Edit: näyttää muuten troijalaista sitten tarjoavan tuolta Galaxytranssin sivuilta.
Ilmankos duunin koneelta ei päässyt sivulta. No, plussaa tuosta pornosivuestosta .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Laita rahdilla, tulee alle tonnilla sulle pihaan asti...
Tuolta Galaxyltä kyselinkin jo aiemmin tarjousta mutta ei ehtinyt ensiviikolle, hintaa ois tullu 650€ +alv. Ja itseasiassa auto saakin jäädä sinne, kaiken piti olla sovittuna ja puheiden mukaisesti odottelin myyjän sopparia niin jotain aivan käsittämättömiä ehtoja olikin paperilla ja puutteita mitä ei pitänyt olla. Kyllä ne saksalaiset osaa...
Oletteko törmännyt tämmöiseen sopimukseen koskaan? Auto olisi kaikinpuolin viimesen päälle full loaded ja hyvässä kunnossa yhdeltä omistajalta, ollut ison kansainvälisen firman liisari, mutta vähän epäilyttää nuo tietyt kohdat sopparissa. Ja eikös Saksassakin ole samalla tavalla yrittäjillä vastuut joten jos ongelmia tulisi niin juristi pyyhkisi hanuria noilla teksteillä!
Ja jos yksityiseltäkin ostaa niin eihän silloinkaan ole mitään takuuta.
Eli tässä tämä sopimus:
Auton luovutus 1.12.2015 mukaan lukien:
Rekisteriotteen osat I ja II, 1 avain, huoltokirja, viimeinen huolto jarrunesteiden vaihto 30.3.2015 117263km, katsastus janpakokaasumittaus 4/2017,, käyttöohjekirja, vaatimustenmukaisuustodistuksen.
Ulkomaankauppa Suomeen. Hinta ulkomaille, 1000e hinnan alennus.
Huolto täytyy tehdä sis moottori ja vaihteistoöljyn vaihdon. Tuulilasissa halkeama. Sisällä käytönjälkiä.
Ostaja teettää itse työt.
Auto myydään ilman takuuta. Auto ei ole ollut myyjäliikkeen nimissä. Tämä koskee auton näkyviä ja ei näkyviä vikoja.
Autolla on suoritettu koeajo, myydään kuten nähty. Mikäli autoa ei ostetakaan, myyjä pidättää 19% kauppahinnasta. Auto on myyjän omaisuutta siihen asti kunnes hän on saanut koko kauppasumman autosta.
Ostaja on tietoinen auton maalauksista, konepellin kiveniskemistä ja puskurin naarmuista.
Internetissä kerrotut tiedot eivät ole osa sopimusta. Oikeudelliset asiat käsitellään Hampurissa. Ei suullisia sopimuksia. Ostaja huolehtii itse auton huolloista.
Oletteko törmännyt tämmöiseen sopimukseen koskaan? Auto olisi kaikinpuolin viimesen päälle full loaded ja hyvässä kunnossa yhdeltä omistajalta, ollut ison kansainvälisen firman liisari, mutta vähän epäilyttää nuo tietyt kohdat sopparissa. Ja eikös Saksassakin ole samalla tavalla yrittäjillä vastuut joten jos ongelmia tulisi niin juristi pyyhkisi hanuria noilla teksteillä!
Ja jos yksityiseltäkin ostaa niin eihän silloinkaan ole mitään takuuta.
Eli tässä tämä sopimus:
Auton luovutus 1.12.2015 mukaan lukien:
Rekisteriotteen osat I ja II, 1 avain, huoltokirja, viimeinen huolto jarrunesteiden vaihto 30.3.2015 117263km, katsastus janpakokaasumittaus 4/2017,, käyttöohjekirja, vaatimustenmukaisuustodistuksen.
Ulkomaankauppa Suomeen. Hinta ulkomaille, 1000e hinnan alennus.
Huolto täytyy tehdä sis moottori ja vaihteistoöljyn vaihdon. Tuulilasissa halkeama. Sisällä käytönjälkiä.
Ostaja teettää itse työt.
Auto myydään ilman takuuta. Auto ei ole ollut myyjäliikkeen nimissä. Tämä koskee auton näkyviä ja ei näkyviä vikoja.
Autolla on suoritettu koeajo, myydään kuten nähty. Mikäli autoa ei ostetakaan, myyjä pidättää 19% kauppahinnasta. Auto on myyjän omaisuutta siihen asti kunnes hän on saanut koko kauppasumman autosta.
Ostaja on tietoinen auton maalauksista, konepellin kiveniskemistä ja puskurin naarmuista.
Internetissä kerrotut tiedot eivät ole osa sopimusta. Oikeudelliset asiat käsitellään Hampurissa. Ei suullisia sopimuksia. Ostaja huolehtii itse auton huolloista.
Ota yhteys Juhikseen ( www.blauweiss.fi ) tuo auton edullisesti Suomeen. Varmasti 100% ammattitaidolla ja osaa kertoa noista sopimuksista.
Omissa Saksan autoissa kaikissa ollut rasti kohdassa "Ei takuuta".
Ota yhteys Juhikseen ( www.blauweiss.fi ) tuo auton edullisesti Suomeen. Varmasti 100% ammattitaidolla ja osaa kertoa noista sopimuksista.
Omissa Saksan autoissa kaikissa ollut rasti kohdassa "Ei takuuta".
Löytyyhän näitä välittäjiä...
