memebuy23buy

Auto Saksasta Suomeen II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17797
    • Jämsä

Originally posted by RedBullet View Post
    Onkos viimeaikoina ollut häikkää Ruåttin puollela keltasilla kilvillä ajellessa??
    Perjantaina olis tarkoitus kurvata.

Mistäs kurvailet? Itse oon helsingborgissa to-pe yön ja laivalle tukholmaan perjantaina. Mulla on myös keltapäiset kilvet... Nyt siten näkee mitä ne sanoo helsingborgin satamassa, kun siinä aika tiiviisti pysäyttelevät. :think
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• MMM525
      Bimmer Rookie
      • Apr 2007
      • 117
      • Pirkanmaa

Originally posted by bemu2000 View Post
      Mistäs kurvailet? Itse oon helsingborgissa to-pe yön ja laivalle tukholmaan perjantaina. Mulla on myös keltapäiset kilvet... Nyt siten näkee mitä ne sanoo helsingborgin satamassa, kun siinä aika tiiviisti pysäyttelevät. :think
      Sompsan sivuilla oli tietoa että Tanskassa oltaisiin pysäytetty keltaisilla kilvillä ajanut ja otettu kilvet pois autosta.

Minulla ei ollut Ruotsissa viime viikolla mitään ongelmia keltaisilla kilvillä. Ja näytti Ruotsinlaivaan pari muutakin autoa ajavaan sisään keltaisilla kilvillä.
      BMW F11 530dA touring -11 Havanna
      BMW E39 525dA touring -02 Toledo

Comment

• jaki
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 2979
        • Uusimaa

Itsehän tilasin keltaiset kilvet tänään transit platesilta suoraan BMW liikkeeseen ja lupasivat että ne on jo huomenna perillä, saapa nähdä toimiiko. Hinta 125€ toimitettuna, ei paha
        Tuo on kyllä kätevä, mutta eikös niissä pidä tietää auton VIN tilattaessa?

Oli tiistaina todella pihi myyjä
        Menimme Hampurin pohjoispuolella olevan kylän rekisteröintitoimistoon, oli pitkähkö jono, mutta kauhistui vakuutusten hintaa ja ehdotti, että ajetaan Hampurin johonkin toimistoon. Kävi oikein hyvin, koska aikaa oli ihan järjettömän paljon. Jono lyhyt ja keltapäät kaikkineen alta 70 eur eikä mennyt kuin n puoli tuntia.

Tarjosivat melkein töitä, kun pystyin niin nopeasti näpyttelemään sekä vakuutusyhtiön, että rekisteröintitoimiston koneella nimeni ja osoitteeni järjestelmään
        En kuitenkaan vielä luvannut tulla...
        BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

Comment

• Janzki
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 4947
          • Lohja

Originally posted by jaki View Post

Menimme Hampurin pohjoispuolella olevan kylän rekisteröintitoimistoon, oli pitkähkö jono, mutta kauhistui vakuutusten hintaa ja ehdotti, että ajetaan Hampurin johonkin toimistoon. Kävi oikein hyvin, koska aikaa oli ihan järjettömän paljon. Jono lyhyt ja keltapäät kaikkineen alta 70 eur eikä mennyt kuin n puoli tuntia.

Tarjosivat melkein töitä, kun pystyin niin nopeasti näpyttelemään sekä vakuutusyhtiön, että rekisteröintitoimiston koneella nimeni ja osoitteeni järjestelmään
          On ollu todella halvat kilvet ! Mikäs konttori kyseessä?
          Sähköposti.
          IG: janzki_

Comment

• bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17797
            • Jämsä

Originally posted by jaki View Post

Ei tarvitse auton tietoja. Auton tiedot laitetaan myöhemmin, kätevää
            Vanteet edullisesti

Comment

• Sieben
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2003
              • 304
              • EU

Originally posted by MajorDrake View Post
              Voi tulla kalliiksi... Italialaiset eivät salli autojen vientiä maasta Saksan keltapäisillä, sinne kyllä saa autoja viedä Saksasta keltapäisillä...

Autoja on takavarikoitu keltapäisillä kilvillä ajamisen takia,
              sakkoja tulee ja joutuu hommaamaan Italiasta vientikilvet...

http://www.auto-motor-und-sport.de/n...me-678159.html

Näin olen lukenut myös, pahimassa tapauksessa voi käydä jurikin noin. Lähinnä Brenneron solassa ovat näitä tarkkailemassa.

Olen itse ajanut useampia kertoja keltapäisillä kilvillä Firenzestä Suomeen, välillä Brenneron kautta Itävaltaan ja välillä Comon rajanylityspaikan kautta Sveitsiin. Poliisit ovat seisseet rajalla, mutta eivät mitään sanoneet, joko minulla suunnatonta tuuria tai poliisit eivät vain ole kaikki niin virkaintoisia täällä.
              Usein kun tulee Saksaan rajan yli Kufsteinista, niin ovat poliisit ossakin kytiksellä, ja tarkkailevat varastettuja autoja, eli siinä on yleensä ollut ensimmäinen pysäytys.
              Varsinkin BMW X6 mallit katsovat todella tarkkaan, avaimet kokeilevat manuaalisesti joka lukkoon.

Italialaiset siirtokilvet toimivat myös kyllä hienosti Suomeen saakka, ja ovat joka maassa hyväksytyt, vaikkakin vain yksi pahvinen kilpi tulee mukaan. Olen monistanut toisen paperista eteen, ettei tulisi turhia pysäytyksiä.

Vasta Hampurissa auton ollessa parkissa, oli poliisit ihmetelleet kilpiä ja laittaneet rengaslukon. Joku asukas oli soittanut, että seisoo auto ilman kilpiä kadulla, joten vain halusivat tarkistaa.
              Attached Files
              E46 320d M-Sport -06

Comment

• integra2000
                Bimmer Rookie
                • Dec 2006
                • 141
                • Turku

Oliko ongelmia kilpien kanssa?

Comment

• abject
                  BTCF Member
                  • Jan 2010
                  • 378
                  • Vähäkyrö

Ei tarvitse auton tietoja. Auton tiedot laitetaan myöhemmin, kätevää
                  Tällaisia kokemuksia myös itsellä vuoden takaa. Oli todella helppo ja nopea palvelu. Tilasin kilvet myyjän luo, koska aikaa ei enää ollut odottaa niitä itselle kotiin. Kaupan synnyttyä kilvet kiinni, kartonginpalaseen auton tiedot ylös ja on the road!

Ei varmaankaan edullisin, mutta kauppa-aktin tapahtuessa klo 2200 ei juuri muita vaihtoehtoja ollut - varsinkaan kun kotia kohti piti lähteä samoin tein. Tullee käytettyä tätä ensi kerrallakin vaivattomuutensa ansiosta.
                  F11 525dx M-Sport ’14
                  w123 240D Lang MR '81

Comment

• jaki
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2003
                    • 2979
                    • Uusimaa

Originally posted by Janzki View Post
                    On ollu todella halvat kilvet ! Mikäs konttori kyseessä?
                    Kuitti tietysti kateissa, mutta Hampurin pohjoislaidala oli. tuo:

Kontaktadresse Standort Nord

Langenhorner Chaussee 491, 22419 Hamburg

Vakuutus tietysti tien toiselta puolelta, ihme ettei jompi kunpi jääty auton alle. Kaverilla oli kyllä joku sinisävyinen kortti (ei Polizei), jolla tuli joku alennus sekä kilpiin, että vakuutuksiin.
                    BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

Comment

• Tyramies
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2011
                      • 271
                      • Helsinki

Ei menny ihan niinku strömssössä... yksi syy miksi itse aina matkustan paikan päälle, otan autosta kuvat ja videot silleen että näyn niissä itse, ettei tule jälkikäteen kysymyksiä että onko siellä oikeasti käyty ja katsottu...
                      -Kevin, i wanna double...
                      -Harry! ...
                      -I need a double, right now!
                      "thank you son."

Comment

• bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17797
                        • Jämsä

Originally posted by integra2000 View Post
                        Oliko ongelmia kilpien kanssa?
                        Tanskassa ajoin poliisien ohi moottoritiellä ja ruotsissa olivat kanssa tutkaamassa motarilla ja mittarin mukaan ylinopeutta 15km/h, ei tuntunut keltapäiset kilvet kiinnostavan. Finnservicen Merja sanoi että lähes kaikkiin autoihin hakevat keltaiset kilvet eikä ole keltään ikinä kuullut että olisi ollut ongelmia.
                        Vanteet edullisesti

Comment

• integra2000
                          Bimmer Rookie
                          • Dec 2006
                          • 141
                          • Turku

Tanskassa ajoin poliisien ohi moottoritiellä ja ruotsissa olivat kanssa tutkaamassa motarilla ja mittarin mukaan ylinopeutta 15km/h, ei tuntunut keltapäiset kilvet kiinnostavan. Finnservicen Merja sanoi että lähes kaikkiin autoihin hakevat keltaiset kilvet eikä ole keltään ikinä kuullut että olisi ollut ongelmia.
                          Kuinka monella kruunulla muistelivat sinua?

Comment

• bemu2000
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 17797
                            • Jämsä

Originally posted by integra2000 View Post
                            Kuinka monella kruunulla muistelivat sinua?

Ei pysäyttänyt. Tuntuu lähes kaikki ajelevan 120-130km/h 110km/h alueella. Jos ajelee alle 125, niin on vähän jo tukkona.
                            Vanteet edullisesti

Comment

• Hemu__
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2008
                              • 972
                              • Kirkkonummi

En nyt tiedä käykö tämä kysymys nyt ihan tähän topikkiin, mutta kysytään silti..

Löytyykö mitään muita sivustoja, joista voisi katsella Saksan BMW tarjontaa, kuin autoscout ja mobile? BMW syndikat foorumilla ei taida olla käyttäjilleen suunnattua myyntipalstaa laisinkaan?

Comment

• bemu2000
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2003
                                • 17797
                                • Jämsä

Originally posted by Hemu__ View Post
                                En nyt tiedä käykö tämä kysymys nyt ihan tähän topikkiin, mutta kysytään silti..

Löytyykö mitään muita sivustoja, joista voisi katsella Saksan BMW tarjontaa, kuin autoscout ja mobile? BMW syndikat foorumilla ei taida olla käyttäjilleen suunnattua myyntipalstaa laisinkaan?

Ebay? Jos vanhempaa kalustoa katselee, niin löytöjä voi tehdä DAZ lehdestä mitä myydään suomessakin... http://www.lehtipiste.fi/fi/aikakaus...ot/101341/Daz/
                                Vanteet edullisesti

Comment

Working...
                                X