Tämän voin allekirjoittaa ainakin op:n osalta. Eivät suostu millään runkonumerolla tekemään vakuutuksia enään...tai näin ainakin viime keväänä oli.
If:llä esim ei mitään ongelmaa.
Minulla kyllä on OP:ssa onnistunut aina ongelmitta vuodesta 2004, viimeksi tänään. Toki olen samalla antanut alustanumeron lisäksi auton mallin, tehon massan jne.
Minulla kyllä on OP:ssa onnistunut aina ongelmitta vuodesta 2004, viimeksi tänään. Toki olen samalla antanut alustanumeron lisäksi auton mallin, tehon massan jne.
Eli jopa konttoreiden välillä sitten eroja näemmä...olen kyllä sitten saanut surkeaa palvelua...
Hei
Pitääkö kaikissa tapauksissa olla katkeamaton omistajahistoria ?
Liekkö joku muuttunut 2012 vuodesta, mutta 2010 hain -92 318:sen ja sen vihreä rekisteriote oli edellistä edellisen nimellä, kauppakirja sitten myyjän nimissä, siis yksi kirjaus puuttui välistä, niin 2012 rekisteröintikatsastukseen piti saada ketju kuntoon.
Monen vaiheen google skannnauksilla löysin tuurilla edellistä edellisen omistajan ja häneltä paperin että oli luovuttanut auton - tässä tapauksessa suoraan minulle, jolloin kauppakirja jäi pois välistä.
Näin täällä paikallisella konttorilla silloin.
Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Hei
Pitääkö kaikissa tapauksissa olla katkeamaton omistajahistoria ?
Ostin auton joka ei ole ollut rekisterissä edellisellä omistajalla. Tehtiin kauppakirja mutta miten auto on siirtynyt hänelle on auki. Ykkös/kakkososassa näkyy viimeisin rekisterissä olleen omistajan nimi.
Auto vm.86
Lisäkyssäri liittyy mobilessa diplomatenfahrzeug. Myynti tapahtunee normisti?
Ei tarvi Saksasta ostaessa olla mitään ketjua, pelkkä kauppakirja riittää. Ruotsista tai virosta ostaessa pitää olla katkeamaton ketju.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Mites ns. Kilpikonttorit on auki yleensä? Onko mitään toivoa mennä perjantaina hakemaan kilpiä? Pystyykö myyjä hakemaan mulle kilvet etukäteen? Voinko hakea suomalaiset siirtokilvet ja vakuutukset kun tiedän auton runkonumeron? :think
Mites puolestaan italiasta osto menis? Myyjän kilvillä ja vakuutuksilla vai suomesta siirtokilvet hakemalla?
nullzwei jo vastasikin jo tyhjentävästi mutta yleissääntönä voi pitää että konttorit on auki pienemmissä paikoissa
ma-pe 7:30-12 ja torstaisin pidempään, yleensä klo 16 tai 18.
Isommissa paikoissa voivat olla viikolla pitempään ja yleensä myös tiistaisin pitempään.
Perjantaisin yleensä menevät kohtuu aikaisin kiinni...
Todella harvassa paikassa myös lauantaisin.
Vaihtelu on kuitekin aika isoa ja osassa paikkaa ovat auki vain muutamana päivänä viikossa...
nullzwei jo vastasikin jo tyhjentävästi mutta yleissääntönä voi pitää että konttorit on auki pienemmissä paikoissa
ma-pe 7:30-12 ja torstaisin pidempään, yleensä klo 16 tai 18.
Isommissa paikoissa voivat olla viikolla pitempään ja yleensä myös tiistaisin pitempään.
Perjantaisin yleensä menevät kohtuu aikaisin kiinni...
Todella harvassa paikassa myös lauantaisin.
Vaihtelu on kuitekin aika isoa ja osassa paikkaa ovat auki vain muutamana päivänä viikossa...
Todella arvokasta tietoa matti meikäläiselle. Samaa tarkoitan muutamasta aiemmasta postauksesta. Antaa tulla vaan, perusasioitakin.
Hyvää tietoa! Näyttäis siltä että kannattaa varata ainakin kaksi päivää viikolla hankintaan kun monesti aukiolo vain 12 saakka. :think
Kuitenkin sellasen hintaluokan autoo kattelen ettei varmasti oo yllätyksetöntä autonostoa niin välttämättä ei kannata niitä kilpiä hankkia myyjän kauttakaan etukäteen. Eikös punapäisillä kilvillä saa ajella kaikissa Eu-maissa voimassaolon aikana? Tarkoituksena olis siis tehdä hupireissu eurooppaan auton kera ja ostaa samalla seuraava käyttis.
Kuulemma pienemmät Kfz-Zulassungsstellet saattaa olla auki esim. 8.00-12.00, mutta sulkeakkin ovensa esim. jo kello kymmenen jos jonoa on riittävästi. Ei omakohtaista kokemusta.
Kuulemma pienemmät Kfz-Zulassungsstellet saattaa olla auki esim. 8.00-12.00, mutta sulkeakkin ovensa esim. jo kello kymmenen jos jonoa on riittävästi. Ei omakohtaista kokemusta.
Onko joku joskus ollut jossain Zulassungstellessä missä ei ole jonoa? :think
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Onko joku joskus ollut jossain Zulassungstellessä missä ei ole jonoa? :think
Juu monestakin, pikkupaikkakunnilla. Eräskin oli sellainen että joku tyttö hoiti rekisteriasioita muiden töiden sivutyönä ja se piti erikseen pyytää paikalle.
Mulle on sitten varmaan sattunut huono tuuri kun en ole koskaan päässyt jonottamatta, varmaan reilu 50 eri paikassa on tullut käytyä, tosin yleensä to tai pe jotka taitaa olla ruukaisimmat päivät...
Keskimääräinen jonotusaika lienee jotain tunnin luokkaa...
Comment