Aiemmat autot mitä olen tuonut on kaikki ollut merkkiliikkeestä joissa takuu ja yksi yksityiseltä jossa luonnollisesti ei. Mutta tämä on ensimmäinen ns. Jobbari-soppari mikä on eteen tullut. Auto on ulkopuolisen toimesta tarkastettu ja kyyti suomeenkin olisi jo tiedossa. Ainoa kysymysmerkki on tietoinen allekirjoitus ed. mainitun kaltaiseen paperiin...
Oletteko törmännyt tämmöiseen sopimukseen koskaan? Auto olisi kaikinpuolin viimesen päälle full loaded ja hyvässä kunnossa yhdeltä omistajalta, ollut ison kansainvälisen firman liisari, mutta vähän epäilyttää nuo tietyt kohdat sopparissa. Ja eikös Saksassakin ole samalla tavalla yrittäjillä vastuut joten jos ongelmia tulisi niin juristi pyyhkisi hanuria noilla teksteillä!
Ja jos yksityiseltäkin ostaa niin eihän silloinkaan ole mitään takuuta.
Eli tässä tämä sopimus:
Auton luovutus 1.12.2015 mukaan lukien:
Rekisteriotteen osat I ja II, 1 avain, huoltokirja, viimeinen huolto jarrunesteiden vaihto 30.3.2015 117263km, katsastus janpakokaasumittaus 4/2017,, käyttöohjekirja, vaatimustenmukaisuustodistuksen.
Ulkomaankauppa Suomeen. Hinta ulkomaille, 1000e hinnan alennus.
Huolto täytyy tehdä sis moottori ja vaihteistoöljyn vaihdon. Tuulilasissa halkeama. Sisällä käytönjälkiä.
Ostaja teettää itse työt.
Auto myydään ilman takuuta. Auto ei ole ollut myyjäliikkeen nimissä. Tämä koskee auton näkyviä ja ei näkyviä vikoja.
Autolla on suoritettu koeajo, myydään kuten nähty. Mikäli autoa ei ostetakaan, myyjä pidättää 19% kauppahinnasta. Auto on myyjän omaisuutta siihen asti kunnes hän on saanut koko kauppasumman autosta.
Ostaja on tietoinen auton maalauksista, konepellin kiveniskemistä ja puskurin naarmuista.
Internetissä kerrotut tiedot eivät ole osa sopimusta. Oikeudelliset asiat käsitellään Hampurissa. Ei suullisia sopimuksia. Ostaja huolehtii itse auton huolloista.
Onhan tekstiä...tietysti tavallaan kait nuo kaikki on ihan ymmärrettäviä jos kerta tuommoisia on tehty.
Mutta kyllä tämä jotenkin lisää uskoa siihen että vain merkkiliikkeiden kanssa kannattaa asioida.:think
Liikkeessä sanoivat että kaikissa käytettyjen autojen soppareissa sama teksti. Ja kun autossa ei ole mitään huomioimisen arvoisia virheitä, erityisen siisti yli 100tkm ajetuksi! Historiat tarkistettu ja kaikki pitää paikkansa...
Liikkeessä sanoivat että kaikissa käytettyjen autojen soppareissa sama teksti. Ja kun autossa ei ole mitään huomioimisen arvoisia virheitä, erityisen siisti yli 100tkm ajetuksi! Historiat tarkistettu ja kaikki pitää paikkansa...
Ei tuossa minun mielestä ole mitään niin vakavaa että pitäisi jättää ostamatta. Vähän "kovakielinen" soppari, mutta faktojahan nuo.
Jos autolla ei ole takuuta, niin silloin ei ole. Jos huolto on tekemättä, niin silloin se on, eikä myyjäliike kustanna sitä. Ilmoitettu myös että yksi avain, kaikki ei välttämättä edes ilmoittaisi. Yleensähän autot ei saksassa ole liikkeen nimissä, vaan paperit on edelliseltä omistajalta.
Ehkä niillä on ollut vaikeita asiakkaita, niin laittavat kaikki paperille.
No tuossa sopparissahan sanotaan epäsuoraan että auto myydään ilman kuluttajasuojaa. Ts. vikoihin vetoaminen jälkikäteen on aika turhaa.
Eikä kuluttajasuoja edes toimi sillä tapaa kuin moni täällä olettaa,
minä ostin yksityishenkilönä auton merkkiliikkeestä
ja laatikko meni vaihtoon, eilen tulli eu-kuluttajasuojasta vastaus
että käsittely on lopetettu ja eivät voi pakottaa myyjää mihinkään...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Näillä näkymin ensi viikon tiistaina olisi tarkoitus ajella Frankfurtista Tukholmaan keskiviikon aamulauttaan. Miten tuossa Rodby - Puttgarden ym. Tanskan ja Ruotsin rajatarkastukilla kiinnitetään huomiota renkaisiin, autossa luonnollisesti kesäkumit alla?? :think
Näillä näkymin ensi viikon tiistaina olisi tarkoitus ajella Frankfurtista Tukholmaan keskiviikon aamulauttaan. Miten tuossa Rodby - Puttgarden ym. Tanskan ja Ruotsin rajatarkastukilla kiinnitetään huomiota renkaisiin, autossa luonnollisesti kesäkumit alla?? :think
Nyt näyttää sääennuste hyvältä, mutta aika riskipeliä lähteä ajamaan yön yli ruotsin läpi kesärenkailla :think
Comment