N47D20 moottorin jakopääongelma ("tyyppivika"1-,3- ja 5-sarjat, LUE)
Collapse
X
-
Todennäköisesti öljypumppu on muutettu 02/2008 alkaen mutta suurempi muutos koneeseen on tullut 09/2008 jolloin käytettävä öljykin muuttuu.Originally posted by Scyber View PostMikä öljypumppujuttu?
Täällä höpäjättiin öljystä ja jne.
Leave a comment:
-
Olin paikalla ja osoitin mistä kuuluu ja erotti selkeästi kun kaasutti >1500rpm. Ja ihan korvakuulolla / joku kysely niiden tietokoneelta jossa kysyttiin milloin ja miten kuuluu.Originally posted by huTsu View PostHyvä että dokumentoidaan tätä ropleemaa.
Koska autosi on valmistettu, oletan että 11/2008 on rekisteröinti päivä. 09/2008 jälkeen valmistettuissa pitäisi olla eri romut koneessa ainakin se öljypumppu. Linkkisi ei toiminut (ainakaan duunini koneella).
Olitko paikalla kun tarkistivat asiaa jos olit niin miten asia tarkistettiin tai kertoivatko miten tarkastus tehtiin. Korvakuulolla vai katsovatko onko ketju venynyt !
Tarkistan vielä valmistuspäivän. Mikä öljypumppujuttu?Last edited by Scyber; 15-05-2012, 10:16.
Leave a comment:
-
Hyvä että dokumentoidaan tätä ropleemaa.
Koska autosi on valmistettu, oletan että 11/2008 on rekisteröinti päivä. 09/2008 jälkeen valmistettuissa pitäisi olla eri romut koneessa ainakin se öljypumppu.
Linkkisi ei toiminut (ainakaan duunini koneella). EDIT: toimiipas
Olitko paikalla kun tarkistivat asiaa jos olit niin miten asia tarkistettiin tai kertoivatko miten tarkastus tehtiin. Korvakuulolla vai katsovatko onko ketju venynyt !Last edited by Järppä; 15-05-2012, 10:12.
Leave a comment:
-
Juu. Kyl oon noi kertaalleen tarkistanu, mut jotenki meni ohi toi ölppäpumpun ratas.Originally posted by Spetke View PostMuistelisin vaan, ettei noi kuulunut tuohon kamppanjaan vaikka samasta kampuran rattaasta lähtee öljypumpulle oma ketju.
Ja aina kun ketju uusitaan niin on syytä uusia myös ratas/rattaat. Oli kyse sitten vaikka pappamopedista
Leave a comment:
Leave a comment: