Originally posted by jannmann
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E87 (1-sarja) Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Originally posted by -samu- View PostKellään kokemuksia 16” 205/50 renkaista e87:ssa? Onko hyötyä maksaa satasia enemmän 55 profiilista?
Mitä renkaita oot ostamassa jos 55 sarjalainen on satasia kalliimpi sarja?
Leave a comment:
-
-
Kellään kokemuksia 16” 205/50 renkaista e87:ssa? Onko hyötyä maksaa satasia enemmän 55 profiilista?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by fransesco View PostRekisteriotteessa lukee että eteen kuuluisi 215/40 18" ja taakse 245/35 18", tosin ET:t on mitä on... Voisiko toimia jos laittaisi eteen 215/40 18" ja taakse 225/40 18" tuolla 8x18 ET38 vanteella?
Lueskelin tämän threadin läpi, mutta jäi silti hieman epäselväksi mitä pitäisi laittaa alle... Ei kellään olisi sattumalta jotain tuon kokoista alla ja vinkkiä mikä olisi etenkin eteen optimaalinen koko?
Leave a comment:
-
-
Meillä on edessä 8" vanteella 205/40-18" ja takana 8.5" vanteella 215/40-18" kumit, muistaakseni et35 molemmissa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by fransesco View PostVoisiko toimia jos laittaisi eteen 215/40 18" ja taakse 225/40 18" tuolla 8x18 ET38 vanteella?
Lueskelin tämän threadin läpi, mutta jäi silti hieman epäselväksi mitä pitäisi laittaa alle... Ei kellään olisi sattumalta jotain tuon kokoista alla ja vinkkiä mikä olisi etenkin eteen optimaalinen koko?
Leave a comment:
-
-
Moro
Minulla olisi kiikarissa 8x18 ET38 vanteet E88-malliseen autoon. Osaisiko joku sanoa minkä levyiset renkaat tuohon olisi hyvä laittaa?
Ajattelin aluksi 225/40 sekä eteen että taakse, mutta testattuani autoon toisen bimmerin 225/50 18" ET34-renkaita koemielessä, yllätyin kuinka ulos ne tulevat auton korista etenkin edessä. Vanne ehkä oli just korin rajamailla ja ok, mutta rengas pullottaa vähän liikaa korin ulkopuolelle. Onkohan näissä eroja, testattu rengas oli Nokialainen? Takana sopivat leveyden suhteen kuin nenä päähän ja olisi harmillista lähteä tuota muuttamaan.
Rekisteriotteessa lukee että eteen kuuluisi 215/40 18" ja taakse 245/35 18", tosin ET:t on mitä on... Voisiko toimia jos laittaisi eteen 215/40 18" ja taakse 225/40 18" tuolla 8x18 ET38 vanteella?
Leave a comment:
-
-
Inttäminen on lasten ja vähämielisten hommaa, mutta vielä pari kuvaa 10" ET45 245/30R19 ja reilusti kuormattuna takajouset pohjassa:
Ei raavi, ja sormet menevät nippa ja nappa väliin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by myyriäinen View PostHeippa!
Nyt oon miettinyt pääni puhki, että mikä olisi mahdollisesti hyvä koko pikku bemarin alle.. Olen miettinyt 18-19“ vanteita, mutta istuuko eteen 8,5"x19 ja taakse 9.5"x19 ja molemmissa et35 vai samoilla spekseillä 18" jos ei, niin mikä olisi kooltaan sitten hyvät? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by myyriäinen View PostHeippa!
Nyt oon miettinyt pääni puhki, että mikä olisi mahdollisesti hyvä koko pikku bemarin alle.. Olen miettinyt 18-19“ vanteita, mutta istuuko eteen 8,5"x19 ja taakse 9.5"x19 ja molemmissa et35 vai samoilla spekseillä 18" jos ei, niin mikä olisi kooltaan sitten hyvät? :think18” ja 19” väliltä valinta on makuasia. Kuten olen useamman kerran tähän ketjuun omastani kertonut, on aika limitillä vakiokaariin ja m-sport alustaan 215/35/19 & 245/30/19 renkaat, kun vanteet ovat 9” et43 & 10” et45.
Leave a comment:
-
-
E87 120d
Heippa!
Nyt oon miettinyt pääni puhki, että mikä olisi mahdollisesti hyvä koko pikku bemarin alle.. Olen miettinyt 18-19“ vanteita, mutta istuuko eteen 8,5"x19 ja taakse 9.5"x19 ja molemmissa et35 vai samoilla spekseillä 18" jos ei, niin mikä olisi kooltaan sitten hyvät? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Dinkke View PostOikeesti:(
Myykää nyt joku perhana mulle ”concave” vanteet sopu hintaan, haen heti järki hintaset järki matkan päästä
Leave a comment:
-
Leave a comment: