Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Onkos noissa satamissa henkilökuntaa jotka vois yhden auton laivaan ajaa ja ajaa sen sieltä pois?
Mitähän moinen lysti kustantaa, noin suurinpiirtein?
Ajankohta Heinäkuun puolväli, satamat Travemünde sekä Vuosaari.
Nimim. kolme autoa, kaksi kuskia.
Rahtina täytyy lähettää. Maksaa Finnlinesillä nykyään n. 600 -750 € / auto. Ja rahtivaraus täytyy tehdä toimiston aukioloaikana kuten myös auto toimittaa satamaan. Eli samat hinnat ja ehdot mitä on matkustajaliikenteessä ei päde.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Eiköhän siellä joku suostu tuohon, kun lykkää satasen kouraan jonottaessa laivaan pääsyä.
Edit: tai voisi olla turvallisempaa antaa eka 50€ ja toiset 50€ kun ajaa ulos laivasta
Tätä on tullut harrastettua pari kertaa,
välillä kuskin löytäminen on työn ja tuskan takana,
vähän hävettää kysellä...
Kerran kävi tuuri, kuski oli jo mutta neiti oli ryhmämatkalla joten ei voinut enää myydä autopaikkaa hänelle kun olisi pitänyt purkaa koko ryhmän check-in joka oli jo tehty,
sattui sitten pari jannua tulemaan bemulla ja kysyttiin että voiko toinen nimellisesti ruveta kuskiksi jotta saamme paikan autolle laivaan,
sanoivat että heillä on 2 auto paikkaa mutta jäi toinen auto ostamatta joten siinä pärjäsivät molemmat kun ostin paikan pois ;-)
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Tarkotus olisi lähteä hakemaan saksasta nopealla aikataululla auto. Mistäs porukka etsinyt halpoja lentoja saksaan? (ensi viikolla olis tarkoitus lähteä)
Tarkotus olisi lähteä hakemaan saksasta nopealla aikataululla auto. Mistäs porukka etsinyt halpoja lentoja saksaan? (ensi viikolla olis tarkoitus lähteä)
Riippuu vähän mihin olet menossa. Esim. Berliiniin pääsee edulisesti. German wingsiltä näkyy saavan halvalla suorankin lennon ja muut halvimmat on välilaskulla...
Ryanairin lennot on kalliita, kun lähtö on näin lähellä.
Janzki &bemu2000 kiitoksia nopeista vastauksista.
Kysyisin sen verran, että olisiko teillä laittaa, jotain ehdotuksia jos nopee viittitte mulle vilkaista jos löytäisitte halvalla lennon ens viikoksi Ei haittaa vaikka olisi välilaskuja ym. Yhteen suuntaan tarvis vain lennon tietty
Ite tuossa kattelin germanwingsiltä tai muualtakin niin jotain 700€ hintoja sain yhteensuuntaan
Kiitoksia jo etukäteen
frankfurktiin päin olisi tarkotus mennä Mutta ajattelin vain kysäistä kun täällä foorumilla on asiasta tietävää porukkaa, niin voisi saada hyviä neuvoja asiasta tietäviä. Tai ainakin niin olen tämän aiheen käsittänyt, että neuvoja saa kysellä vai Jipe?
Kiitoksia vastauksesta
frankfurktiin päin olisi tarkotus mennä Mutta ajattelin vain kysäistä kun täällä foorumilla on asiasta tietävää porukkaa, niin voisi saada hyviä neuvoja asiasta tietäviä. Tai ainakin niin olen tämän aiheen käsittänyt, että neuvoja saa kysellä vai Jipe?
Kiitoksia vastauksesta
Joo, tuossa ekassa ehdotuksessa oli vaan päivämäärä hypänny 7.7. Ihan noin halvalla ei huomiselle löytyny.
Saa toki kysellä ja pitääkin, mutta vähän vaan pisti silmään kun pitäisi sulle ruveta lentoja ehtimään? Googleen vaan, niin kyllä sieltä pienellä selaamisella löytyy. Itsehän sä paremmin tiedät mille kentälle ja mihin aikaan.
Joo, tuossa ekassa ehdotuksessa oli vaan päivämäärä hypänny 7.7. Ihan noin halvalla ei huomiselle löytyny.
Saa toki kysellä ja pitääkin, mutta vähän vaan pisti silmään kun pitäisi sulle ruveta lentoja ehtimään? Googleen vaan, niin kyllä sieltä pienellä selaamisella löytyy. Itsehän sä paremmin tiedät mille kentälle ja mihin aikaan.
Juu kattelin googlesta ym mutta oon aika uuno noita etsimään ku sata eri hakukonetta, sorge aika uuno olen kai näiden kanssa kun sellasia +500e lentoja vain löysin itse, Kiitokset sulle näistä on hyvä jatkaa etsimistä
Comment