuo E60 kori on niin helvetin ruma, ainakin ihan vakio kuosissa.:think
Ei oikein säväyttäisi tuohon malliin vaihtaa, vai tottuisko silmä sen ulkonäköön jossain välissä?
Onkos noissa e60 enempi tai vähempi "sähkö" vikoja, kun e39:ssä? Mites ajettavuus? Olen täältä joskus lukenut, että meteli olisi suurempi sisällä kun e39:ssä? Pitääkö paikkaansa:think
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostE60:han on korina helevetin hieno.. Varsinki ku heittää kunnon vanteet alle ni avot.. Itekki saanu vaa kehuja tuntemattomilta ihmisiltä että eikai se ihan rumakaan voi olla :thinkBmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostNiin.. kauneus on katsojan silmissä. Kyllä joo, varmaan isot vanteet ja ehkä pientä madallusta kehiin, niin varmasti muuttuu erinäköiseksi ja muuta pientä yksityiskohtien muutosta. Mutta ihan noilla 17" vanteilla ja orginel lookilla ei säväytä. Tuossa TJJ:n Linkissä on jotain mikä säväyttää, mutta mikä?
Mulla oli budjetti 20ke ja jäi jopa reilusti sen alle, kerrankin. X3 oli alkuperäinen tarkoitus mutta 3 litrasella dieselillä ei ihan budjetti olis riittänyt kunnon vehkeeseen.
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostTuossa TJJ:n Linkissä on jotain mikä säväyttää, mutta mikä?
Minulla taas E60:n sisusta (LCI, kunnon varusteilla, sport-automaatilla ja tummilla puulistoilla) ei töki yhtään vaan näyttää oikein hienolta. Toki F10 on vielä selvästi paremman näköinen sekä ulkoa että sisältä.
Ja -challengerin- viestiä mukaillen: E39:hän on korina helevetin hieno.. Varsinki ku heittää kunnon vanteet alle ni avot.. Itekki saanu vaa kehuja tuntemattomilta ihmisiltä jotka ovat kovasti pettyneen näköisiä kun kertoo auton kuitenkin olevan jo 14 vuotta vanha.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNo ei. Toisaalta toi nyt on vaan tommonen ihan perus kärry, miltä ei mitään ihmeellistä edes odota. Hiljainen, kulkee suoraan ja muutenkin ihan kiva ajella. Tasaisen hyvä, muttei mitenkään ihmeellinen. No pitkällä matkalla on kyllä hyvä ja on toi selkeesti parempi ihan joka suhteessa vanhempaan (203) C-sarjaan verrattuna. Tällaisella perus autolla ajellessa on aika sama onko puolia ohjauspyörässä kolme vai nejä. Seuraavaksi varmaan voisi etsiä jotain samanlaista amg paketilla ja jos massit riittäis niin ostais faceliftin, jossa jo hienompi sisustakin. Täytyy katsella, ei tässä varmaan ennen kevättalvea kaupoille lähdetä. Sitä ennen ehtii mieli muuttua miljoona kertaa. Mursu tai Bemari sieltä silti tulee, ehkä...
tyyppivikoja?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
No, onhan tuo ihan hieno http://www.flickr.com/photos/autodet...n/photostream/
Ja en tuosta M5 sisustuksesta löydä oikein mitään häiritsevää.. On ihan mielettömän hieno!!!
Last edited by janke; 29-08-2013, 20:02.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostMulla aivan ehdoton kriteeri ulkonäöllisesti oli M-Sport, ilman sitä se on aika pliisun näköinen.
Comment
-
-
Minkälainen tälläinen olisi
Tuosta korimallista on sen verran kokemusta, että kaikki luukut, sekä lokarin kaaret kannattaa katsoa tosi tarkkaan läpi ruosteen varalta. Jos niitä on korjattu vehossa, niin ovat liimanneet tiivisteet kiinni oviin sialla ja sen jälkeen sinne tiivisteen alle ei tarttekkaan sitten kurkkia. Liekö ollut joku ajatus tuossa hommassa, kun aina ei tullut ihan priimaan jälkeä. Sähkövikoja on. Mullla olleissa yksilöissä ei oo ollut mitään, mutta olen ymmärtänyt, että ei oo harvinaista, jos joku sähköhimmeli lopettaa toimintansa pimahtaneen ohjausboksin takia. Toisaalta osalla noista on ajettu ihan helvetisti, että varmasti jossain kohtaa jotain hajoaa. Ajoltaan ovat aika leppoisia pelejä. Kivoja autoja ajaa pitkää matkaa, mutta vielä tuossa 203 korissa ohjaus on aika tahmean oloinen hitaissa vauhdeissa. Siihen tottuu kyllä parissa päivässä. Vähän kuin perus 300srj, jossa olisi panostettu enemmän mukavuuteen. Amg-alusta taas varmaan aika paljon M-sportin kaltainen. Mulla ei oo ollut kuin C220cdi sportcoupe jossa "evo" alusta ja sitten avangarde alustalla oleva farkku 220cdi. Faceliftissä (tuli joskus -04) paremmat pellit ja fiksumpi sisusta.Last edited by Juppe; 30-08-2013, 10:12.
Comment
-
Comment